В інтернеті є декілька списків з помилками веб-дизайну. Велика частина з них, однак, озаглавлена ??кшталт "Найбільш поширені" або "Основні 10" помилок. Кожен раз, натикаючись на такі списки, я думав про себе "Та ну, повинно бути більше, ніж 10 помилок ..." Тому я вирішив написати про всі помилки, що зустрічаються у веб-дизайні, які мені прийдуть в голову, і за півгодини я записав уже близько 30. Після цього я ще трохи покопався в мережі і мій список виріс до 43 помилок.
1. Користувач повинен зрозуміти, що у вас за сайт, протягом декількох секунд: увага це найбільш цінна валюта в інтернеті. Якщо відвідувач не розбереться, що у вас за сайт і про що він протягом декількох секунд, він, ймовірно, відправиться куди-небудь ще. Ваш сайт повинен повідомити, чому я повинен витратити на нього час, і швидко!
2. Зробіть контент зручним для побіжного перегляду: це інтернет, а не книга, тому забудьте про великі блоки тексту. Ймовірно я зайду на ваш сайт в той час, коли працюю над іншим матеріалом, тому переконайтеся, щоб я міг легко просканувати вдивіться весь контент цілком. Не забувайте про списки, заголовки, підзаголовки ... Про все, що допоможе читачам відфільтрувати в матеріалі саме те, що вони шукають.
3. Не використовуйте химерні шрифти, які неможливо прочитати: звичайно, є деякі шрифти, які могли б привернути увагу до вашого сайту. Однак чи добре вони читаються? Якщо ваша головна мета - це розмістити повідомлення і дістати відвідувачів, які його прочитають, ви повинні зробити цей процес комфортним для них.
4. Не використовуйте крихітні шрифти: міркування з попереднього пункту також застосовні тут, ви повинні переконатися, що відвідувачам буде комфортно читати ваш контент. Мій Файрфокс має функцію для збільшення, але якщо мені доведеться застосовувати її на вашому сайті, це, ймовірно, буде останній раз, коли я на нього зайду.
5. Не відкривайте нових вікон браузера: я робив так на своєму першому сайті. Логіка проста - якщо я відкриваю нові вікна браузера для зовнішніх посилань, користувач ніколи не покине мій сайт. Але це помилка! Нехай краще сам користувач контролює, де він хоче відкривати посилання. Це причина того, чому браузер має велику кнопку "назад". Не турбуйтеся, коли посилаєте користувача на інший сайт, якщо він захоче, він повернеться (останнім часом навіть порносайти стали дотримуватися цього принципу ...).
6. Не змінюйте розміри вікна браузера користувача: користувач повинен контролювати свій браузер. Якщо ви змінюєте розмір вікна браузера, то можете створити безлад і плутанину на стороні користувача, і, що ще гірше, втратити його довіру.
7. Не вимагайте обов'язкової реєстрації, якщо в цьому немає необхідності: коли я подорожую по інтернету, то хочу отримати інформацію безпосередньо, а не шукати якісь обхідні шляхи. Чи не примушуйте мене до реєстрації і до того, щоб залишати свій e-mail адресу та іншу інформацію, якщо тільки це не абсолютно необхідно (наприклад, якщо ви пропонуєте мені щось настільки привабливе, що я змирюся з необхідністю реєстрації).
8. Ніколи не підписуйте відвідувачів на що-небудь без їх згоди: не робіть автоматичну підписку для відвідувачів, коли вони реєструються на вашому сайті. Відправка незапрошених емейл не кращий спосіб роздобути друзів.
9. Не зловживайте флешем: не кажучи вже про збільшення часу завантаження вашого сайту, надмірне використання флеша може дратувати користувачів. Використовуйте його тільки для реалізації якихось можливостей, які не підтримують звичайні статичні сторінки.
10. Не програвайте музику: в перші роки розвитку інтернету веб-розробники часто намагалися створити успішну інтеграцію музики в веб-сайт. Вгадайте, чому у них нічого не вийшло? Загалом, не використовуйте музику.
11. Якщо вам необхідно програвати якийсь звуковий файл, зробіть, щоб користувач сам запускав його: в деяких ситуаціях аудіофайли потрібні. Може бути, вам потрібно вимовити якусь промову для користувачів або у вашому огляді присутній аудіокомпонент. Це, звичайно, чудово. Але переконайтеся, що це буде контролювати користувач, дайте йому натиснути кнопку "play" замість того, щоб запустити музику відразу після того, як він зайде на сайт.
