Saturday, March 28, 2015

Розробка бізнес-сайту

На даний момент наявність сайту у компанії є не розкішшю, а радше необходімостью.Разлічіе цілей і завдань, а також розуміння їх керівництвом, плюс їх реалізація породжує в мережі Інтернет безліч якісних і не дуже, а часом зовсім дилетантських бізнес-сайтів.

Зазвичай під бізнес-сайтом розуміється офіційне представництво певної компанії в мережі Інтернет.
Цілями створення бізнес-сайту можуть бути:

    додаткове залучення клієнтів;
    надання користувачу актуальної та достовірної інформації про компанію та про її сфері діяльності;
    збільшення обсягу продажів засобами електронної комерції;
    освоєння нового ринку або його окремого сегмента;
    проведення маркетингових акцій або досліджень;
    надання додаткових сервісів для клієнтів та партнерів компанії (підтримка та обслуговування клієнтів);
    формування та підтримка іміджу, торгової марки, бренду компанії;
    автоматизація бізнес-процесів;

Існує більше узагальнена схема визначення мети для створення бізнес-сайту:

1. Зниження витрат (продати автоматом).
Для даного типу бізнес-сайтів характерна наявність засобів автоматичної продажу, таких як кошик і оформлення замовлення, а так само надання максимально можливої ??інформації про товар або послугу.

2. Виведення на контакт (продати будь-яку ціну)
Для даного типу бізнес-сайтів характерно узагальненої і заманює користувача інформації, наявність явно виражених контактних даних, відсутність засобів автоматичної продажу.

3. Підтримка клієнта (ефект - повернення і утримання клієнта)
Для бізнес-сайтів цього типу характерна наявність повної технічної і допоміжної інформації, що полегшує користувачеві подальше використання товаром, послуги.

4. Дослідження
Для бізнес-сайту дослідницького типу характерна наявність опитувань і голосувань. Є відмінним інструментом для проведення маркетингових, рекламних акцій, а так само для коригування стратегії компанії.

5. Рекламна площадка
Для бізнес сайту даного типу характерна наявність великого обсягу інформації, для залучення й утримання на сайті постійної аудиторії, з метою її (аудиторії) продажу, прикладом є будь-який проект портального типу.

Само собою, що це далеко не весь перелік цілей створення бізнес-сайту для компанії. Крім того, це може бути одна або декілька цілей, мети можуть бути довгостроковими або короткостроковими. Цілепокладання залежить від адекватного розуміння керівництвом компанії головних питань: навіщо потрібен сайт і як його реалізувати, щоб бізнес-сайт виконував покладені на нього функції.
Характеристика бізнес-сайту

Характеристика бізнес-сайту складається з основних елементів розробки будь-якого сайту: дизайн, навігація, юзабіліті, інформаційне наповнення, програма розвитку сайту. Розглянемо кожен з них.
Дизайн бізнес-сайту

Дизайн бізнес сайту - це, насамперед, візуальне сприйняття сайту в цілому. Окремо хотілося б зробити акцент на те, що дизайн саме бізнес-сайту - це не тільки естетичні, але й функціональні якості проекту.

Веб-дизайн бізнес-сайту повинен виконувати такі завдання:

    графічними прийомами розставити акценти на представлену інформацію;
    створити комфортну психологічну атмосферу на сайті для користувача;
    реалізувати систему навігації максимально зрозумілою і зручною;

Виходячи з перерахованих завдань, веб-дизан - це вид діяльності заснований на принципах поєднання зручності, економічності і краси.

Веб-дизайн складається з таких елементів: колірна схема, графічне оформлення, візуальний вигляд навігації, стилістика текстової інформації, технічні вимоги.

