Сайт може допомогти вам:
встановлювати нові і підтримувати старі зв'язки на ринку. Наявність віртуального представництва в мережі Інтернет істотно полегшує знайомство з компанією та її діяльністю, а також створення партнерських відносин. Погодьтеся, легше написати електронний лист, ніж подзвонити.
оптимізувати трудові і тимчасові витрати на поширення інформації про вашу компанію. Сайт може надати всім бажаючим необхідні документи, аудіо-та відеоматеріали, які ви б хотіли продемонструвати клієнтові або партнерові, і все це в рекордну кількість часу.
виробляти інформаційну та сервісну підтримку клієнтів і партнерів. Оперативна інформація та якісний сервіс - незмінна атрибутика бізнесу, і своєчасне забезпечення цих складових допоможе вашій компанії заробити добре ім'я і хороший імідж.
збільшувати кількість продажів і знайти нових покупців продуктів Вашої компанії. Це прямо пов'язано з поняттям «цільова аудиторія». При гарній маркетингової і рекламної політики, а також правильній організації інтернет-бізнесу, компанія може придбати більше кількість як потенційних, так і реальних клієнтів.
реалізувати демонстрацію товару. Ви і так звичайно ж можете її реалізувати, але для цього потрібно буде вкладати дуже велику кількість фінансів, а, крім того, ви все одно не зможете охопити всіх своїх клієнтів. Демонстрацію товарів по засобом мережі інтернет зможе побачити кожен охочий.
стати інструментом навчання і підвищення кваліфікації співробітників компанії та партнерів. Зараз дуже активно розвивається такий напрямок як дистанційна освіта. Деякі ВНЗ навіть видають диплом після закінчення віртуального інституту. Це стало можливо, завдяки сучасним технологіям і, звичайно ж, Інтернету.
бути каналом обміну інформацією. Для регіональних представництв часто буває дуже складно доставити будь-яку оперативну інформацію - це вимагає великих часових, а іноді і фінансових витрат. Сайт допоможе обмінюватися інформацією в рекордні терміни, а, крім того, забезпечить її конфіденційність.
забезпечувати цілодобове надання послуг клієнтам і партнерам. Інтернет не закривається на обід, вихідні чи свята - інформація про вашу компанію та її діяльність буде завжди доступна для будь-якого користувача. У вихідні він може ознайомитися з продукцією або послугами, а в понеділок прийняти рішення про покупку.
реалізувати оперативний зворотний зв'язок з клієнтами в будь-якій точці світу. Сайт також може бути пунктом зв'язку меду клієнтом і виконавцем. Додзвонитися, наприклад, буває дуже складно, а ось відправити лист, як правило, дуже легко. Крім того, бувають питання, які не вимагають зволікань і потребують оперативного вирішення, у цій складній ситуації знову ж допомагає сайт і його функціональне забезпечення.
взаємодіяти з традиційними та електронними засобами масової інформації. Знову ж сайт буде сприяти швидкому обміну інформацією, швидкому доступу до інформації про вашу компанію і плідній співпраці із засобами масової інформації та ще багато інших переваг.
Cайт не допоможе вам:
перетворити збиткове підприємство на прибуткове. Якщо в реальному житті підприємство є збитковим, то створення сайту не стане його антікрізічним рішенням. Якраз навпаки, сайт вимагає, особливо на початку, фінансових, трудових, тимчасових витрат для того, щоб відпрацювати покладені на нього мети. Сайт може бути вдалим доповненням вашого бізнесу, ні ніяк не рішенням проблеми.
швидко зібрати велику аудиторію потенційних клієнтів або партнерів, при цьому витратити мало грошей. Будь-яка рекламна і маркетингова політика вимагає фінансових витрат. А користувачам необхідний час, щоб дізнатися про Вас. Навіть коли в реальних умовах компанія виходить на ринок, як правило, про неї мало хто знає і вона різними засобами намагається домогтися впізнаваності імені, постійно залучає нових клієнтів і ділових партнерів, всіляко намагається рости і розвиватися, теж саме стосується і інтернет-представництва вашої компанії . Це як дитина, якій для того, щоб розвиватися потрібна і школа, і ВУЗ, ви ж не скажете своїй дитині, що у вас зараз немає грошей на його освіту і нехай він сам на нього заробляє.
відкрити новий бізнес в мережі Інтернет і стати лідером ринку. Тут все дуже просто: не тільки вам прийшла ідея про створення інтернет-представництва. Можливо, що і ваші конкуренти давно його мають. В інтернет-просторі такі ж закони, як і на звичайному ринку: чи не можливо відкрити сайт і тут же стати лідером ринку.
зробити компанію престижною. Справа в тому, що наявність сайту не є предметом престижу. Це просто частина компанії, як, наприклад, сервісна служба. Сайт дозволяє спростити, автоматизувати роботу, але не є перевагою перед компаніями, які не мають сайт.
