Оригінальний дизайн, цікава інформація, зручна навігація - чи достатньо цього, щоб сайт працював і приносив реальний прибуток? На жаль, навіть вклавши чималі гроші в розробку, ніхто не застрахований від виникнення технічних помилок, які можуть проявитися вже в процесі експлуатації і зробити весь портал або деякі його підрозділи недоступними для відвідувачів. Компанії, в чию сферу діяльності входить професійна підтримка веб сайту , пропонують послуги моніторингу працездатності та усунення поточних збоїв. Що це таке? Ми спробуємо розібратися, які ж помилки можуть виникнути вже в процесі експлуатації, навіть якщо ваш ресурс був спочатку оптимізований, а його вихідний код - ідеальний.
Проблеми хостингу та домену
Одна з найпростіших, але в той же час поширених причин «зникнення» сайту - елементарна забудькуватість. Якщо ви в строк не оплатили послуги хостингу або забули продовжити делегування домену, веб-ресурс стане недоступним не тільки для пошукових систем, але і для відвідувачів і власника. Друга сторона - виникнення технічних збоїв у самого хостера. Навіть найсучасніше устаткування не застраховане від неполадок, атак хакерів і впливу форс-мажорних чинників, проте, якщо технічні збої стають регулярними, краще не ризикувати своїм бізнесом і змінити хостинг на більш надійний.
Помилки HTTP протоколу
До них відносять помилки, про які повідомляє веб-сервер, коли з тієї чи іншої причини не може успішно відповісти на користувальницький запит. Обробку деяких з них можна передбачити заздалегідь, більшість треба виправляти негайно. Коди таких помилок стандартизовані і детально описані в стандарті Hypertext Transfer Protocol. Так, наприклад, повернення коду, що починається з цифри 4, говорить про критичну помилку документа, який не був відправлений клієнту, а починаються з цифри 5 - про збої в роботі самого веб-сервера, який не зміг відпрацювати конкретний скрипт.
Одна з найпопулярніших помилок, з якими регулярно стикається підтримка веб сайту, - 404 - «Файл не знайдено», виникає при спробі звернутися до неіснуючого документу. Її причиною може бути вилучення розділу або статті, а також некоректний перенос документа в інший підрозділ, наприклад, в архів. Досить часто зустрічається 403 - «Доступ заборонений», що виникає при неправильному встановленні прав на той чи інший документ. Наприклад, якщо незареєстрований відвідувач намагається внести деякі дані в документ, відкритий для такого роду користувачів у режимі «тільки для читання».
Проблеми вирішить техпідтримка
Коли в послуги компанії, наприклад, такий як , входить підтримка веб-ресурсу, то завданням технічного фахівця стає своєчасне виправлення «неправильних» посилань, відстеження «незнайдених» і «некоректних» документів. Можлива також автоматична обробка, що дозволяє замість стандартного відповіді сервера видавати більш «людяний», що описує причини і видає рекомендації користувачеві до подальших дій, а також автоматичне перенаправлення на інший документ.
Діагностичні програмні продукти, що знаходяться в розпорядженні професійних компаній, що спеціалізуються на техподдержке, дозволяють оперативно відслідковувати помилки і виправляти їх практично на етапі виникнення. Фахівці з супроводу беруть на себе врегулювання всіх питань з хостером та реєстратором, а також надають власнику сайту звіти про заходи щодо відновлення працездатності і професійні рекомендації для оптимізації подальшої роботи.
Проблеми хостингу та домену
Одна з найпростіших, але в той же час поширених причин «зникнення» сайту - елементарна забудькуватість. Якщо ви в строк не оплатили послуги хостингу або забули продовжити делегування домену, веб-ресурс стане недоступним не тільки для пошукових систем, але і для відвідувачів і власника. Друга сторона - виникнення технічних збоїв у самого хостера. Навіть найсучасніше устаткування не застраховане від неполадок, атак хакерів і впливу форс-мажорних чинників, проте, якщо технічні збої стають регулярними, краще не ризикувати своїм бізнесом і змінити хостинг на більш надійний.
Помилки HTTP протоколу
До них відносять помилки, про які повідомляє веб-сервер, коли з тієї чи іншої причини не може успішно відповісти на користувальницький запит. Обробку деяких з них можна передбачити заздалегідь, більшість треба виправляти негайно. Коди таких помилок стандартизовані і детально описані в стандарті Hypertext Transfer Protocol. Так, наприклад, повернення коду, що починається з цифри 4, говорить про критичну помилку документа, який не був відправлений клієнту, а починаються з цифри 5 - про збої в роботі самого веб-сервера, який не зміг відпрацювати конкретний скрипт.
Одна з найпопулярніших помилок, з якими регулярно стикається підтримка веб сайту, - 404 - «Файл не знайдено», виникає при спробі звернутися до неіснуючого документу. Її причиною може бути вилучення розділу або статті, а також некоректний перенос документа в інший підрозділ, наприклад, в архів. Досить часто зустрічається 403 - «Доступ заборонений», що виникає при неправильному встановленні прав на той чи інший документ. Наприклад, якщо незареєстрований відвідувач намагається внести деякі дані в документ, відкритий для такого роду користувачів у режимі «тільки для читання».
Проблеми вирішить техпідтримка
Коли в послуги компанії, наприклад, такий як , входить підтримка веб-ресурсу, то завданням технічного фахівця стає своєчасне виправлення «неправильних» посилань, відстеження «незнайдених» і «некоректних» документів. Можлива також автоматична обробка, що дозволяє замість стандартного відповіді сервера видавати більш «людяний», що описує причини і видає рекомендації користувачеві до подальших дій, а також автоматичне перенаправлення на інший документ.
Діагностичні програмні продукти, що знаходяться в розпорядженні професійних компаній, що спеціалізуються на техподдержке, дозволяють оперативно відслідковувати помилки і виправляти їх практично на етапі виникнення. Фахівці з супроводу беруть на себе врегулювання всіх питань з хостером та реєстратором, а також надають власнику сайту звіти про заходи щодо відновлення працездатності і професійні рекомендації для оптимізації подальшої роботи.
No comments:
Post a Comment