Saturday, March 21, 2015

Як розкрутити сайт самостійно

Докладне керівництво

Основна мета розкрутки - збільшення припливу відвідувачів на свій сайт. Домагатися цієї мети можна різними способами. Основним напрямком розкрутки, однак, є пошукова оптимізація - залучення користувачів з пошукових систем. Тому почнемо виклад з того, як просунути свій сайт в пошукових системах, а про інші методи і способи розкручування буде розказано в заключних частинах.
1. Просування сайту в пошукових системах, вона ж пошукова оптимізація, вона ж - SEO (від англ. Search Engine Optimization)

Пошукові системи - одна з основ сучасного інтернету. Саме на сайти пошукачів приходять люди, коли їм потрібно знайти якусь інформацію. Відповідно, і левова частка трафіку (т. Е. Відвідувачів) приходять на сайти саме з пошукових систем.

Для того, щоб збільшити приплив відвідувачів з пошукачів, власники сайтів і люди, які спеціально займаються пошуковим просуванням - оптимізатори - намагаються зробити так, щоб користувачі якомога частіше бачили посилання на сайт у видачі - результатах пошуку пошукових систем за певними запитами. По більшості запитів пошукова система видає тисячі і навіть мільйони результатів. Однак більшість користувачів рідко дивляться результати пошуку далі першої-другої сторінки. Тому основне завдання пошукової оптимізації, таким чином, зводиться до того, щоб підвищити позиції сайту у видачі, а в ідеалі, зробити так, щоб сайт по потрібних запитах опинився на самому першому місці. Отже, розглянемо все, що стосується пошукової отімізаціі, докладніше.
1.1 Складання семантичного ядра

Складання семантичного ядра - це, фактично, перший етап розкрутки сайту, якщо мова йде про просування сайту в пошукових системах. В ідеалі, скласти семантичне ядро ??потрібно ще до того, як ви створите сайт. Допустивши помилки у складанні семантичного ядра, ви не зможете надалі нормально розкрутити сайт. Що таке семантичне ядро? Семантичне ядро ??- це список цільових запитів для даного сайту. Що таке цільові запити? Цільові запити - це такі запити, які безпосередньо пов'язані з тематикою вашого сайту і переходячи за якими, користувачі знайдуть те, що шукають на вашому сайті або здійснять інші якісь дії - наприклад, куплять що-небудь в інтернет-магазині, подзвонять у фірму і т. п. Відповідно, нецільові запити - це такі запити, переходячи за якими на ваш сайт, користувач не знайде там нічого цікавого і вам прихід такого користувача на сайт теж не потрібен. Наприклад, для сайту фірми, що продає вітчизняні автомобілі, запит "купити автомобіль ВАЗ" - цільовий, а запити "купити автомобіль тойота" або "розвиток вітчизняного автомобілебудування реферат" - нецільові.

Те, що просувати сайт потрібно саме по цільових запитах, досить очевидно. Завдання пошукового просування і взагалі завдання розкрутки - залучити не просто якомога більше відвідувачів, а залучити якомога більше зацікавлених, цільових відвідувачів, які не таких, які зайшовши на ваш сайт і зрозумівши, що там зовсім не те, що вони шукали, відразу ж підуть . Однак деякі вебмастера і оптимізатори не до кінця цього розуміють. Вони просувають сайт за запитами, не пов'язаним з тематикою сайту або мають до нього непряме відношення, аби збільшити показники лічильників відвідуваності. Крім того, що вони витрачають свої зусилля даремно, вони ще збільшують небезпеку того, що їхній сайт потрапить під санкції з боку пошукачів за пошуковий спам.

З чого почати складання семантичного ядра? По-перше, напишіть список всіх основних запитів, за якими хотіли б залучити відвідувачів, які вам прийдуть в голову. Подумайте, що міг би набрати в рядку пошуку відвідувач, який потенційно зацікавлений у відвідуванні вашого сайту. На наступному кроці корисно буде розширити список запитів, додавши ті, які ви упустили і оптимізувавши цей список в цілому, залишивши більш важливі і відкинувши менш важливі. Для цих цілей слід скористатися спеціальними сервісами, які надають пошуковики. Серед цих сервісів -

wordstat.yandex.ru/
stat.go.mail.ru/cgi-bin/stat.cgi
adstat.rambler.ru/cgi-bin/wrds_stat.pl
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

Основним пошукачем рунета є Яндекс, тому саме на його сервіс (wordstat.yandex.ru) потрібно звернути особливу увагу. Вводячи спочатку написані вами запити в цьому сервісі, ви отримаєте для кожного з них список інших запитів, які містять даний запит, і список пов'язаних запитів - т. Е. Таких, які також набирали люди, що набирали цей запит. Крім цього, ви дізнаєтеся, яка приблизна частота кожного з цих запитів, т. Е. Скільки приблизно раз набирали люди цей запит в місяць. Ці дані допоможуть вам як розширити семантичне ядро, додавши в нього додаткові запити, так і відкинути ті із запитів, для яких частота дуже маленька і, отже, немає сенсу їх просувати.

