Ви читали на сторінках нашого сайту про просування сайтів. Незважаючи на ефективність просування, необхідно розуміти, що просування сайту це, по-перше, процес тривалий, а по-друге, складно піддається прогнозам. З точки зору керованості і багатих можливостей оцінки результативності, а так само з точки зору мінімального терміну, який потрібно на створення і розміщення оголошення, контекстна реклама видається цікавим рекламним інструментом, для залучення користувачів на сайт.
Основоположний принцип контекстної реклами - оголошення показується тільки зацікавленому користувачеві, і оплата відбувається за перехід користувача - тобто вам все одно, скільки людина побачать ваше оголошення, ви оплачуєте тільки переходи зацікавлених користувачів.
Існує кілька типів сайтів - рекламних майданчиків, на яких може бути розміщена ваша контекстна реклама:
пошукові системи;
тематичні сайту;
каталоги;
дошки оголошень;
блоги і форуми;
інструментальні панелі і ПО;
поштові розсилки;
веб-інтерфейси (наприклад, web інтерфейс електронної пошти, такий як mail.ru);
розважальні сайти.
Залежно від типів майданчики, контекстну рекламу умовно поділяють на пошукову та тематичну. Пошукова розміщується в результатах пошуку пошукових машин, а тематична - на порталах і сайтах партнерах, присвячених який або темі.
Рекламодавець самостійно визначає ту вартість, яку він готовий платити за перехід на його сайт зацікавленого користувача. Оголошення з більш високою вартістю показуються частіше, мають більш високий відгук, а як наслідок, більш низьку вартість, щодо ціни входу.
Переваги контекстної реклами
Користувач сам визначає вартість переходу
Рекламу бачать дійсно зацікавлені користувачі
Переходи на сайт починаються відразу ж, після запуску рекламної кампанії
Прямим методом оцінки ефективності оголошення служить показник CTR, який ми вже розглядали на сторінці про банерну рекламу та створення банерів. Нагадаємо, що CTR це співвідношення переходів до показів оголошення. Як правило, CTR вимірюється у відсотках. Кількість переходів ділиться на кількість показів і множиться на 100%.
Так само, контекстна реклама дає можливість оцінити свою ефективність за багатьма іншими ознаками. Не дуже складно визначити, що робив на сайті людина, яка прийшла за оголошенням, привело його відвідування до цільового дії (покупці, реєстрації) або він пішов відразу ж.
Загальні принципи створення хороших оголошень
Найголовніше при складанні оголошення пам'ятати - оголошення повинне зацікавити користувача і чітко пояснити йому, що саме він знайде на сайті, бажано не допускаючи подвійних тлумачень. Пам'ятайте, ви платите за перехід, в тому числі ви заплатите і за перехід нецільового відвідувача при створенні не надто зрозумілого оголошення.
Створюйте інформативні заголовки. Заголовок повинен чітко описувати конкретну послугу, і бажано не допускати різних тлумачень. У системах контекстної реклами є можливість створювати різні оголошення і кожному оголошенню призначати свої ключові слова. Включайте в текст оголошення ключові слова! Користувач повинен «зачепитися поглядом» за ваше оголошення, а адже всі його думки зайняті саме ключовим словосполученням. Тим більше, Яндекс.Директ виділяє ключові слова в оголошенні жирним шрифтом.
Не зайвим буде в тексті оголошення згадати про ціни, знижки та спеціальні акції. Адже якщо ви продаєте товар дорожче, ніж готовий за нього заплатити користувач, навіщо змушувати його робити зайвий перехід, та ще й платити за це? Нехай він відразу зрозуміє, що ваша пропозиція його не цікавить, він заощадить час, а ви - гроші.
