Friday, March 27, 2015

Гідності сайту

Гідності сайту. Сучасна реклама, інформаційний ресурс компанії, каталог товарів, послуг, місце для презентації, залучення клієнтів

Чи потрібен сайт? Незаперечні достоїнства веб сайту. Сайт - сучасна реклама, інформаційний ресурс компанії, каталог товарів та послуг, місце для презентації, інструмент залучення клієнтів, налагодження партнерських відносин, початок електронної торгівлі, трибуна для тих, кому є що сказати; інструмент збору статистичних даних, ви і тільки ви!

Сучасні керівники неспішно розмірковують, чи варто їм піти шляхом створення корпоративного сайту, хоча не надто уявляють, яку вигоду для свого бізнесу вони можуть реально з цього витягнути. Фірми ж розробники сайтів різного рівня навперебій пропонують свої послуги, стверджуючи, що це не тільки модно, але й вигідно, зручно і престижно. З цим важко не погодитися, але і зважитися не просто.

Як прийняти правильне рішення, якщо бізнес вже "працює", а гарантій щодо збільшення обсягу продажів або випуску продукції ніхто з розробників не дає? Та й світовий досвід електронної торгівлі далеко не завжди вселяє оптимізм. Що вже говорити про Росію, де масовий споживач, як правило, не має можливості скористатися послугами Інтернет магазинів! Адже вкладення в перебудову компанії по заданому бізнес-плану - це значні суми від $ 100 тис.!

І все ж спробую переконати Вас у тому, що веб сайт - річ надзвичайно корисна при тому, що вкладення зовсім незначні.

Наведу деякі незаперечні достоїнства веб сайту, які, на мій погляд, допоможуть Вам прийняти правильне рішення:

Сайт - сучасна реклама

Сайт можна розглядати як яскраву, недорогу, престижну рекламу, несучу такий обсяг інформації про фірму, який Ви вважаєте за потрібне надати потенційним клієнтам або партнерам (контактні телефони, адреси, напрямок діяльності та ін.). Якщо врахувати, що вартість експлуатації рекламного сайту приблизно $ 10 на місяць, а рекламні можливості безмежні, то варто замовити яскравий, логічний, барвистий сайт у професіоналів. Маючи добре виконаний сайт, "не соромно" за допомогою розміщення в різних електронних каталогах і пошукових системах, встати в один ряд з тими компаніями, хто вже оцінив переваги такого роду реклами.

Яскрава рекламна вивіска у вигляді веб сайту дає Вам можливість розмістити Інтернет адреси і найменування сайту на іншої рекламної продукції. Наприклад, візитна картка (дорога або не дуже), із зазначенням сайту говорить Вашому партнеру про Вашу фірму більше, ніж сотні сказаних слів про надійність і солідність: "Ось наш сайт, ми відкриті для співпраці".
Але зверніть увагу, що такого роду сайт - це тільки реклама, в ньому немає цікавої інформації. Відвідувати двічі Вашу рекламну сторінку навряд чи захоче зайнята людина.

Сайт - інформаційний ресурс вашої компанії

Сайт - це необмежений за обсягом, змісту та формату інформації про Вашу компанію ресурс, який дає можливість залучати відвідувачів якими доступними засобами.
Питання тільки в тому, яку інформацію розмістити і як часто її оновлювати, щоб в наступне відвідування можна було знайти щось нове. Звичайно компанії вважають за потрібне розмістити наступну інформацію:
- Адреси (схеми проїзду);
- Телефони, Інтернет адреси основних підрозділів, відділів;
- Інформацію про товари і послуги;
- Історію компанії;
- Цікаві статті з основної тематики.

Грамотно побудований сайт повинен включати в себе також інформацію про нововведення і проектах Вашої компанії, статті про зміну кон'юнктури ринку, маркетингові дослідження в тому обсязі, який може зацікавити відвідувача не виходячи за рамки комерційної таємниці. Інакше, кому цікава фірма, в якій нічого не змінюється!

Сайт - каталог товарів і послуг
Добре представлений товар (фотографії, описи, схеми та ін.) - Це можливість для Вашого партнера, покупця, постачальника, не витрачаючи час на проїзд до Вашого офісу, повною мірою оцінити переваги Ваших товарів і послуг. Крім цього, дуже зручно зробити розсилку про будь нововведеннях Вашим клієнтам і партнерам. Це незрівнянно дешевше і часто ефективніше, ніж величезні тиражі поліграфічних каталогів.
Над таким сайтом повинен працювати професіонал. Навряд чи любитель зможе грамотно структурувати товари за типом, розбити їх на групи, скласти Інтернет-каталог так, щоб зробити зручним перехід від однієї групи до іншої. Іншими словами, завдання створення системи навігації, що робить пошук і порівняння товарів в каталозі легкою, по плечу професіоналу, який володіє не тільки комп'ютерною графікою, але і сучасними мовами веб програмування.

