Створення текстів для сайту є одним з найважливішим етапом у розробці сайту. Інформація - це те, заради чого користувачі підключаються до Мережі.
З нашого досвіду, більшість замовників інформаційне наповнення пишуть самостійно. Це не погано, а скоріше навіть навпаки: оскільки таке глибоке розуміння специфіки діяльності є тільки у Замовників. Але при розробці контенту є певні правила, які рекомендується дотримуватися, для того щоб користувачеві приємно було знаходитися і вивчати сайт.
Якість наданої інформації є одним з двох вирішальних факторів, що визначають практичну користь сайту; другий фактором є легкість і зручність пошуку необхідних відомостей. Приходячи на Ваш сайт, перед користувачами завжди стоять два питання «що я зможу тут знайти?» І «чи допоможе це у вирішенні поставлених переді мною завдань?». Тому Ви повинні пам'ятати, що інформація повинна бути корисною, логічно структурованою і швидко завантажується.
І так не складні рекомендації в написанні тексту на сайт.
Створення тексту
Слід розуміти, що основною метою відвідування сайту є отримання інформації. Сприйняття веб сайтів людиною влаштовано таким чином, що він спочатку вихоплює заголовки, а потім читає інформацію відповідно до його інтересамі.І так для нашого тексту використовуємо:
абзаци, підзаголовки і маркіровані списки.
велику інформацію поділяємо на кілька сторінок і з'єднуємо їх гіперпосиланнями.
ретельно перевіряємо орфографію, пунктуацію, стилістику та інші граматичні особливості мови.
Пам'ятайте, про «стислість - сестра таланту». До Вашої сайту це теж стосується. Відомо, що читання з монітора на 25% повільніше, ніж друкованого, отже, Ви повинні скорочувати обсяг тексту на 50%. Має значення не тільки швидкість читання, але і його сприйняття. Ще одна причина скорочення - користувачі не люблять вдаватися до прокручування.
Зручність побіжного ознайомлення
Як правило, відвідувачі обмежуються побіжним переглядом, уникаючи читання всього тексту. Зазвичай вони звертають увагу на ключові фрази, які їх цікавлять. І так:
розбиваємо статті на окремі частини з використанням заголовків двох або трьох рівнів.
Вкладаємо в заголовок максимальну смислове навантаження. Відвідувач повинен представляти по заголовку, що міститься в цьому розділі або на сторінці.
для виділення окремих фрагментів використовуйте марковані списки.
ключові слова і фрази виділяйте кольором, щоб вони привертали увагу читача. Не забувайте, що гіперпосилання теж виділяються кольором. Колір виділених фрагментів повинен відрізнятися від кольору гіперпосилань.
Чіткість формулювань
Інформація з даного питання повинна розташовуватися на початку сторінки, інакше читач не стане витрачати час і подивиться в іншому місці. Найважливіші відомості розміщуйте у верхній частині, структура пропозицій повинна бути простою. Обмежте використання метафор, так як відвідувачі можуть зрозуміти їх буквально. Невелика частка гумору може бути корисною, але не перестарайтеся.
Організація великої кількості інформації
Не бажано розбивати на кілька сторінок великий обсяг інформації. Завантаження декількох сторінок уповільнює і утрудняє висновок інформації на друк. Розбивайте інформацію на логічні фрагменти, кожен з яких присвячений розгляду окремого питання. Структура документа повинна будується за принципом «перевернутої піраміди». Це означає, що спочатку слід приводити коротке зведення, що дозволяє скласти загальне уявлення про що міститься на сторінці інформації і тільки потім переходити до подробиць.
Написання заголовків
Заголовки в мережі нерідко використовуються у відриві від контексту, в ряді випадків можуть бути не пов'язані з контекстом. Дотримуйтеся ряду простих правил, щоб полегшити життя користувачу:
Заголовки повинні бути самодостатніми і забезпечувати точну передачу сенсу.
Заголовок повинен описувати зміст статті.
Заголовок повинен бути написаний зрозумілою мовою, уникати іносказань і «ефектних формулювань».
Уникайте формулювань, що пропонують клацнути по заголовку щоб ознайомитися зі змістом.
Перше слово має бути більш інформативним, наприклад назву організації або ім'я автора.
Назви сторінок повинні відрізнятися один від одного.
Оформлення тексту - удобочитаемость
Фон і текст сторінки повинні бути оформлені контрастними кольорами, найоптимальніше співвідношення: чорні букви - білий фон.
В якості фону використовуйте однотонний. Візерунок бажано не застосовувати або хочаб візерунок має мінімальну контрастність.
Текст повинен бути набраний досить великим шрифтом (мінімальний 10 кеглем)
Не слід набирати текст великими літерами, винятком можуть бути тільки заголовки.
Можливо нашеи рекомендації Вам здадуться занудством, але пам'ятайте: найважливіша характеристика Інтернету - час, витрачений на пошук необхідної інформації. Ваш контент повинен бути логічним, зрозумілим і добре структурованим - Ваш користувач безсумнівно це оцінить.