Розглянемо дані елементи стосовно до бізнес-сайту.
Колірна схема бізнес-сайту

Кольорове рішення Вашого сайту повинне відповідати двом речам: фірмовому стилю компанії та знанню людського сприйняття кольорів якось: психологічні та фізіологічні особливості цільової аудиторії.
При пошуку колірного рішення важливо пам'ятати про наступні моменти:

    яскравість, тон і насиченість кольору повинні відповідати фірмовому стилю сайту;
    підбір кольору робиться з урахуванням орієнтування на аудиторію цього ресурсу;
    кількість використовуваних квітів по можливості не повинно перевищувати 3-х;
    кольори, використовувані на сайті повинні взаємодіяти і гармоніювати між собою;
    вживання кольору повинно відповідати елементарним правилам логіки.

Окремим пунктом варто виділити підбір кольору для тексту. Фон і текст сторінки повинні бути оформлені контрастними кольорами. Найкраща розбірливість забезпечується при використанні чорних символів на білому тлі.
Графічне оформлення бізнес-сайту

Графічне офрмление бізнес-сайту містить два ключових моменти:

    наявність елементів впізнаваного фірмового стилю;
    по можливості не заважати роботі з змістовною частиною ресурсу.

Найпоширеніші помилки в розробці дизайну:

    копіювання ідеї конкурентів. Цього не варто робити навіть тому, що Ви б навряд чи стали копіювати ідею наприклад каталога або рекламних листівок конкурентів.
    використання рухомого рядка. Не сприймає користувач біжить текст, більш того, так як він мимоволі привертає до себе увагу, це відволікає від основної інформації, та й просто дратує. Теж саме стосується і миготливих і анімованих картинок, до вищеперелічених мінусів яких додається ще й суттєве ускладнення сторінки сайту.
    титульна сторінка - «заглушка»

Стилістика текстової інформації бізнес сайту

Стилістика тестової інформації на пряму впливає на сприйняття користувачем тієї інформації, яку Ви хочете до нього донести, тому будьте гранично уважні.
Наприклад, для основного тексту рекомендується використовувати традиційні і добре збалансовані з точки зору інженерної психології шрифти. З шрифтів із зарубками це Times New Roman: у більшості операційних систем він є стандартним системним шрифтом. З рубаних і моноширинних шрифтів в Windows використовується Arial і Courier відповідно.

У наданні інформації користувачеві не лінуйтеся, обов'язково розбиваєте текст на смислові блоки, використовую заголовки, підзаголовки і абзаци.

Розбиття тексту на абзаци сприяє швидшому сприйняттю тексту і швидкого читання, а заголовки істотно економлять час користувача на відсортовування «потрібної і непотрібної» йому інформації.
Технічні вимоги до веб-дизайну бізнес-сайту

Інтернет володіє величезною кількістю користувачів, а користувачі відповідно володіють величезною кількістю абсолютно різної техніки, програмного забезпечення і можливостей.
Відповідно до цього, веб-дизайнер просто зобов'язаний максимально врахувати всі можливі технічні вимоги.

Ще пару років тому, мінімальна планка дозволу була 400 * 600, але, за даними досліджень, зараз мінімальний дозвіл складає 800 * 600. Хоча даний фактор теж не константа, так як незабаром очікується бум портативної техніки і дизайнерам знову доведеться знижувати рівень під дозвіл 400 * 600 для WAP сайтів.

Істотним плюсом з боку дизайнера є проектування масштабується або «гумового» сайту. Це спроба пристосувати сайт, принаймні, під різні розміри екранів моніторів.
Грамотність відображення дизайну в різних версіях і типах браузера залежить вже від рівня професіоналізму верстальника.