Сайт - місце для презентації
Припустимо, Ваша фірма хоче зробити торговельну марку якого-небудь товару популярною. Назва товару, звичайно, повинно бути звучним і незабутнім (наприклад, "radiosolo"). Ви зробили перші кроки по зовнішній та іншої рекламі, випустили товар у продаж. Заходимо в Інтернет, набираємо www.radiosolo.ru/com / ... Немає такого сайту. І де ж ще, по
Вашому, я можу без поспіху оцінити переваги нового "Бренда"?

Сайт - інструмент залучення клієнтів, налагодження партнерських відносин Є дуже недорогий і ефективний спосіб налагодження нових контактів. Наприклад, товар, який Ви рекламуєте, став комусь цікавий, але є питання, які потребують відповіді. На цей випадок існують спеціальні засоби, за допомогою яких Ви можете не тільки відповісти на питання потенційного клієнта або партнера, але й отримати відповіді на Ваші теми. Це анкета.
Можна ненав'язливо "змусити" людину заповнити анкету, стимулюючи його знижками та іншими важливими його речами. Клієнт / дилер отримає інформацію в тому вигляді, в якому Ви вважаєте потрібним її піднести, а Ви, в свою чергу, поповніть клієнтську базу або розширите дилерську мережу.
Така форма спілкування не тільки дає інформаційний "плюс", а й економить кошти відвідувача на міжміських дзвінках.

Сайт - початок електронної торгівлі
За допомогою сайту Ви можете отримувати замовлення на представлену продукцію. Це, в сенсі відсутності електронних платежів, навіть спрощує співпрацю з деякими замовниками.

Сайт - трибуна для тих, кому є що сказати
Створення "форуму" для спілкування - це складна технічна та інформаційна задача. Для того, щоб на Ваш сайт заходили постійні відвідувачі, Ви повинні докладати максимум зусиль.
Інтерес до розміщеної інформації повинен бути підтриманий постійним оновленням. Чи потрібно Вам це? Чи зможете Ви впоратися з таким завданням? Вам вирішувати.
Розглянемо приклад:
Припустимо, Ви - керівник аудиторсько-консалтингової фірми. У зв'язку з частими змінами в податковому законодавстві Росії, завжди буде "про що поговорити". Якщо Ви зможете організувати кваліфіковані консультації з животрепетних питань бухгалтерів і фінансових директорів, Вам не тільки честь і хвала, але й додатковий дохід за консультування. І в такому випадку, за аудиторською допомогою, переконавшись у Вашому професіоналізмі, до Вас неодмінно звернуться багато з Інтернет аудиторії. Якщо ж Ви займаєтеся випуском навіть дуже якісних глазурованих сирків, то розраховувати на велику аудиторію не доводиться - надто вузький круг зацікавлених компаній.

Сайт - інструмент збору статистичних даних
За допомогою сайту Ви можете не тільки з'ясувати популярність тих чи інших представлених інформаційних матеріалів, але також провести анкетування відвідувачів по цікавлять Вас.
Такі дані, при серйозному ставленні до них, допоможуть Вашій фірмі провести маркетингові дослідження без значних матеріальних витрат, змінити подачу інформації з урахуванням переваг відвідувачів сайту.
Ви і лише ви
Все, що Ви прочитали, трохи допоможе Вам вирішити робити сайт чи ні, робити його зараз, або відкласти "до кращих часів".
У висновку можна додати:
- Ви і тільки Ви можете вирішити яким повинен бути сайт Вашої компанії;
- Єдиний варіант для створення змістовного, повного і цікавого сайту - це
безпосередню участь Вашої фірми у всіх етапах роботи над сайтом;
- Вам і тільки Вам вирішувати, чи потрібен сайт взагалі.

Бажаємо успіхів!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.dentalhygieneanswers.com www.dovmeyap.com www.elbacity.press www.eskisehirgocukduzeltme.com www.ds-clan.ru www.farmersforum.ir www.excluzive.net www.forum.sanctusfolium.com www.footie.by www.irantraveller.org