Не використовуйте занадто «широких» слів, як-то: «сайт», «ремонт», «квартира» і тому подібні. Конкретизуйте ваші ключові слова. Не варто намагатися показати своє оголошення всьому світу. У такого оголошення буде занадто низький відгук, і воно буде заблоковано згідно з правилами систем розміщення контекстної реклами. Хорошим варіантом будуть такі ключові слова: «створення сайту», «ремонт квартири», «зняти квартиру» Відмінним уточненням служить географічний ознака. Давайте ще зробимо наші ключові слова ще краще: «створення сайту в Москві», «ремонт квартири в Москві», «зняти квартиру в Москві».
Чудово. Але чи всі ми зробили, що могли б? Ні! Адже ви можете задати «стоп» слова, при наборі яких разом з потрібними ключовими словами, оголошення все одно показуватися не буде. Наприклад «створення сайту в Москві -безкоштовно -недорого -дешево». Погодьтеся, ми ще сильніше звузили і виділили нашу цільову аудиторію.
Кілька загальних порад:
найкраще створювати окремі оголошення для кожної групи слів, або для кожного слова окремо. Не лінуйтеся, це дозволить вам заощадити ваш рекламний бюджет і залучити на сайт дійсно зацікавленого покупця.
Використовуйте посилання з оголошення саме на ту сторінку, де описана та послуги або товар, яку шукає користувач. Навіщо йому ходити по вашому сайту, якщо він може потрапити на потрібну сторінку відразу ж.
Використовуйте географічний таргетинг - якщо у вас магазин в Москві, навіщо показувати ваше оголошення відвідувачам з Владивостока? Обмежуйте географічну зону показу оголошення.
Використовуйте часовий таргетинг. Якщо ваш товар або послуга не припускають цілодобового замовлення (наприклад, Інтернет магазин), а менеджери працюють з 10 і до 18 годин, навіщо показувати ваше оголошення в інший час? Адже все одно, зателефонувавши до вас в офіс, користувач не зможе ні з ким поговорити.
Ключові слова повинні відповідати тематиці вашого сайту. Навіщо показувати оголошення по запиту «ремонт квартир», якщо ви займаєтеся продажем автомобілів?
Наприкінці нагадаємо, що ми здійснюємо підготовку, запуск та контроль контекстних рекламних кампаній в системах Яндекс Директ і Бігун.
Основоположний принцип контекстної реклами - оголошення показується тільки зацікавленому користувачеві, і оплата відбувається за перехід користувача - тобто вам все одно, скільки людина побачать ваше оголошення, ви оплачуєте тільки переходи зацікавлених користувачів.
Існує кілька типів сайтів - рекламних майданчиків, на яких може бути розміщена ваша контекстна реклама:
пошукові системи;
тематичні сайту;
каталоги;
дошки оголошень;
блоги і форуми;
інструментальні панелі і ПО;
поштові розсилки;
веб-інтерфейси (наприклад, web інтерфейс електронної пошти, такий як mail.ru);
розважальні сайти.
Залежно від типів майданчики, контекстну рекламу умовно поділяють на пошукову та тематичну. Пошукова розміщується в результатах пошуку пошукових машин, а тематична - на порталах і сайтах партнерах, присвячених який або темі.
Рекламодавець самостійно визначає ту вартість, яку він готовий платити за перехід на його сайт зацікавленого користувача. Оголошення з більш високою вартістю показуються частіше, мають більш високий відгук, а як наслідок, більш низьку вартість, щодо ціни входу.
Переваги контекстної реклами
Користувач сам визначає вартість переходу
Рекламу бачать дійсно зацікавлені користувачі
Переходи на сайт починаються відразу ж, після запуску рекламної кампанії
Прямим методом оцінки ефективності оголошення служить показник CTR, який ми вже розглядали на сторінці про банерну рекламу та створення банерів. Нагадаємо, що CTR це співвідношення переходів до показів оголошення. Як правило, CTR вимірюється у відсотках. Кількість переходів ділиться на кількість показів і множиться на 100%.
