Коротко про головне: що таке бренд?
Бренд - це назва, слово, вираз, знак, символ або дизайнерське рішення або їх комбінація з метою позначення товару або послуги конкретного виробника.
Варто розрізняти такі поняття як «бренд» і «торговельна марка», якщо кожен бренд є торговою маркою, то не кожна торгова марка є брендом. Іноді досить складно провести межу між торговою маркою і брендом, але, в принципі, торгова марка починається вважатися брендом, коли більше 50% покупців позитивно ставляться до акредитуючій товару чи послуги.
За даними досліджень:
якщо 60% респондентів дізналися в запропонованому списку дану торговельну марку, то її можна вважати брендом;
якщо вона знаходиться в проміжку між 30 і 60%, то вона є кандидатом у бренди;
якщо рівень впізнавання менше 30%, то це поки ще не бренд (це просто етикетка, логотип, в який ще треба вкладати гроші).
Більшість дослідників і практиків визнають важливе значення яскравого бренд-іміджу. Бренд допомагає споживачам обробляти інформацію, виділяючи марку з ряду інших, спонукаючи до його покупки, повідомляючи позитивні почуття і забезпечуючи базу для поширення продукту.
Мета бренду
в тому, щоб замінити позначення товару і надати йому ті відмінності перед конкурентами, які змусять покупця його придбати.
Складові бренду:
Назва (ім'я), логотип (символ бренду), особливі ознаки (те, що відрізняє його від конкуруючих товарів), упаковка і слоган (коротко виражений сенс відмінності даного товару від конкурента). Всі складові бренду сприймаються споживачем цілком, починаючи від назви, упаковки, закінчуючи тієї рекламною компанією, яка існує у торгової марки.
Розвиток брендів вимагає послідовності і системності. Цей процес, як і будь-який проект, включає в себе планування, проектування, управління, контроль.
Розробка імені бренду починається з визначення потенційного споживача, його соціально-демографічного та психологічного портрета.
Існує 4 стадії життя бренду: впровадження, розвиток, зрілість і занепад. На першому етапі: скільки б ви не вкладали грошей в бренд, він все одно швидше рости не буде. На другому етапі - зростання бренду прямо пропорційно залежить від вкладень: чим більше грошей на цьому етапі в бренд вкладається, тим швидше він зростає. На етапі зрілості бренд вимагає тільки захисту, підтримки. Останній етап - період занепаду.
Стиль бренду або його вираженість включає в себе дві основполагающіе функції: бренд як продавець товару і відміну марки від конкурентів і впізнаваність його покупцями.
Бренд повинен мати такими властивостями:
колір;
шрифт;
логотип.
Фірмовий стиль може бути брендом, може бути його частиною, а може і зовсім відрізнятися від нього.
Цінності та переваги бренду визначають його значимість для споживача.
Створення і розвиток бренду - це процес перетворення торговельної марки в невід'ємну частину побутової, соціальної культурній та інших аспектів життя споживача.
Про зв'язок бренду та сайту
Ваш
сайт
може бути або безпосередньо самим брендом, або його частиною. На підставі того, що сайт є вашим представництвом в мережі Інтернет, варто зауважити, що запам'ятовуваність і ототожнення з вашою компанією сайту буде залежати від вираженості торгової марки.
Бренд - це назва, слово, вираз, знак, символ або дизайнерське рішення або їх комбінація з метою позначення товару або послуги конкретного виробника.
Варто розрізняти такі поняття як «бренд» і «торговельна марка», якщо кожен бренд є торговою маркою, то не кожна торгова марка є брендом. Іноді досить складно провести межу між торговою маркою і брендом, але, в принципі, торгова марка починається вважатися брендом, коли більше 50% покупців позитивно ставляться до акредитуючій товару чи послуги.
За даними досліджень:
якщо 60% респондентів дізналися в запропонованому списку дану торговельну марку, то її можна вважати брендом;
якщо вона знаходиться в проміжку між 30 і 60%, то вона є кандидатом у бренди;
якщо рівень впізнавання менше 30%, то це поки ще не бренд (це просто етикетка, логотип, в який ще треба вкладати гроші).
Більшість дослідників і практиків визнають важливе значення яскравого бренд-іміджу. Бренд допомагає споживачам обробляти інформацію, виділяючи марку з ряду інших, спонукаючи до його покупки, повідомляючи позитивні почуття і забезпечуючи базу для поширення продукту.
Мета бренду
в тому, щоб замінити позначення товару і надати йому ті відмінності перед конкурентами, які змусять покупця його придбати.
Складові бренду:
Назва (ім'я), логотип (символ бренду), особливі ознаки (те, що відрізняє його від конкуруючих товарів), упаковка і слоган (коротко виражений сенс відмінності даного товару від конкурента). Всі складові бренду сприймаються споживачем цілком, починаючи від назви, упаковки, закінчуючи тієї рекламною компанією, яка існує у торгової марки.
Розвиток брендів вимагає послідовності і системності. Цей процес, як і будь-який проект, включає в себе планування, проектування, управління, контроль.
Розробка імені бренду починається з визначення потенційного споживача, його соціально-демографічного та психологічного портрета.
Існує 4 стадії життя бренду: впровадження, розвиток, зрілість і занепад. На першому етапі: скільки б ви не вкладали грошей в бренд, він все одно швидше рости не буде. На другому етапі - зростання бренду прямо пропорційно залежить від вкладень: чим більше грошей на цьому етапі в бренд вкладається, тим швидше він зростає. На етапі зрілості бренд вимагає тільки захисту, підтримки. Останній етап - період занепаду.
Стиль бренду або його вираженість включає в себе дві основполагающіе функції: бренд як продавець товару і відміну марки від конкурентів і впізнаваність його покупцями.
Бренд повинен мати такими властивостями:
колір;
шрифт;
логотип.
Фірмовий стиль може бути брендом, може бути його частиною, а може і зовсім відрізнятися від нього.
Цінності та переваги бренду визначають його значимість для споживача.
Створення і розвиток бренду - це процес перетворення торговельної марки в невід'ємну частину побутової, соціальної культурній та інших аспектів життя споживача.
Про зв'язок бренду та сайту
Ваш
сайт
може бути або безпосередньо самим брендом, або його частиною. На підставі того, що сайт є вашим представництвом в мережі Інтернет, варто зауважити, що запам'ятовуваність і ототожнення з вашою компанією сайту буде залежати від вираженості торгової марки.
No comments:
Post a Comment