12. Не захаращуйте ваш сайт значками: по-перше, значки мереж і співтовариств роблять ваш сайт виглядаючим непрофесійно. Навіть якщо у вас є нагородні та відмінні значки, помітите їх на сторінку "про нас".
13. Не робіть вхідну сторінку: чим менше число кроків знадобиться користувачеві, щоб отримати доступ до контенту, тим краще.
14. Переконайтеся, що у вас на сайті вказана контактна інформація: В принципі, немає нічого поганого, якщо на сайті не вказані контакти, однак поганого немає нічого для користувачів, а не для вас. Ви можете втратити важливі відгуки таким чином.
15. Не вимикайте кнопку "назад": Це дуже важливий принцип юзабіліті. Не вимикайте конпку "назад" жодним чином. Відкриття нового вікна браузера, наприклад, порушує роботу цієї кнопки, також деякі посилання через javascript можуть її порушувати.
16. Не використовуйте миготливий текст: якщо тільки користувачі не приходять на ваш сайта прямо з 1996 ...
17. Уникайте складної структури URL: проста, заснована на ключових словах, структура URL не тільки поліпшить ранжування вашого сайту в пошукових системах, але і полегшить для ваших користувачів ідентифікацію контенту сторінки ще до переходу на неї.
18. Використовуйте CSS замість HTML-таблиць: спочатку HTML-таблиці використовувалися при верстці сторінок. З настанням CSS, проте, немає причин дотримуватися цього методу. CSS швидше, більш надійний і пропонує значно більше можливостей.
19. Переконайтеся, що на вашому сайті є пошук по всьому сайту: є причина, чому пошукові системи зробили революцію в інтернеті. Ви, мабуть, здогадуєтеся про неї - тому що вони зробили дуже легким пошук інформації, яку ми розшукуємо. Не нехтуйте цим на своєму сайті.
20. Уникайте "випадають" меню: користувач повинен мати можливість бачити всі опції навігації безпосередньо. Використання випадаючих меню може заплутати і заховати від користувача ту інформацію, яку він шукає.
21. Використовуйте текстову навігацію: текстова навігація не тільки швидше, але і надійніша. Деякі користувачі, наприклад, подорожують по інтернету з відключеними картинками.
22. Якщо ви даєте посилання на pdf-файл, вкажіть це: просто клікнувши на посилання, ви бачите, як ваш браузер загальмовується, поки запускається Акробат Рідер, щоб відкрити цей (незапрошенной) pdf-файл? Це вельми дратує, тому переконайтеся, що посилання явно вказує на те, що це pdf-файл, щоб користувачі могли поводитися з ним потрібним чином.
23. Чи не заплутуйте користувача безліччю версій: уникайте заплутувати користувача безліччю версій вашого веб-сайту. Яку швидкість я віддаю перевагу? 56 Кбіт / с? 128 Кбіт / с? Флеш або html? Хлопець, просто дай мені контент!
24. Не ставте рекламу всередині контенту: перемішування рекламних оголошень, таких, як блоки Адсенсе, з контентом, може збільшити CTR на котроткое час. Але в перспективі, однак, це зменшить число ваших читачів. Роздратований користувач - це втрачений користувач.
25. Використовуйте просту структуру навігації: іноді менше означає більше. Це правило зазвичай застосовується до людей і варіантам вибору. Переконайтеся, що ваш сайт має єдину, просту структуру навігації. Остання річ, якої ви потребуєте - це запитати користувача щодо того, куди він повинен піти, щоб знайти потрібну йому інформацію.
26. Уникайте "введень»: не змушуйте користувача чекати або читати що-небудь, перш ніж він зможе отримати доступ до цього контенту. Це, без сумніву, дратує, і він залишиться тільки в тому випадку, якщо те, що ви пропонуєте, дійсно унікально.
27. Не використовуйте FrontPage: цей пункт відноситься і до інших неякісним html-редакторам. Хоча вони з'явилися, щоб зробити веб-дизайн простіше, в результаті вони видають поганий заплутаний код, несумісний з різними браузерами і містить різні баги.
