За своїми функціями і властивостями сайти бувають:
візитками
електронними магазинами
інформаційними сайтами
корпоративними представництвами
порталами
системами управління підприємством
Оцінка сайтів проводиться за кількома критеріями:
Визначення
Мета сайту - для чого він призначений
Властивості - чим сайт характеризується, які основні елементи містить
Властивості містять такі критерії як:
загальне призначення сайту
характеристика і основні елементи
кількість сторінок
тип і характеристика дизайну
система навігації
частота і необхідність поновлення
ким проводиться оновлення
ким є відвідувачі
наявність банерів
проведена рекламна компанія
завдання - які вимоги ставляться перед сайтом і яких результатів потрібно досягти
приблизний термін розробки
витрати - у скільки обійдеться створення того чи іншого типу сайту на російському ринку web-студій
Сайт візитка
Нескладний сайт, що містить загальну інформацію про компанію та роді, що надаються. Короткий і компактний, зовсім як ваша візитка.
Мета - представити компанію в Інтернеті.
Властивості:
загальне призначення сайту - надання загальної інформації користувачеві.
характеристика і основні елементи - наявність координат, контакти ключових людей компанії, рід діяльності і надані послуги.
кількість сторінок - 10-15.
тип і характеристика дизайну - нескладний ділової дизайн.
система навігації - максимально зручна і проста система навігації.
частота і необхідність поновлення - оновлення відбувається нечасто, в міру необхідності.
ким проводиться оновлення - підтримка або через фірму-Виконавця, або за допомогою системи управління сайтом.
ким є відвідувачі - в основному, цільова аудиторія, люди, які шукають певний товар, послугу.
наявність банерів - банери на сайті-представництві вважаються поганим тоном.
проведена рекламна компанія - індексація в пошукових системах, обмін посиланнями з дружніми сайтами.
Завдання:
дати користувачеві загальне уявлення про компанію
максимально зацікавити і спровокувати покупку чи іншу дію
залучення додаткових клієнтів
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів
Приблизний термін розробки: 2 тижні - 1 місяць. Витрати: мінімальні.
Промо-сайт
Сайт, який є прямою рекламою окремо взятого товару чи події.
Мета - представити продукт, явище, дія для користувачів Інтернет.
Властивості:
загальне призначення сайту - проведення рекламної компанії, залучення суспільної уваги.
характеристика і основні елементи - яскравий і динамічний сайт, як правило, з використанням flash-технологій, містить інформацію про продукт, явище, дії, послугах. Координати або інформація про шляхи їх отримання.
кількість сторінок - 10-15.
тип і характеристика дизайну - яскравий рекламний дизайн з елементами flash, що запам'ятовується і кидається в очі.
система навігації - найпростіша.
частота і необхідність поновлення - промо-сайт, в основному, створюється на період реклами того чи іншого продукту, товару або послуги. Як правило, не потребує оновлення, винятком може стати внесення будь-яких змін в інформації.
ким проводиться оновлення - в основному, компанією-розробником.
ким є відвідувачі - по більшій мірі, цільова аудиторія.
наявність банерів - можливо.
проведена рекламна компанія - промо-сайт сам, по суті, є рекламною компанією, в основному відображається на основному сайті компанії і індексується в пошукових системах.
Завдання:
проінформувати користувача про послуги, дії або явище;
залучити нових клієнтів;
зацікавити громадськість;
підвищити популярність і популярність компанії
Приблизний термін розробки: 2 тижні - 1 місяць.
Електронний магазин
Сайт, призначений для продажу товарів, послуг через Інтернет. Як правило, містить каталог продукції, прайс-листи, систему замовлень.
Мета - представити компанію в Інтернеті, продажу товару он-лайн, сервіс і підтримка клієнтів.
Властивості:
загальне призначення сайту - надання загальної інформації користувачеві;
характеристика і основні елементи - система замовлення, докладний опис умов замовлення, а також опис товару, як правило, в системі каталога, можлива наявність кабінету користувача, добре організована система пошуку;
кількість сторінок - від 100;
тип і характеристика дизайну - діловий дизайн;
система навігації - максимально зручна і проста система навігації;
частота і необхідність поновлення - часте оновлення;
ким проводиться оновлення - як правило, забезпечується зусиллями командою людей - групою підтримки;
ким є відвідувачі - як цільова аудиторія, так і потенційні клієнти;
наявність банерів - банерна система;
проведена рекламна компанія - широко розвинена рекламна компанія, можливе використання послуг web-студій з просування і розкручування сайтів.
