Складність і тип Web-сайту знаходяться в прямій залежності від майбутніх завдань, покладених на цей ресурс. За цим критерієм Web-сайти можна умовно класифікувати за такими типами:
1. Іміджевий сайт. Якщо Web-сайт несе переважно представницькі функції, то він відноситься до класу іміджевих. У цьому випадку особливо високі вимоги пред'являються до його дизайну графічного представлення. У завантажувальної заставці повинна бути представлена ??фірмова символіка (логотип, назва), що зустрічає відвідувачів сайту і створює сприятливий імідж компанії. Традиційно в структурі представницького сайту присутні наступні сторінки: «Про компанію» («Портрет компанії»), «Товари та послуги», «Контакти». При створенні іміджевого сайту рекомендується активно використовувати мультимедійні спецефекти (анімацію і звук).
2. Інформаційний сайт. До цього типу відносять ресурси практичної спрямованості, на сторінках яких домінує текстова інформація. Ключова вимога до інформаційного сайту швидкість завантаження, чіткість структури і переважно динамічний механізм оновлення. Іншими словами, оновлення інформаційного сайту не повинно вимагати спеціальних знань власнику достатньо заповнити бланк-форму, щоб повідомлення надійшло на сайт. До інформаційних відноситься більшість сайтів газет і журналів.
3. Електронний магазин. Інформаційно-іміджевий ресурс, забезпечений каталогом товарів і системою формування замовлень («кошик»). Відвідувачі такого сайту можуть оформити замовлення і оплатити його при доставці.
1. Іміджевий сайт. Якщо Web-сайт несе переважно представницькі функції, то він відноситься до класу іміджевих. У цьому випадку особливо високі вимоги пред'являються до його дизайну графічного представлення. У завантажувальної заставці повинна бути представлена ??фірмова символіка (логотип, назва), що зустрічає відвідувачів сайту і створює сприятливий імідж компанії. Традиційно в структурі представницького сайту присутні наступні сторінки: «Про компанію» («Портрет компанії»), «Товари та послуги», «Контакти». При створенні іміджевого сайту рекомендується активно використовувати мультимедійні спецефекти (анімацію і звук).
2. Інформаційний сайт. До цього типу відносять ресурси практичної спрямованості, на сторінках яких домінує текстова інформація. Ключова вимога до інформаційного сайту швидкість завантаження, чіткість структури і переважно динамічний механізм оновлення. Іншими словами, оновлення інформаційного сайту не повинно вимагати спеціальних знань власнику достатньо заповнити бланк-форму, щоб повідомлення надійшло на сайт. До інформаційних відноситься більшість сайтів газет і журналів.
3. Електронний магазин. Інформаційно-іміджевий ресурс, забезпечений каталогом товарів і системою формування замовлень («кошик»). Відвідувачі такого сайту можуть оформити замовлення і оплатити його при доставці.
No comments:
Post a Comment