Реклама це двигун торгівлі. А Інтернет-реклама це реактивний двигун. У порівнянні з іншими видами вона ефективніше, дешевше і швидше окупається. Це пов'язано, насамперед, з постійно зростаючою аудиторією всесвітньої мережі.
Майже всі жителі великих і маленьких міст вміють користуватися Інтернетом і проводять там як мінімум два годину в день. У мережі вони шукають їх цікавить у вигляді товарів, послуг, тексту, фотографій або відео. Переглядають сайти, порівнюють пропозиції товарів і послуг різних компаній. Залишають і читають відгуки. Обмінюються досвідом на форумах.
Виходить що Інтернет це спільнота людей, які зацікавлені в знаходженні певних даних. У цьому їм допомагають пошукові системи. Завдяки певним алгоритмом, пошуковик шукає інформацію щодо запиту користувача і видає список сайтів, які, на його думку, відповідають цим запитам.
З результатів пошуку користувач вибирає найбільш вигідне і цікаве для нього пропозицію або інформацію.
Наприклад, людина хоче купити телевізор. Для цього йому потрібно знайти продавця телевізорів, ціни та умови якого його влаштують. Найпростіший спосіб знайти магазин з продажу телевізорів - це зайти в пошукову систему і набрати ключове слово «купити телевізор».
Після того як пошуковик видасть результати пошуку, можна буде вибрати сайт компанії, у якої найбільш цікаві ціни та умови для покупки. Зазвичай вистачає перегляду п'яти - десяти сайтів для знаходження задовільного пропозиції.
З цього прикладу можна зробити висновок, що для успішного ведення бізнесу в мережі Інтернет необхідні два складових. По-перше, потрібно організувати створення сайту для продажів товарів і послуг. По-друге, його просування щодо пошукових систем.
Основним фактором у розробці сайту є його юзабіліті. Тобто користувачеві на даному Інтернет-ресурсі має бути все зрозуміло з першого погляду. Розташування інформаційних об'єктів і пунктів навігації має бути зручним. Дизайн - приємним, текст добре читаним і зрозумілим.
Зміст сайту - це ще один важливий фактор для успішного ведення бізнесу у всесвітній мережі. Вкрай бажано для наповнення ресурсу писати унікальний і цікавий текст. Ні в якому разі не можна його копіювати з інших сайтів. Такі дії будуть розглядатися як плагіат.
Треті фактором є - підтримка сайту. Після того як сайт створений і наповнений, бажано продовжувати роботи щодо його вдосконалення. Така тактика дозволить підтримувати лідируючі позиції на постійному рівні.
Майже всі жителі великих і маленьких міст вміють користуватися Інтернетом і проводять там як мінімум два годину в день. У мережі вони шукають їх цікавить у вигляді товарів, послуг, тексту, фотографій або відео. Переглядають сайти, порівнюють пропозиції товарів і послуг різних компаній. Залишають і читають відгуки. Обмінюються досвідом на форумах.
Виходить що Інтернет це спільнота людей, які зацікавлені в знаходженні певних даних. У цьому їм допомагають пошукові системи. Завдяки певним алгоритмом, пошуковик шукає інформацію щодо запиту користувача і видає список сайтів, які, на його думку, відповідають цим запитам.
З результатів пошуку користувач вибирає найбільш вигідне і цікаве для нього пропозицію або інформацію.
Наприклад, людина хоче купити телевізор. Для цього йому потрібно знайти продавця телевізорів, ціни та умови якого його влаштують. Найпростіший спосіб знайти магазин з продажу телевізорів - це зайти в пошукову систему і набрати ключове слово «купити телевізор».
Після того як пошуковик видасть результати пошуку, можна буде вибрати сайт компанії, у якої найбільш цікаві ціни та умови для покупки. Зазвичай вистачає перегляду п'яти - десяти сайтів для знаходження задовільного пропозиції.
З цього прикладу можна зробити висновок, що для успішного ведення бізнесу в мережі Інтернет необхідні два складових. По-перше, потрібно організувати створення сайту для продажів товарів і послуг. По-друге, його просування щодо пошукових систем.
Основним фактором у розробці сайту є його юзабіліті. Тобто користувачеві на даному Інтернет-ресурсі має бути все зрозуміло з першого погляду. Розташування інформаційних об'єктів і пунктів навігації має бути зручним. Дизайн - приємним, текст добре читаним і зрозумілим.
Зміст сайту - це ще один важливий фактор для успішного ведення бізнесу у всесвітній мережі. Вкрай бажано для наповнення ресурсу писати унікальний і цікавий текст. Ні в якому разі не можна його копіювати з інших сайтів. Такі дії будуть розглядатися як плагіат.
Треті фактором є - підтримка сайту. Після того як сайт створений і наповнений, бажано продовжувати роботи щодо його вдосконалення. Така тактика дозволить підтримувати лідируючі позиції на постійному рівні.
No comments:
Post a Comment