З нашого досвіду, більшість замовників інформаційне наповнення пишуть самостійно. Це не погано, а скоріше навіть навпаки: оскільки таке глибоке розуміння специфіки діяльності є тільки у Замовників. Але при розробці контенту є певні правила, які рекомендується дотримуватися, для того щоб користувачеві приємно було знаходитися і вивчати сайт.
Якість наданої інформації є одним з двох вирішальних факторів, що визначають практичну користь сайту; другий фактором є легкість і зручність пошуку необхідних відомостей. Приходячи на Ваш сайт, перед користувачами завжди стоять два питання «що я зможу тут знайти?» І «чи допоможе це у вирішенні поставлених переді мною завдань?». Тому Ви повинні пам'ятати, що інформація повинна бути корисною, логічно структурованою і швидко завантажується.
І так не складні рекомендації в написанні тексту на сайт.
Створення тексту
Слід розуміти, що основною метою відвідування сайту є отримання інформації. Сприйняття веб сайтів людиною влаштовано таким чином, що він спочатку вихоплює заголовки, а потім читає інформацію відповідно до його інтересамі.І так для нашого тексту використовуємо:
абзаци, підзаголовки і маркіровані списки.
велику інформацію поділяємо на кілька сторінок і з'єднуємо їх гіперпосиланнями.
ретельно перевіряємо орфографію, пунктуацію, стилістику та інші граматичні особливості мови.
Пам'ятайте, про «стислість - сестра таланту». До Вашої сайту це теж стосується. Відомо, що читання з монітора на 25% повільніше, ніж друкованого, отже, Ви повинні скорочувати обсяг тексту на 50%. Має значення не тільки швидкість читання, але і його сприйняття. Ще одна причина скорочення - користувачі не люблять вдаватися до прокручування.
Зручність побіжного ознайомлення
Як правило, відвідувачі обмежуються побіжним переглядом, уникаючи читання всього тексту. Зазвичай вони звертають увагу на ключові фрази, які їх цікавлять. І так:
розбиваємо статті на окремі частини з використанням заголовків двох або трьох рівнів.
Вкладаємо в заголовок максимальну смислове навантаження. Відвідувач повинен представляти по заголовку, що міститься в цьому розділі або на сторінці.
для виділення окремих фрагментів використовуйте марковані списки.
ключові слова і фрази виділяйте кольором, щоб вони привертали увагу читача. Не забувайте, що гіперпосилання теж виділяються кольором. Колір виділених фрагментів повинен відрізнятися від кольору гіперпосилань.
Чіткість формулювань
Інформація з даного питання повинна розташовуватися на початку сторінки, інакше читач не стане витрачати час і подивиться в іншому місці. Найважливіші відомості розміщуйте у верхній частині, структура пропозицій повинна бути простою. Обмежте використання метафор, так як відвідувачі можуть зрозуміти їх буквально. Невелика частка гумору може бути корисною, але не перестарайтеся.
Організація великої кількості інформації
Не бажано розбивати на кілька сторінок великий обсяг інформації. Завантаження декількох сторінок уповільнює і утрудняє висновок інформації на друк. Розбивайте інформацію на логічні фрагменти, кожен з яких присвячений розгляду окремого питання. Структура документа повинна будується за принципом «перевернутої піраміди». Це означає, що спочатку слід приводити коротке зведення, що дозволяє скласти загальне уявлення про що міститься на сторінці інформації і тільки потім переходити до подробиць.
Написання заголовків
Заголовки в мережі нерідко використовуються у відриві від контексту, в ряді випадків можуть бути не пов'язані з контекстом. Дотримуйтеся ряду простих правил, щоб полегшити життя користувачу:
Заголовки повинні бути самодостатніми і забезпечувати точну передачу сенсу.
Заголовок повинен описувати зміст статті.
Заголовок повинен бути написаний зрозумілою мовою, уникати іносказань і «ефектних формулювань».
Уникайте формулювань, що пропонують клацнути по заголовку щоб ознайомитися зі змістом.
Перше слово має бути більш інформативним, наприклад назву організації або ім'я автора.
Назви сторінок повинні відрізнятися один від одного.
Оформлення тексту - удобочитаемость
Фон і текст сторінки повинні бути оформлені контрастними кольорами, найоптимальніше співвідношення: чорні букви - білий фон.
В якості фону використовуйте однотонний. Візерунок бажано не застосовувати або хочаб візерунок має мінімальну контрастність.
Текст повинен бути набраний досить великим шрифтом (мінімальний 10 кеглем)
Не слід набирати текст великими літерами, винятком можуть бути тільки заголовки.
Можливо нашеи рекомендації Вам здадуться занудством, але пам'ятайте: найважливіша характеристика Інтернету - час, витрачений на пошук необхідної інформації. Ваш контент повинен бути логічним, зрозумілим і добре структурованим - Ваш користувач безсумнівно це оцінить.
No comments:
Post a Comment