Завдання:
дати користувачеві загальне уявлення про компанію,
максимально зацікавити і спровокувати покупку чи іншу дію.
залучення додаткових клієнтів
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів;
легкість за вагою, щоб у відвідувача не було проблем з загружаемостью.
Приблизний термін розробки: 1 місяць - 6 месяцев.Затрати: досить високі.
Інформаційний сайт
Сайт, який містить вичерпну інформацію по деякої предметної області. Сайти цього типу, як правило, містять безліч статей різних авторів, а також такі сервіси як: опитування, голосування, розсилки. В основному, некомерційного типу.
Мета - представити якусь інформацію в Інтернеті, сервіс і підтримка клієнтів, надання інформаційних послуг
Властивості:
загальне призначення сайту - надання докладної, вичерпної інформації користувачеві.
характеристика і основні елементи - об'ємне кількість сервісів: опитування, голосування, чат, покликані зробити сайт інтерактивним.
кількість сторінок - варіюється залежно від наповнення, як правило, від 50 сторінок;
тип і характеристика дизайну - залежно від специфіки інформаційного наповнення, може бути як креативним, так і строго діловим.
система навігації - складна система навігації.
частота і необхідність поновлення - часте оновлення.
ким проводиться оновлення - підтримка забезпечується додатковими зусиллями, як правило, командою людей.
ким є відвідувачі - цільова аудиторія, випадкові відвідувачі.
наявність банерів - банерна система забезпечує фінансову підтримку сайту.
проведена рекламна компанія - залежно від завдань замовника.
Завдання:
дати користувачеві максимальну та вичерпну інформацію.
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів.
легкість за вагою, щоб у відвідувача не було проблем з загружаемостью.
оперативне оновлення, щоб забезпечити інтерес відвідувачів.
Приблизний термін розробки: 2 тижні - 3 місяці Витрати: варіюються від складності сайту.
Корпоративне представництво
Такого типу сайти, як правило, автоматизують діяльність компанії. Може нести такі функції як: електронний магазин, систему замовлень, комунікаційні сервіси, електронний обмін документами, on line переговори і т.д.
Мета: автоматизувати діяльність підприємства, а також представити його на ринку в Інтернеті.
Властивості
загальне призначення сайту - обслуговування користувача, клієнта, робочого персоналу компанії.
характеристика і основні елементи - поєднує в собі магазин, інформаційний сайт і систему управління підприємством, а також сайт-візитку, як правило, є кабінет користувача, об'ємне кількість сервісів, призначених для вирішення завдань компанії.
кількість сторінок - варіюється залежно від наповнення, як правило, від 50 сторінок.
тип і характеристика дизайну - діловий, але багато залежить від специфіки компанії, можливі креативні або нестандартні елементи, головною особливістю є відображення фірмового стилю компанії.
система навігації - досить складна.
частота і необхідність поновлення - оновлення в міру необхідності.
ким проводиться оновлення - підтримка забезпечується додатковими зусиллями, як правило, командою людей.
ким є відвідувачі - цільова аудиторія, випадкові відвідувачі, співробітники компанії.
наявність банерів - банери на корпоративному сайті вважаються поганим тоном.
проведена рекламна компанія - рекламна компанія в залежності від завдань замовника.
Завдання:
забезпечити автоматизацію підприємства.
надання інформаційних послуг.
сервісне обслуговування клієнтів та відвідувачів.
облік бухгалтерії, замовлень, змін через web-ресурс.
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів.
Приблизний термін розробки: 1 місяць - 6 місяців. Витрати: варіюються від складності сайту.
Портал
Це дуже великий веб-ресурс, який призначений для формування якогось співтовариства людей з певними інтересами. Портал може об'єднувати безліч різних сервісів, надавати клієнтам можливість покупки товарів, партнерам - обмін інформацією.
Мета - з'єднання всіх типів сайту для надання якомога більшої кількості послуг та підтримки.
Властивості:
загальне призначення сайту - підтримка клієнтів, надання різного роду послуг, представлення компанії в інтернеті.
характеристика і основні елементи - велика кількість сервісів: опитування, форуми, голосування, чат, он-лайн оператори для надання консультаційної допомоги, велику кількість інформації, служба підтримки. Може бути як комерційним, так і не комерційним проектом.
кількість сторінок - від 100.
