Friday, March 27, 2015

Сервіс - запорука успіху сайту

Після завершення робіт по створенню сайту в основному всі сили і ресурси спрямовуються на залучення аудиторії і потенційних клієнтів.
Найчастіше забуваються відвідувачі, які вже активно присутні і працюють з вашим ресурсом. Некоректна політика компанії може призвести до втрати клієнтів, відповідно і до втрати прибутку. У даній статті ми спробуємо узагальнити весь комплекс заходів, спрямований на підтримку та обслуговування існуючих клієнтів.

Головний принцип в контексті даної статті - сайт повинен бути "живим". Що це означає?

«Жвавість» сайту забезпечується низкою нескладних і, на перший погляд, банальних методик, але це ні в якому разі не зменшує їх цінність.

Розглянемо їх детальніше.

    Постійно оновлюється новинна стрічка вашої компанії. Цей програмний модуль створить сприятливе враження у користувачів, крім того, вони завжди будуть в курсі Ваших новин, що особливо важливо для постійних відвідувачів.
    Постійно оновлювана інформація на сайті. Важливість цього моменту обумовлюється підтримкою живого інтересу відвідувачів до Вашого ресурсу, а так само сприятиме стимулюванню відвідування.
    Інтерактивність. Інтерактивні модулі являють собою програмний продукти, які мають на увазі двосторонній зв'язок відвідувача і сервісних служб сайту. Основними інструментами є: ICQ, форум, чат, он-лайн оператор, відправлення повідомлень, система «питання-відповідь», система голосування, статистика, анкетування, особистий кабінет користувача і т.д. Не варто думати, що інтерактивність прерогатива порталів та Інтернет-магазинів. Питання і бажання отримати консультацію можуть виникнути і на промо-сайті. Але це так само не означає, що варто перевантажувати свій невеликий проект всілякими інтерактивними програмними модулями. Тут потрібно дотримуватися «золотої середини», порівнюючи потреби і можливості.

Не варто забувати, що ці принципи працюють тільки в тому випадку, якщо ви системно і постійно займаєтеся підтримкою та обслуговування вашим сайтом. Це повинен бути чітко структурований і організований процес.

Важливим моментом також залишається доброзичливе та уважне ставлення до користувача. Намагайтеся оперативно і чітко відповідати на запити ваших відвідувачів. Очікування, як правило, не сприяє сприятливому настрою користувача.

Організуйте свою роботу таким чином, щоб у вас завжди знаходився час на відповіді та консультації. Дотримуйтеся дружелюбно-офіційного тону. Заохочуйте і нагороджуйте ваших відвідувачів, використовуйте опитування для подальшого розвитку вашого представництва в мережі інтернет.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.dentalhygieneanswers.com www.dovmeyap.com www.elbacity.press www.eskisehirgocukduzeltme.com www.ds-clan.ru www.farmersforum.ir www.excluzive.net www.forum.sanctusfolium.com www.footie.by www.irantraveller.org