28. Переконайтеся, що ваш сайт сумісний з різними браузерами: не всі браузери створені однаково, не всі інтерпретують CSS та інші мови однаковим чином. Подобається вам це чи ні, ви змушені будете робити ваш сайт сумісним з найбільш популярними браузерами, інакше в переспективе ви будете втрачати читачів.
29. Переконайтеся, що ви включаєте відповідний текст в анкор посилань: зізнаюся, я здійснював дану помилку до деякого часу. Простіше написати людям "натисни сюди". Але це неефективно. Переконайтеся, що ви вставляєте відповідний текст у ваші посилання. Це гарантує, що ваші читачі знають, куди вони йдуть, клацаючи по посиланню, крім того, це дає також SEO-ефект для сторінок і сайтів, куди вказує посилання.
30. Чи не ховайте посилання: не кажучи вже про те, що деякі вказують порожній текст в анкорі посилання, користувач повинен мати можливість бачити, куди вказує посилання, в статусному рядку браузера. Якщо ви ховаєте ваше посилання (бо вона партнерська, наприклад, або з іншої причини), ваш сайт буде втрачати довіру.
31. Робіть посилання видимими: користувач повинен мати можливість легко розпізнати, на що можна клікнути, а на що - ні. Переконайтеся, що посилання мають контрастний колір (стандартний синій колір оптимальний у більшості випадків). По можливості також робіть їх підкресленими.
32. Чи не підкреслюйте і не фарбуйте звичайний текст: чи не підкреслюйте звичайний текст, якщо тільки це не абсолютно необхідно. Точно так само, як користувачі повинні легко розпізнавати посилання, їм не повинна приходити в голову ідея, що можна клікнути на щось, на що насправді клікнути можна.
33. Нехай уже натиснуті посилання змінюють колір: цей пункт дуже важливий для юзабіліті вашого сайту. Натиснуті посилання, які вже змінили колір, допомагають користувачеві легше орієнтуватися на вашому сайті, гарантуючи, що він не залишить без відвідування деякі сторінки ненавмисно.
34. Не використовуйте анімовані гіфи: якщо тільки це не рекламні банери, які вимагають анімації, уникайте використання анімованих гіфів. Вони роблять сайт виглядаючим непрофесійно і відволікають увагу від основного контенту.
35. Переконайтеся, що ви прописали атрибути ALT і TITLE для картинок: не кажучи вже про те, що вони дають SEO-ефект, ці атрибути відіграють важливу роль для слабозорих користувачів.
36. Не використовуйте дратівливі кольору: якщо у користувача починає боліти голова після 10-хвилинного перебування на ваешм сайті, вам, ймовірно, слід підібрати кращу колірну схему. Створіть колірну палітру для досягнення своїх цілей (т. Е. Створити настрій, сфокусувати увагу користувача на контенті і т. П.)
37. Не використовуйте поп-апи (спливаючі вікна): цей пункт відноситься до поп-Апам будь-якого роду. Навіть запитані користувачем поп-апи це погана ідея, що призводить до збільшення числа блокувальників поп-апів.
38. Уникайте посилань через javascript: ці посилання виконуються невеликим ДжаваСкрипт, коли користувач клацає по ним. Уникайте їх, так як вони часто створюють проблеми для користувачів.
39. Поміщайте функціональні посилання в футер (підвал): люди розтратив сторінку вниз до підвалу сайту, якщо вони не знайшли специфічну інформацію. Як мінімум, варто помістити туди посилання на головну і, можливо, посилання на сторінку "контакти".
40. Уникайте довгих сторінок: подумайте чому, якщо користувач змушений весь час прокручувати вниз сторінку, читаючи контент, він, ймовірно, просто пропустить його цілком. Якщо цей випадок відноситься до вашого сайту, робіть сторінки коротше і покращуйте навігацію.
41. Ніякого горизонтального скролінгу: якщо скільки-то вертикального скролінгу терпимо, цього не можна сказати про горизонтальному скроллинге. Переконайтеся, що ваш сайт вкладається в ширину 1024 пікселів.
42. Ніяких орфографічних і граматичних помилок: звичайно, це не помилка веб-дизайну, але це один з найбільш важливих факторів, що впливають на загальну оцінку вашого сайту. Переконайтеся, що ваш текст і посилання не містять граматичних і орфографічних помилок.