Щоб остаточно скласти семантичне ядро, слід врахувати ще один момент. Серед оптимізаторів прийнято поділ всіх запитів на високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ) і низькочастотні (НЧ). По високочастотним запитам, які набирають десятки і сотні тисяч людей на місяць, особливо таких, які мають відношення до комерційних тематиках (наприклад, "пластикові вікна") просунути свій сайт буде досить складно, і таке просування потребуватиме дуже великих грошових витрат. Тому, якщо ви маєте в своєму розпорядженні не надто великим бюджетом, ВЧ-запити спочатку краще всього виключити і просувати свій сайт по менш конкурентним СЧ і НЧ-запитах. Крім зниження вартості просування, просування по СЧ і НЧ-запитах допоможе вам отримати більш цільових відвідувачів, т. К. Зрозуміло, наприклад, що запит "автомобіль" для фірми, що продає автомобілі, є менш цільовим, ніж запит "купити автомобіль ВАЗ" ( якщо вона торгує автомобілями ВАЗ), і користувач, який перейшов по другому запитом, купить машину куди швидше, ніж перейшов по першому.

Взагалі, орієнтація лише на кілька ВЧ-запитів замість складання великого семантичного ядра є часто зустрічається помилкою при просуванні. Економити час на те, щоб скласти докладний і розгалужений список запитів (що включає і НЧ-запити) і якомога більше охоплює тематику сайту, не варто. На подальших етапах просування це дозволить значно заощадити бюджет і домогтися від самого просування значно більшого ефекту.

Додатково до всього, новачки часто неправильно розуміють ті цифри частотності запитів, які показує wordstat.yandex.ru. Наприклад, набравши в вордстат запит "розкрутка сайту" (без лапок), ви отримали цифру 35000 показів. Чи означає це, що запит "розкрутка сайту" шукають в Яндексі 35000 раз на місяць? Ні, не означає, бо в цю цифру Яндекс включає не тільки статистику по цій фразі, але і по всіх фразам, що містить її, наприклад, по фразі "самостійна розкрутка сайту". Більш точні дані можна дізнатися, набравши запит в лапках. Якщо ми це зробимо, то побачимо, що цифра вже менше - не 35000, а всього 10000. Але і це ще не все. Запит в лапках, хоча й відкидає зайві слова, але враховує статистику по всіх словоформам, т. Е., Наприклад, "розкрутка сайт ов". Для того, щоб побачити зовсім вже точну статистику запиту по точної словоформе, потрібно поставити перед усіма словами в запиті знак оклику, ось так: "! Розкрутка! Сайту". І якщо ми це зробимо, то побачимо, що саме такий запит в точній формі набирають у Яндексі всього 7000 чоловік в місяць, т. Е. Приблизно в 5 разів менше, ніж та первісна цифра, яку ми побачили. І якщо за запитами, що містить кілька слів, ця різниця ще не так велика, то за запитами, що містить одне слово, особливо популярне, вона може бути величезною. Тому не робіть типову помилку новачків, докладає багато зусиль, щоб просунути сайт по слову, напроти якого бачать величезну цифру в статистиці (набравши його без лапок), тому що, навіть якщо їм вдається потрапити по цьому слову в ТОП, реальне число переходів на їх сайт з видачі пошукової системи виявляється мізерним в порівнянні з очікуваним.

При підборі запитів для просування в Яндексі потрібно звернути увагу також на наступне. Вони діляться на геозалежні і геонезавісімие. Для геонезавісімих запитів видача одна для різних регіонів, для геозалежних - різна. Якщо запит, який ви обираєте для просування, геозалежний, для того, щоб побачити правильне число показів, на яке може розраховувати ваш сайт при попаданні в ТОП, потрібно в вордстат вказати регіон, по якому ви хочете просунути сайт (докладніше про регіональність тут ).

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.dentalhygieneanswers.com www.dovmeyap.com www.elbacity.press www.eskisehirgocukduzeltme.com www.ds-clan.ru www.farmersforum.ir www.excluzive.net www.forum.sanctusfolium.com www.footie.by www.irantraveller.org