встановлювати нові і підтримувати старі зв'язки на ринку. Наявність віртуального представництва в мережі Інтернет істотно полегшує знайомство з компанією та її діяльністю, а також створення партнерських відносин. Погодьтеся, легше написати електронний лист, ніж подзвонити.
оптимізувати трудові і тимчасові витрати на поширення інформації про вашу компанію. Сайт може надати всім бажаючим необхідні документи, аудіо-та відеоматеріали, які ви б хотіли продемонструвати клієнтові або партнерові, і все це в рекордну кількість часу.
виробляти інформаційну та сервісну підтримку клієнтів і партнерів. Оперативна інформація та якісний сервіс - незмінна атрибутика бізнесу, і своєчасне забезпечення цих складових допоможе вашій компанії заробити добре ім'я і хороший імідж.
збільшувати кількість продажів і знайти нових покупців продуктів Вашої компанії. Це прямо пов'язано з поняттям «цільова аудиторія». При гарній маркетингової і рекламної політики, а також правильній організації інтернет-бізнесу, компанія може придбати більше кількість як потенційних, так і реальних клієнтів.
реалізувати демонстрацію товару. Ви і так звичайно ж можете її реалізувати, але для цього потрібно буде вкладати дуже велику кількість фінансів, а, крім того, ви все одно не зможете охопити всіх своїх клієнтів. Демонстрацію товарів по засобом мережі інтернет зможе побачити кожен охочий.
стати інструментом навчання і підвищення кваліфікації співробітників компанії та партнерів. Зараз дуже активно розвивається такий напрямок як дистанційна освіта. Деякі ВНЗ навіть видають диплом після закінчення віртуального інституту. Це стало можливо, завдяки сучасним технологіям і, звичайно ж, Інтернету.
бути каналом обміну інформацією. Для регіональних представництв часто буває дуже складно доставити будь-яку оперативну інформацію - це вимагає великих часових, а іноді і фінансових витрат. Сайт допоможе обмінюватися інформацією в рекордні терміни, а, крім того, забезпечить її конфіденційність.
забезпечувати цілодобове надання послуг клієнтам і партнерам. Інтернет не закривається на обід, вихідні чи свята - інформація про вашу компанію та її діяльність буде завжди доступна для будь-якого користувача. У вихідні він може ознайомитися з продукцією або послугами, а в понеділок прийняти рішення про покупку.
реалізувати оперативний зворотний зв'язок з клієнтами в будь-якій точці світу. Сайт також може бути пунктом зв'язку меду клієнтом і виконавцем. Додзвонитися, наприклад, буває дуже складно, а ось відправити лист, як правило, дуже легко. Крім того, бувають питання, які не вимагають зволікань і потребують оперативного вирішення, у цій складній ситуації знову ж допомагає сайт і його функціональне забезпечення.
взаємодіяти з традиційними та електронними засобами масової інформації. Знову ж сайт буде сприяти швидкому обміну інформацією, швидкому доступу до інформації про вашу компанію і плідній співпраці із засобами масової інформації та ще багато інших переваг.
Cайт не допоможе вам:
перетворити збиткове підприємство на прибуткове. Якщо в реальному житті підприємство є збитковим, то створення сайту не стане його антікрізічним рішенням. Якраз навпаки, сайт вимагає, особливо на початку, фінансових, трудових, тимчасових витрат для того, щоб відпрацювати покладені на нього мети. Сайт може бути вдалим доповненням вашого бізнесу, ні ніяк не рішенням проблеми.
швидко зібрати велику аудиторію потенційних клієнтів або партнерів, при цьому витратити мало грошей. Будь-яка рекламна і маркетингова політика вимагає фінансових витрат. А користувачам необхідний час, щоб дізнатися про Вас. Навіть коли в реальних умовах компанія виходить на ринок, як правило, про неї мало хто знає і вона різними засобами намагається домогтися впізнаваності імені, постійно залучає нових клієнтів і ділових партнерів, всіляко намагається рости і розвиватися, теж саме стосується і інтернет-представництва вашої компанії . Це як дитина, якій для того, щоб розвиватися потрібна і школа, і ВУЗ, ви ж не скажете своїй дитині, що у вас зараз немає грошей на його освіту і нехай він сам на нього заробляє.
відкрити новий бізнес в мережі Інтернет і стати лідером ринку. Тут все дуже просто: не тільки вам прийшла ідея про створення інтернет-представництва. Можливо, що і ваші конкуренти давно його мають. В інтернет-просторі такі ж закони, як і на звичайному ринку: чи не можливо відкрити сайт і тут же стати лідером ринку.
зробити компанію престижною. Справа в тому, що наявність сайту не є предметом престижу. Це просто частина компанії, як, наприклад, сервісна служба. Сайт дозволяє спростити, автоматизувати роботу, але не є перевагою перед компаніями, які не мають сайт.
No comments:
Post a Comment