43. Якщо ви використовуєте капчу, переконайтеся, що символи в ній читані: деякі сайти використовують капчи для того, щоб скоротити спам в коментарях і формах реєстрації. Є тільки одна проблема з ними: в більшій частині випадків користувач змушений кликати на допомогу всю свою сім'ю, щоб розібрати символи в капчі.
1. Користувач повинен зрозуміти, що у вас за сайт, протягом декількох секунд: увага це найбільш цінна валюта в інтернеті. Якщо відвідувач не розбереться, що у вас за сайт і про що він протягом декількох секунд, він, ймовірно, відправиться куди-небудь ще. Ваш сайт повинен повідомити, чому я повинен витратити на нього час, і швидко!
2. Зробіть контент зручним для побіжного перегляду: це інтернет, а не книга, тому забудьте про великі блоки тексту. Ймовірно я зайду на ваш сайт в той час, коли працюю над іншим матеріалом, тому переконайтеся, щоб я міг легко просканувати вдивіться весь контент цілком. Не забувайте про списки, заголовки, підзаголовки ... Про все, що допоможе читачам відфільтрувати в матеріалі саме те, що вони шукають.
3. Не використовуйте химерні шрифти, які неможливо прочитати: звичайно, є деякі шрифти, які могли б привернути увагу до вашого сайту. Однак чи добре вони читаються? Якщо ваша головна мета - це розмістити повідомлення і дістати відвідувачів, які його прочитають, ви повинні зробити цей процес комфортним для них.
4. Не використовуйте крихітні шрифти: міркування з попереднього пункту також застосовні тут, ви повинні переконатися, що відвідувачам буде комфортно читати ваш контент. Мій Файрфокс має функцію для збільшення, але якщо мені доведеться застосовувати її на вашому сайті, це, ймовірно, буде останній раз, коли я на нього зайду.
5. Не відкривайте нових вікон браузера: я робив так на своєму першому сайті. Логіка проста - якщо я відкриваю нові вікна браузера для зовнішніх посилань, користувач ніколи не покине мій сайт. Але це помилка! Нехай краще сам користувач контролює, де він хоче відкривати посилання. Це причина того, чому браузер має велику кнопку "назад". Не турбуйтеся, коли посилаєте користувача на інший сайт, якщо він захоче, він повернеться (останнім часом навіть порносайти стали дотримуватися цього принципу ...).
6. Не змінюйте розміри вікна браузера користувача: користувач повинен контролювати свій браузер. Якщо ви змінюєте розмір вікна браузера, то можете створити безлад і плутанину на стороні користувача, і, що ще гірше, втратити його довіру.
7. Не вимагайте обов'язкової реєстрації, якщо в цьому немає необхідності: коли я подорожую по інтернету, то хочу отримати інформацію безпосередньо, а не шукати якісь обхідні шляхи. Чи не примушуйте мене до реєстрації і до того, щоб залишати свій e-mail адресу та іншу інформацію, якщо тільки це не абсолютно необхідно (наприклад, якщо ви пропонуєте мені щось настільки привабливе, що я змирюся з необхідністю реєстрації).
8. Ніколи не підписуйте відвідувачів на що-небудь без їх згоди: не робіть автоматичну підписку для відвідувачів, коли вони реєструються на вашому сайті. Відправка незапрошених емейл не кращий спосіб роздобути друзів.
9. Не зловживайте флешем: не кажучи вже про збільшення часу завантаження вашого сайту, надмірне використання флеша може дратувати користувачів. Використовуйте його тільки для реалізації якихось можливостей, які не підтримують звичайні статичні сторінки.
10. Не програвайте музику: в перші роки розвитку інтернету веб-розробники часто намагалися створити успішну інтеграцію музики в веб-сайт. Вгадайте, чому у них нічого не вийшло? Загалом, не використовуйте музику.
11. Якщо вам необхідно програвати якийсь звуковий файл, зробіть, щоб користувач сам запускав його: в деяких ситуаціях аудіофайли потрібні. Може бути, вам потрібно вимовити якусь промову для користувачів або у вашому огляді присутній аудіокомпонент. Це, звичайно, чудово. Але переконайтеся, що це буде контролювати користувач, дайте йому натиснути кнопку "play" замість того, щоб запустити музику відразу після того, як він зайде на сайт.