тип і характеристика дизайну - найрізноманітніший, залежно від специфіки порталу та політики компанії.
система навігації - складна.
частота і необхідність поновлення - оновлення відбувається по розділах або якийсь невеликий інформації, але системно і регулярно.
ким проводиться оновлення - службою підтримки ресурсу.
ким є відвідувачі - будь-який користувач рунеті.
наявність банерів - банерна система.
проведена рекламна компанія - залежно від відвідуваності ресурсу, може як проводитися, так і не проводитися.
Завдання:
представити компанію в Інтернеті.
дати користувачеві максимальну та вичерпну інформацію.
забезпечення запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів.
забезпечення сервісної підтримки.
забезпечити зацікавленість відвідувачів.
постійний розвиток ресурсу.
додатковий заробіток на наданні рекламних місць іншим компаніям (за умови високої відвідуваності ресурсу).
Приблизний термін розробки: 2 місяці - 6 місяців. Витрати: варіюються від складності сайту.
Система управління підприємством
Сайт, з інтегрованою корпоративною інформаційною системою підприємства.
Мета - представити компанію Інтернеті, сервіс і підтримка клієнтів, надання інформаційних послуг або будь-яких інших послуг.
Властивості:
загальне призначення сайту - призначенням може бути будь-яким з вище перерахованих типів сайту, але головне особливістю бути наявність системи ведення бухгалтерії, наприклад, через сайт.
характеристика і основні елементи - наявність вбудованої системи управління підприємством в веб-ресурс.
кількість сторінок - будь-яке.
тип і характеристика дизайну - будь-хто.
система навігації - будь-яка.
частота і необхідність поновлення - будь-яка.
ким проводиться оновлення - за бажанням замовника.
ким є відвідувачі - по мимо випадкових відвідувачів і цільової аудиторії, співробітники компанії;
наявність банерів - не рекомендується.
проведена рекламна компанія - будь-яка.
Завдання:
облік товару, послуг, замовлень, дій користувачів через веб-ресурс.
Як правило, компанії не афішують наявність такої вбудованої системи управління на сайті. Приблизний термін розробки: 2 місяці - 6 місяців. Витрати: варіюються від складності вбудовування системи.
візитками
електронними магазинами
інформаційними сайтами
корпоративними представництвами
порталами
системами управління підприємством
Оцінка сайтів проводиться за кількома критеріями:
Визначення
Мета сайту - для чого він призначений
Властивості - чим сайт характеризується, які основні елементи містить
Властивості містять такі критерії як:
загальне призначення сайту
характеристика і основні елементи
кількість сторінок
тип і характеристика дизайну
система навігації
частота і необхідність поновлення
ким проводиться оновлення
ким є відвідувачі
наявність банерів
проведена рекламна компанія
завдання - які вимоги ставляться перед сайтом і яких результатів потрібно досягти
приблизний термін розробки
витрати - у скільки обійдеться створення того чи іншого типу сайту на російському ринку web-студій
Сайт візитка
Нескладний сайт, що містить загальну інформацію про компанію та роді, що надаються. Короткий і компактний, зовсім як ваша візитка.
Мета - представити компанію в Інтернеті.
Властивості:
загальне призначення сайту - надання загальної інформації користувачеві.
характеристика і основні елементи - наявність координат, контакти ключових людей компанії, рід діяльності і надані послуги.
кількість сторінок - 10-15.
тип і характеристика дизайну - нескладний ділової дизайн.
система навігації - максимально зручна і проста система навігації.
частота і необхідність поновлення - оновлення відбувається нечасто, в міру необхідності.
ким проводиться оновлення - підтримка або через фірму-Виконавця, або за допомогою системи управління сайтом.
ким є відвідувачі - в основному, цільова аудиторія, люди, які шукають певний товар, послугу.
наявність банерів - банери на сайті-представництві вважаються поганим тоном.
проведена рекламна компанія - індексація в пошукових системах, обмін посиланнями з дружніми сайтами.
Завдання:
дати користувачеві загальне уявлення про компанію
максимально зацікавити і спровокувати покупку чи іншу дію
залучення додаткових клієнтів
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів
Приблизний термін розробки: 2 тижні - 1 місяць. Витрати: мінімальні.
Промо-сайт
Сайт, який є прямою рекламою окремо взятого товару чи події.
Мета - представити продукт, явище, дія для користувачів Інтернет.