Окремо варто сказати про фрейми: недоліків у них набагато більше, ніж переваг, тому використання фреймів на бізнес-сайтах не рекомендується.
Навігація бізнес сайту

Вимоги до навігації на бізнес сайті особливо жорсткі і полягають у чудовій формулюванні Стіва Круга «Не змушуйте мене думати»! Користувач, Ваш клієнт або партнер не повинні замислюватися про те, як у Вас тут все працює і що потрібно зробити для того, щоб отримати необхідну інформацію.
Принципи залишаються все ті ж:

    чіткість і ясність: логічність побудови структури сайту;
    зручність: само собою зручність використання засобів навігації: меню, кнопки, посилання, без зайвих роздумів і роздумів на тему «можу я туди натиснути або це просто елемент дизайну?»
    впізнаваність: не треба винаходити велосипед і викручуватись в дизайнерських прийомах на засобах навігації. Щось вже стало звично і закономірно. Треба користуватися звичками, а не вводити користувача в зайві роздуми і витрату часу на роздуми.
    стилізованість: все-таки система навігації бізнес-сайту повинна бути виконана в загальній концепції ресурсу, інакше вона буде занадто виділятися і порушувати цілісність сприйняття та психологічну атмосферу.
    швидкість: час, витрачений користувачем на орієнтацію у Вашій системі навігації по сайту. Відповідно, чим воно менше, тим благоприятней думку користувача про Ваш ресурс, і як наслідок, збільшення можливості повторного повернення.

Пам'ятайте, що від навігації по Вашому сайту залежить дуже і дуже багато. Поставте себе на місце користувача і відчуйте весь бред непрофесійно побудованих навігаційних систем.
Юзабіліті бізнес-сайту

Юзабіліті - зручність використання Вашого сайту. Якщо в навігації робиться акцент на використання саме можливостей переміщення по сайту, то юзабіліті - це комплексна характеристика сайту, що ставить питання: «а чи зручно користувачеві, клієнту, партнеру використовувати Ваш сайт?»
В дану характеристику входить безліч факторів: навігація, сприйняття дизайну, робота сервісів, обслуговування та підтримка клієнтів і ще багато іншого.

Юзабіліті бізнес-сайту тестується дуже просто: попросіть сторонньої людини, ніяк не пов'язаного з Вашим бізнесом попрацювати і поклікати на Ваш сайт, його думка буде предопределяющим. У наслідку при роботі з бізнес-сайтом можна використовувати систему опитувань і голосування, щоб користувачі самостійно могли вказати Вам на помилки.
Інформаційне наповнення для бізнес-сайту:

За великим рахунком, за допомогою сайту Ви спілкуєтеся з користувачем мережі Інтернет, тому необхідно особливим, ретельно поставитися до розробки наповнення. Не забувайте, що дизайн сайту - це спосіб надавати інформацію і правильно розставляти на ній акценти, хороша навігація і юзабіліті - інструменти для швидкої і комфортної орієнтації користувача на сайту, і що все-таки основна цінність сайту в його якісному і професійному наповненні. Від цього буде залежати і відвідуваність, і інтерес користувача, і індексація пошуковими системами і ще багато інших корисних факторів.

В ідеалі, інформаційне наповнення для бізнес-сайту має характеризуватися наступними параметрами: лаконічність, відсутність «води», чіткий і ясний стиль викладу, дотримання орфографічних і стилістичних правил мови, якою написаний сайт, інформація повинна виключати двозначність її тлумачення.
Програма розвитку бізнес-сайту

Кожен, більш-менш претендує на увагу користувачів, бізнес-сайт повинен мати таку програму. Без розвитку проекту користувач втратить інтерес і просто перестане відвідувати Ваш сайт, а це пряме зменшення Ваших потенційних клієнтів. Програма розвитку допоможе Вам повно оцінити перспективи та напрямки Вашого сайту, допоможе зрозуміти сооветствует Чи Ваш бізнес-сайт поставленим цілям, чи всі вони реалізувалися і що потрібно зробити для того, щоб сайт дійсно працював на Вас.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.dentalhygieneanswers.com www.dovmeyap.com www.elbacity.press www.eskisehirgocukduzeltme.com www.ds-clan.ru www.farmersforum.ir www.excluzive.net www.forum.sanctusfolium.com www.footie.by www.irantraveller.org