12. Не захаращуйте ваш сайт значками: по-перше, значки мереж і співтовариств роблять ваш сайт виглядаючим непрофесійно. Навіть якщо у вас є нагородні та відмінні значки, помітите їх на сторінку "про нас".
13. Не робіть вхідну сторінку: чим менше число кроків знадобиться користувачеві, щоб отримати доступ до контенту, тим краще.
14. Переконайтеся, що у вас на сайті вказана контактна інформація: В принципі, немає нічого поганого, якщо на сайті не вказані контакти, однак поганого немає нічого для користувачів, а не для вас. Ви можете втратити важливі відгуки таким чином.
15. Не вимикайте кнопку "назад": Це дуже важливий принцип юзабіліті. Не вимикайте конпку "назад" жодним чином. Відкриття нового вікна браузера, наприклад, порушує роботу цієї кнопки, також деякі посилання через javascript можуть її порушувати.
16. Не використовуйте миготливий текст: якщо тільки користувачі не приходять на ваш сайта прямо з 1996 ...
17. Уникайте складної структури URL: проста, заснована на ключових словах, структура URL не тільки поліпшить ранжування вашого сайту в пошукових системах, але і полегшить для ваших користувачів ідентифікацію контенту сторінки ще до переходу на неї.
18. Використовуйте CSS замість HTML-таблиць: спочатку HTML-таблиці використовувалися при верстці сторінок. З настанням CSS, проте, немає причин дотримуватися цього методу. CSS швидше, більш надійний і пропонує значно більше можливостей.
19. Переконайтеся, що на вашому сайті є пошук по всьому сайту: є причина, чому пошукові системи зробили революцію в інтернеті. Ви, мабуть, здогадуєтеся про неї - тому що вони зробили дуже легким пошук інформації, яку ми розшукуємо. Не нехтуйте цим на своєму сайті.
20. Уникайте "випадають" меню: користувач повинен мати можливість бачити всі опції навігації безпосередньо. Використання випадаючих меню може заплутати і заховати від користувача ту інформацію, яку він шукає.
21. Використовуйте текстову навігацію: текстова навігація не тільки швидше, але і надійніша. Деякі користувачі, наприклад, подорожують по інтернету з відключеними картинками.
22. Якщо ви даєте посилання на pdf-файл, вкажіть це: просто клікнувши на посилання, ви бачите, як ваш браузер загальмовується, поки запускається Акробат Рідер, щоб відкрити цей (незапрошенной) pdf-файл? Це вельми дратує, тому переконайтеся, що посилання явно вказує на те, що це pdf-файл, щоб користувачі могли поводитися з ним потрібним чином.
23. Чи не заплутуйте користувача безліччю версій: уникайте заплутувати користувача безліччю версій вашого веб-сайту. Яку швидкість я віддаю перевагу? 56 Кбіт / с? 128 Кбіт / с? Флеш або html? Хлопець, просто дай мені контент!
24. Не ставте рекламу всередині контенту: перемішування рекламних оголошень, таких, як блоки Адсенсе, з контентом, може збільшити CTR на котроткое час. Але в перспективі, однак, це зменшить число ваших читачів. Роздратований користувач - це втрачений користувач.
25. Використовуйте просту структуру навігації: іноді менше означає більше. Це правило зазвичай застосовується до людей і варіантам вибору. Переконайтеся, що ваш сайт має єдину, просту структуру навігації. Остання річ, якої ви потребуєте - це запитати користувача щодо того, куди він повинен піти, щоб знайти потрібну йому інформацію.
26. Уникайте "введень»: не змушуйте користувача чекати або читати що-небудь, перш ніж він зможе отримати доступ до цього контенту. Це, без сумніву, дратує, і він залишиться тільки в тому випадку, якщо те, що ви пропонуєте, дійсно унікально.
27. Не використовуйте FrontPage: цей пункт відноситься і до інших неякісним html-редакторам. Хоча вони з'явилися, щоб зробити веб-дизайн простіше, в результаті вони видають поганий заплутаний код, несумісний з різними браузерами і містить різні баги.
28. Переконайтеся, що ваш сайт сумісний з різними браузерами: не всі браузери створені однаково, не всі інтерпретують CSS та інші мови однаковим чином. Подобається вам це чи ні, ви змушені будете робити ваш сайт сумісним з найбільш популярними браузерами, інакше в переспективе ви будете втрачати читачів.