Властивості:
загальне призначення сайту - проведення рекламної компанії, залучення суспільної уваги.
характеристика і основні елементи - яскравий і динамічний сайт, як правило, з використанням flash-технологій, містить інформацію про продукт, явище, дії, послугах. Координати або інформація про шляхи їх отримання.
кількість сторінок - 10-15.
тип і характеристика дизайну - яскравий рекламний дизайн з елементами flash, що запам'ятовується і кидається в очі.
система навігації - найпростіша.
частота і необхідність поновлення - промо-сайт, в основному, створюється на період реклами того чи іншого продукту, товару або послуги. Як правило, не потребує оновлення, винятком може стати внесення будь-яких змін в інформації.
ким проводиться оновлення - в основному, компанією-розробником.
ким є відвідувачі - по більшій мірі, цільова аудиторія.
наявність банерів - можливо.
проведена рекламна компанія - промо-сайт сам, по суті, є рекламною компанією, в основному відображається на основному сайті компанії і індексується в пошукових системах.
Завдання:
проінформувати користувача про послуги, дії або явище;
залучити нових клієнтів;
зацікавити громадськість;
підвищити популярність і популярність компанії
Приблизний термін розробки: 2 тижні - 1 місяць.
Електронний магазин
Сайт, призначений для продажу товарів, послуг через Інтернет. Як правило, містить каталог продукції, прайс-листи, систему замовлень.
Мета - представити компанію в Інтернеті, продажу товару он-лайн, сервіс і підтримка клієнтів.
Властивості:
загальне призначення сайту - надання загальної інформації користувачеві;
характеристика і основні елементи - система замовлення, докладний опис умов замовлення, а також опис товару, як правило, в системі каталога, можлива наявність кабінету користувача, добре організована система пошуку;
кількість сторінок - від 100;
тип і характеристика дизайну - діловий дизайн;
система навігації - максимально зручна і проста система навігації;
частота і необхідність поновлення - часте оновлення;
ким проводиться оновлення - як правило, забезпечується зусиллями командою людей - групою підтримки;
ким є відвідувачі - як цільова аудиторія, так і потенційні клієнти;
наявність банерів - банерна система;
проведена рекламна компанія - широко розвинена рекламна компанія, можливе використання послуг web-студій з просування і розкручування сайтів.
Завдання:
дати користувачеві загальне уявлення про компанію,
максимально зацікавити і спровокувати покупку чи іншу дію.
залучення додаткових клієнтів
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів;
легкість за вагою, щоб у відвідувача не було проблем з загружаемостью.
Приблизний термін розробки: 1 місяць - 6 месяцев.Затрати: досить високі.
Інформаційний сайт
Сайт, який містить вичерпну інформацію по деякої предметної області. Сайти цього типу, як правило, містять безліч статей різних авторів, а також такі сервіси як: опитування, голосування, розсилки. В основному, некомерційного типу.
Мета - представити якусь інформацію в Інтернеті, сервіс і підтримка клієнтів, надання інформаційних послуг
Властивості:
загальне призначення сайту - надання докладної, вичерпної інформації користувачеві.
характеристика і основні елементи - об'ємне кількість сервісів: опитування, голосування, чат, покликані зробити сайт інтерактивним.
кількість сторінок - варіюється залежно від наповнення, як правило, від 50 сторінок;
тип і характеристика дизайну - залежно від специфіки інформаційного наповнення, може бути як креативним, так і строго діловим.
система навігації - складна система навігації.
частота і необхідність поновлення - часте оновлення.
ким проводиться оновлення - підтримка забезпечується додатковими зусиллями, як правило, командою людей.
ким є відвідувачі - цільова аудиторія, випадкові відвідувачі.
наявність банерів - банерна система забезпечує фінансову підтримку сайту.
проведена рекламна компанія - залежно від завдань замовника.
Завдання:
дати користувачеві максимальну та вичерпну інформацію.
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів.
легкість за вагою, щоб у відвідувача не було проблем з загружаемостью.
оперативне оновлення, щоб забезпечити інтерес відвідувачів.
Приблизний термін розробки: 2 тижні - 3 місяці Витрати: варіюються від складності сайту.
Корпоративне представництво
Такого типу сайти, як правило, автоматизують діяльність компанії. Може нести такі функції як: електронний магазин, систему замовлень, комунікаційні сервіси, електронний обмін документами, on line переговори і т.д.
Мета: автоматизувати діяльність підприємства, а також представити його на ринку в Інтернеті.