Так само, контекстна реклама дає можливість оцінити свою ефективність за багатьма іншими ознаками. Не дуже складно визначити, що робив на сайті людина, яка прийшла за оголошенням, привело його відвідування до цільового дії (покупці, реєстрації) або він пішов відразу ж.
Загальні принципи створення хороших оголошень
Найголовніше при складанні оголошення пам'ятати - оголошення повинне зацікавити користувача і чітко пояснити йому, що саме він знайде на сайті, бажано не допускаючи подвійних тлумачень. Пам'ятайте, ви платите за перехід, в тому числі ви заплатите і за перехід нецільового відвідувача при створенні не надто зрозумілого оголошення.
Створюйте інформативні заголовки. Заголовок повинен чітко описувати конкретну послугу, і бажано не допускати різних тлумачень. У системах контекстної реклами є можливість створювати різні оголошення і кожному оголошенню призначати свої ключові слова. Включайте в текст оголошення ключові слова! Користувач повинен «зачепитися поглядом» за ваше оголошення, а адже всі його думки зайняті саме ключовим словосполученням. Тим більше, Яндекс.Директ виділяє ключові слова в оголошенні жирним шрифтом.
Не зайвим буде в тексті оголошення згадати про ціни, знижки та спеціальні акції. Адже якщо ви продаєте товар дорожче, ніж готовий за нього заплатити користувач, навіщо змушувати його робити зайвий перехід, та ще й платити за це? Нехай він відразу зрозуміє, що ваша пропозиція його не цікавить, він заощадить час, а ви - гроші.
Не використовуйте занадто «широких» слів, як-то: «сайт», «ремонт», «квартира» і тому подібні. Конкретизуйте ваші ключові слова. Не варто намагатися показати своє оголошення всьому світу. У такого оголошення буде занадто низький відгук, і воно буде заблоковано згідно з правилами систем розміщення контекстної реклами. Хорошим варіантом будуть такі ключові слова: «створення сайту», «ремонт квартири», «зняти квартиру» Відмінним уточненням служить географічний ознака. Давайте ще зробимо наші ключові слова ще краще: «створення сайту в Москві», «ремонт квартири в Москві», «зняти квартиру в Москві».
Чудово. Але чи всі ми зробили, що могли б? Ні! Адже ви можете задати «стоп» слова, при наборі яких разом з потрібними ключовими словами, оголошення все одно показуватися не буде. Наприклад «створення сайту в Москві -безкоштовно -недорого -дешево». Погодьтеся, ми ще сильніше звузили і виділили нашу цільову аудиторію.
Кілька загальних порад:
найкраще створювати окремі оголошення для кожної групи слів, або для кожного слова окремо. Не лінуйтеся, це дозволить вам заощадити ваш рекламний бюджет і залучити на сайт дійсно зацікавленого покупця.
Використовуйте посилання з оголошення саме на ту сторінку, де описана та послуги або товар, яку шукає користувач. Навіщо йому ходити по вашому сайту, якщо він може потрапити на потрібну сторінку відразу ж.
Використовуйте географічний таргетинг - якщо у вас магазин в Москві, навіщо показувати ваше оголошення відвідувачам з Владивостока? Обмежуйте географічну зону показу оголошення.
Використовуйте часовий таргетинг. Якщо ваш товар або послуга не припускають цілодобового замовлення (наприклад, Інтернет магазин), а менеджери працюють з 10 і до 18 годин, навіщо показувати ваше оголошення в інший час? Адже все одно, зателефонувавши до вас в офіс, користувач не зможе ні з ким поговорити.
Ключові слова повинні відповідати тематиці вашого сайту. Навіщо показувати оголошення по запиту «ремонт квартир», якщо ви займаєтеся продажем автомобілів?
Наприкінці нагадаємо, що ми здійснюємо підготовку, запуск та контроль контекстних рекламних кампаній в системах Яндекс Директ і Бігун.
No comments:
Post a Comment