29. Переконайтеся, що ви включаєте відповідний текст в анкор посилань: зізнаюся, я здійснював дану помилку до деякого часу. Простіше написати людям "натисни сюди". Але це неефективно. Переконайтеся, що ви вставляєте відповідний текст у ваші посилання. Це гарантує, що ваші читачі знають, куди вони йдуть, клацаючи по посиланню, крім того, це дає також SEO-ефект для сторінок і сайтів, куди вказує посилання.
30. Чи не ховайте посилання: не кажучи вже про те, що деякі вказують порожній текст в анкорі посилання, користувач повинен мати можливість бачити, куди вказує посилання, в статусному рядку браузера. Якщо ви ховаєте ваше посилання (бо вона партнерська, наприклад, або з іншої причини), ваш сайт буде втрачати довіру.
31. Робіть посилання видимими: користувач повинен мати можливість легко розпізнати, на що можна клікнути, а на що - ні. Переконайтеся, що посилання мають контрастний колір (стандартний синій колір оптимальний у більшості випадків). По можливості також робіть їх підкресленими.
32. Чи не підкреслюйте і не фарбуйте звичайний текст: чи не підкреслюйте звичайний текст, якщо тільки це не абсолютно необхідно. Точно так само, як користувачі повинні легко розпізнавати посилання, їм не повинна приходити в голову ідея, що можна клікнути на щось, на що насправді клікнути можна.
33. Нехай уже натиснуті посилання змінюють колір: цей пункт дуже важливий для юзабіліті вашого сайту. Натиснуті посилання, які вже змінили колір, допомагають користувачеві легше орієнтуватися на вашому сайті, гарантуючи, що він не залишить без відвідування деякі сторінки ненавмисно.
34. Не використовуйте анімовані гіфи: якщо тільки це не рекламні банери, які вимагають анімації, уникайте використання анімованих гіфів. Вони роблять сайт виглядаючим непрофесійно і відволікають увагу від основного контенту.
35. Переконайтеся, що ви прописали атрибути ALT і TITLE для картинок: не кажучи вже про те, що вони дають SEO-ефект, ці атрибути відіграють важливу роль для слабозорих користувачів.
36. Не використовуйте дратівливі кольору: якщо у користувача починає боліти голова після 10-хвилинного перебування на ваешм сайті, вам, ймовірно, слід підібрати кращу колірну схему. Створіть колірну палітру для досягнення своїх цілей (т. Е. Створити настрій, сфокусувати увагу користувача на контенті і т. П.)
37. Не використовуйте поп-апи (спливаючі вікна): цей пункт відноситься до поп-Апам будь-якого роду. Навіть запитані користувачем поп-апи це погана ідея, що призводить до збільшення числа блокувальників поп-апів.
38. Уникайте посилань через javascript: ці посилання виконуються невеликим ДжаваСкрипт, коли користувач клацає по ним. Уникайте їх, так як вони часто створюють проблеми для користувачів.
39. Поміщайте функціональні посилання в футер (підвал): люди розтратив сторінку вниз до підвалу сайту, якщо вони не знайшли специфічну інформацію. Як мінімум, варто помістити туди посилання на головну і, можливо, посилання на сторінку "контакти".
40. Уникайте довгих сторінок: подумайте чому, якщо користувач змушений весь час прокручувати вниз сторінку, читаючи контент, він, ймовірно, просто пропустить його цілком. Якщо цей випадок відноситься до вашого сайту, робіть сторінки коротше і покращуйте навігацію.
41. Ніякого горизонтального скролінгу: якщо скільки-то вертикального скролінгу терпимо, цього не можна сказати про горизонтальному скроллинге. Переконайтеся, що ваш сайт вкладається в ширину 1024 пікселів.
42. Ніяких орфографічних і граматичних помилок: звичайно, це не помилка веб-дизайну, але це один з найбільш важливих факторів, що впливають на загальну оцінку вашого сайту. Переконайтеся, що ваш текст і посилання не містять граматичних і орфографічних помилок.
43. Якщо ви використовуєте капчу, переконайтеся, що символи в ній читані: деякі сайти використовують капчи для того, щоб скоротити спам в коментарях і формах реєстрації. Є тільки одна проблема з ними: в більшій частині випадків користувач змушений кликати на допомогу всю свою сім'ю, щоб розібрати символи в капчі.
No comments:
Post a Comment