Властивості
загальне призначення сайту - обслуговування користувача, клієнта, робочого персоналу компанії.
характеристика і основні елементи - поєднує в собі магазин, інформаційний сайт і систему управління підприємством, а також сайт-візитку, як правило, є кабінет користувача, об'ємне кількість сервісів, призначених для вирішення завдань компанії.
кількість сторінок - варіюється залежно від наповнення, як правило, від 50 сторінок.
тип і характеристика дизайну - діловий, але багато залежить від специфіки компанії, можливі креативні або нестандартні елементи, головною особливістю є відображення фірмового стилю компанії.
система навігації - досить складна.
частота і необхідність поновлення - оновлення в міру необхідності.
ким проводиться оновлення - підтримка забезпечується додатковими зусиллями, як правило, командою людей.
ким є відвідувачі - цільова аудиторія, випадкові відвідувачі, співробітники компанії.
наявність банерів - банери на корпоративному сайті вважаються поганим тоном.
проведена рекламна компанія - рекламна компанія в залежності від завдань замовника.
Завдання:
забезпечити автоматизацію підприємства.
надання інформаційних послуг.
сервісне обслуговування клієнтів та відвідувачів.
облік бухгалтерії, замовлень, змін через web-ресурс.
забезпечити запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів.
Приблизний термін розробки: 1 місяць - 6 місяців. Витрати: варіюються від складності сайту.
Портал
Це дуже великий веб-ресурс, який призначений для формування якогось співтовариства людей з певними інтересами. Портал може об'єднувати безліч різних сервісів, надавати клієнтам можливість покупки товарів, партнерам - обмін інформацією.
Мета - з'єднання всіх типів сайту для надання якомога більшої кількості послуг та підтримки.
Властивості:
загальне призначення сайту - підтримка клієнтів, надання різного роду послуг, представлення компанії в інтернеті.
характеристика і основні елементи - велика кількість сервісів: опитування, форуми, голосування, чат, он-лайн оператори для надання консультаційної допомоги, велику кількість інформації, служба підтримки. Може бути як комерційним, так і не комерційним проектом.
кількість сторінок - від 100.
тип і характеристика дизайну - найрізноманітніший, залежно від специфіки порталу та політики компанії.
система навігації - складна.
частота і необхідність поновлення - оновлення відбувається по розділах або якийсь невеликий інформації, але системно і регулярно.
ким проводиться оновлення - службою підтримки ресурсу.
ким є відвідувачі - будь-який користувач рунеті.
наявність банерів - банерна система.
проведена рекламна компанія - залежно від відвідуваності ресурсу, може як проводитися, так і не проводитися.
Завдання:
представити компанію в Інтернеті.
дати користувачеві максимальну та вичерпну інформацію.
забезпечення запам'ятовуваність у потенційних клієнтів та відвідувачів.
забезпечення сервісної підтримки.
забезпечити зацікавленість відвідувачів.
постійний розвиток ресурсу.
додатковий заробіток на наданні рекламних місць іншим компаніям (за умови високої відвідуваності ресурсу).
Приблизний термін розробки: 2 місяці - 6 місяців. Витрати: варіюються від складності сайту.
Система управління підприємством
Сайт, з інтегрованою корпоративною інформаційною системою підприємства.
Мета - представити компанію Інтернеті, сервіс і підтримка клієнтів, надання інформаційних послуг або будь-яких інших послуг.
Властивості:
загальне призначення сайту - призначенням може бути будь-яким з вище перерахованих типів сайту, але головне особливістю бути наявність системи ведення бухгалтерії, наприклад, через сайт.
характеристика і основні елементи - наявність вбудованої системи управління підприємством в веб-ресурс.
кількість сторінок - будь-яке.
тип і характеристика дизайну - будь-хто.
система навігації - будь-яка.
частота і необхідність поновлення - будь-яка.
ким проводиться оновлення - за бажанням замовника.
ким є відвідувачі - по мимо випадкових відвідувачів і цільової аудиторії, співробітники компанії;
наявність банерів - не рекомендується.
проведена рекламна компанія - будь-яка.
Завдання:
облік товару, послуг, замовлень, дій користувачів через веб-ресурс.
Як правило, компанії не афішують наявність такої вбудованої системи управління на сайті. Приблизний термін розробки: 2 місяці - 6 місяців. Витрати: варіюються від складності вбудовування системи.
No comments:
Post a Comment