Після завершення робіт по створенню сайту в основному всі сили і ресурси спрямовуються на залучення аудиторії і потенційних клієнтів.
Найчастіше забуваються відвідувачі, які вже активно присутні і працюють з вашим ресурсом. Некоректна політика компанії може призвести до втрати клієнтів, відповідно і до втрати прибутку. У даній статті ми спробуємо узагальнити весь комплекс заходів, спрямований на підтримку та обслуговування існуючих клієнтів.
Головний принцип в контексті даної статті - сайт повинен бути "живим". Що це означає?
«Жвавість» сайту забезпечується низкою нескладних і, на перший погляд, банальних методик, але це ні в якому разі не зменшує їх цінність.
Розглянемо їх детальніше.
Постійно оновлюється новинна стрічка вашої компанії. Цей програмний модуль створить сприятливе враження у користувачів, крім того, вони завжди будуть в курсі Ваших новин, що особливо важливо для постійних відвідувачів.
Постійно оновлювана інформація на сайті. Важливість цього моменту обумовлюється підтримкою живого інтересу відвідувачів до Вашого ресурсу, а так само сприятиме стимулюванню відвідування.
Інтерактивність. Інтерактивні модулі являють собою програмний продукти, які мають на увазі двосторонній зв'язок відвідувача і сервісних служб сайту. Основними інструментами є: ICQ, форум, чат, он-лайн оператор, відправлення повідомлень, система «питання-відповідь», система голосування, статистика, анкетування, особистий кабінет користувача і т.д. Не варто думати, що інтерактивність прерогатива порталів та Інтернет-магазинів. Питання і бажання отримати консультацію можуть виникнути і на промо-сайті. Але це так само не означає, що варто перевантажувати свій невеликий проект всілякими інтерактивними програмними модулями. Тут потрібно дотримуватися «золотої середини», порівнюючи потреби і можливості.
Не варто забувати, що ці принципи працюють тільки в тому випадку, якщо ви системно і постійно займаєтеся підтримкою та обслуговування вашим сайтом. Це повинен бути чітко структурований і організований процес.
Важливим моментом також залишається доброзичливе та уважне ставлення до користувача. Намагайтеся оперативно і чітко відповідати на запити ваших відвідувачів. Очікування, як правило, не сприяє сприятливому настрою користувача.
Організуйте свою роботу таким чином, щоб у вас завжди знаходився час на відповіді та консультації. Дотримуйтеся дружелюбно-офіційного тону. Заохочуйте і нагороджуйте ваших відвідувачів, використовуйте опитування для подальшого розвитку вашого представництва в мережі інтернет.
Найчастіше забуваються відвідувачі, які вже активно присутні і працюють з вашим ресурсом. Некоректна політика компанії може призвести до втрати клієнтів, відповідно і до втрати прибутку. У даній статті ми спробуємо узагальнити весь комплекс заходів, спрямований на підтримку та обслуговування існуючих клієнтів.
Головний принцип в контексті даної статті - сайт повинен бути "живим". Що це означає?
«Жвавість» сайту забезпечується низкою нескладних і, на перший погляд, банальних методик, але це ні в якому разі не зменшує їх цінність.
Розглянемо їх детальніше.
Постійно оновлюється новинна стрічка вашої компанії. Цей програмний модуль створить сприятливе враження у користувачів, крім того, вони завжди будуть в курсі Ваших новин, що особливо важливо для постійних відвідувачів.
Постійно оновлювана інформація на сайті. Важливість цього моменту обумовлюється підтримкою живого інтересу відвідувачів до Вашого ресурсу, а так само сприятиме стимулюванню відвідування.
Інтерактивність. Інтерактивні модулі являють собою програмний продукти, які мають на увазі двосторонній зв'язок відвідувача і сервісних служб сайту. Основними інструментами є: ICQ, форум, чат, он-лайн оператор, відправлення повідомлень, система «питання-відповідь», система голосування, статистика, анкетування, особистий кабінет користувача і т.д. Не варто думати, що інтерактивність прерогатива порталів та Інтернет-магазинів. Питання і бажання отримати консультацію можуть виникнути і на промо-сайті. Але це так само не означає, що варто перевантажувати свій невеликий проект всілякими інтерактивними програмними модулями. Тут потрібно дотримуватися «золотої середини», порівнюючи потреби і можливості.
Не варто забувати, що ці принципи працюють тільки в тому випадку, якщо ви системно і постійно займаєтеся підтримкою та обслуговування вашим сайтом. Це повинен бути чітко структурований і організований процес.
Важливим моментом також залишається доброзичливе та уважне ставлення до користувача. Намагайтеся оперативно і чітко відповідати на запити ваших відвідувачів. Очікування, як правило, не сприяє сприятливому настрою користувача.
Організуйте свою роботу таким чином, щоб у вас завжди знаходився час на відповіді та консультації. Дотримуйтеся дружелюбно-офіційного тону. Заохочуйте і нагороджуйте ваших відвідувачів, використовуйте опитування для подальшого розвитку вашого представництва в мережі інтернет.
No comments:
Post a Comment