Все тече, все змінюється ... Змінюється і інтернет, і способи розкрутки сайтів. Уже в оглядовій статті про розкрутку сайтів , написаної в лютому цього року, йшлося про невелику ефективності реєстрації сайту в каталогах і необхідності це робити з дотриманням запобіжних заходів. Однак останні спостереження і тенденції говорять про необхідність ще більше задуматися про доцільність цього заходу.
Ще якийсь рік тому серед вебмайстрів і оптимізаторів було поширене переконання, що "за зовнішні фактори не банять і не знижують у видачі", при цьому, в форумного дискусії на тему гіпотетичного впливу цих зовнішніх факторів обов'язково знаходився хтось, хто починав пояснювати , що, якби зовнішні фактори (т. е. якісь речі, що знаходяться за межами самого сайту, наприклад, зовнішні посилання на нього і т. п.) впливали на сайт негативно, то таким способом можна було б легко валити конкурентів, і тому пошуковики ніколи на це не підуть. На жаль, те, що вони помилялися, зараз стало для всіх очевидним. Оптимізатори, які прагнуть розкрутити сайти якими доступними способами, очевидно, все-таки дістали товаришів з провідних пошукових систем і не залишили їм ніякого вибору, окрім як почати облік цих самих горезвісних "зовнішніх факторів" і в негативному ключі.
Одними з перших пали ті, хто здійснював спам по форумах і гостьовим, особливо, користуючись при цьому спеціальними програмами-спамілку. Злі конкуренти, звичайно ж, не забули скористатися цим - на форумах з'явилися повідомлення про те, що за допомогою подібного спаму кілька сайтів були загнані ними під фільтри Гугла. Слідом за Гуглом почав різко змінювати алгоритми і Яндекс. В результаті, на даний момент, можна досить впевнено стверджувати про те, що необдумане використання зовнішніх факторів, у т. Ч. Реєстрації в каталогах (про яку, знову ж таки, зовсім недавно, говорили, що, хоч і користі від цього небагато, але і шкоди не буде і рекомендували як найпростіший і перший етап для розкрутки нового сайту), цілком може не тільки не допомогти, але й зашкодити сайту! Отже, які висновки я зробив на цей рахунок (грунтуючись при цьому як на чужих, так і на своїх власних спостереженнях):
1) Прогін по великому числу каталогів протипоказаний для нового сайту. Причому, негативний ефект спостерігається незалежно від того, чи будете ви розміщувати на своєму сайті зворотні посилання чи ні. Не принесе шкоди лише додавання в невелике число (20-30 штук) каталогів. Додати сайт в невелике число каталогів можна лише для прискорення індексації сайту, т. К. Пошуковики неохоче індексують сайти, на які немає взагалі жодної зовнішнього посилання.
Якщо прогнати новий сайт по великому числу каталогів, можна спостерігати наступний ефект: сайт може дуже короткочасно вирости, проте потім (протягом найближчих декількох тижнів) позиції сайту в Яндексі плавно, але неухильно і сильно (якщо проганяли по великому числу каталогів) падають, а Гугл може накласти фільтр, і ваш сайт навіть по низькочастотних запитах одномоментно виявиться в ньому за межами першої сотні видачі. Для старих сайтів з великою посилальної масою негативний ефект може бути значно менше або не спостерігатися зовсім, втім для таких сайтів додаткова розкрутка за допомогою каталогів зазвичай і не потрібно. З цих спостережень випливає і спосіб виправлення ситуації для сайтів, що реєструвалися в каталогах - потрібно розбавляти кількість посилань "нормальними" посиланнями.
2) Велика кількість низькоякісних посилань на сайт призводить до зниження PR! Безумовно, це суперечить класичному алгоритму розрахунку PR, проте це факт - сайти з невеликим числом зовнішніх посилань, які поставлені з авторитетних, розкручених сайтів, мають значно більший PR, ніж сайти з величезним числом зовнішніх посилань, отриманих безкоштовно або куплених за копійки на біржах.
3) Для Яндекса велике значення відіграє фактор часу проставляння посилань і тривалості їх існування. Яндекс любить, якщо на сайт багато старих і стабільно існуючих зовнішніх посилань, і зовсім не любить, якщо ці посилання весь час з'являються і зникають. Т. о., Деякі поширені стратегії просування сайтів, начебто прогону по дошках оголошень, тим же каталогам (значна частина посилань з яких з часом "відвалюється"), стають вкрай небажаними з точки зору просування сайту в Яндексі. Яндекс терпить, якщо непостійних посилань не надто багато, але починає знижувати сайт у видачі, як тільки їх кількість перетинає якийсь межа.
Підсумок: якщо ви все-таки вирішили реєструвати сайт в каталогах, виберіть невелике число каталогів (особливо невелике, якщо реєструєте новий сайт), при цьому ні в якому разі не відбирайте каталоги з низькими, тим більше нульовими значеннями ТІЦ і PR. Тільки така тактика може принести вашому сайту невеликий позитивний ефект.
Ще якийсь рік тому серед вебмайстрів і оптимізаторів було поширене переконання, що "за зовнішні фактори не банять і не знижують у видачі", при цьому, в форумного дискусії на тему гіпотетичного впливу цих зовнішніх факторів обов'язково знаходився хтось, хто починав пояснювати , що, якби зовнішні фактори (т. е. якісь речі, що знаходяться за межами самого сайту, наприклад, зовнішні посилання на нього і т. п.) впливали на сайт негативно, то таким способом можна було б легко валити конкурентів, і тому пошуковики ніколи на це не підуть. На жаль, те, що вони помилялися, зараз стало для всіх очевидним. Оптимізатори, які прагнуть розкрутити сайти якими доступними способами, очевидно, все-таки дістали товаришів з провідних пошукових систем і не залишили їм ніякого вибору, окрім як почати облік цих самих горезвісних "зовнішніх факторів" і в негативному ключі.
Одними з перших пали ті, хто здійснював спам по форумах і гостьовим, особливо, користуючись при цьому спеціальними програмами-спамілку. Злі конкуренти, звичайно ж, не забули скористатися цим - на форумах з'явилися повідомлення про те, що за допомогою подібного спаму кілька сайтів були загнані ними під фільтри Гугла. Слідом за Гуглом почав різко змінювати алгоритми і Яндекс. В результаті, на даний момент, можна досить впевнено стверджувати про те, що необдумане використання зовнішніх факторів, у т. Ч. Реєстрації в каталогах (про яку, знову ж таки, зовсім недавно, говорили, що, хоч і користі від цього небагато, але і шкоди не буде і рекомендували як найпростіший і перший етап для розкрутки нового сайту), цілком може не тільки не допомогти, але й зашкодити сайту! Отже, які висновки я зробив на цей рахунок (грунтуючись при цьому як на чужих, так і на своїх власних спостереженнях):
1) Прогін по великому числу каталогів протипоказаний для нового сайту. Причому, негативний ефект спостерігається незалежно від того, чи будете ви розміщувати на своєму сайті зворотні посилання чи ні. Не принесе шкоди лише додавання в невелике число (20-30 штук) каталогів. Додати сайт в невелике число каталогів можна лише для прискорення індексації сайту, т. К. Пошуковики неохоче індексують сайти, на які немає взагалі жодної зовнішнього посилання.
Якщо прогнати новий сайт по великому числу каталогів, можна спостерігати наступний ефект: сайт може дуже короткочасно вирости, проте потім (протягом найближчих декількох тижнів) позиції сайту в Яндексі плавно, але неухильно і сильно (якщо проганяли по великому числу каталогів) падають, а Гугл може накласти фільтр, і ваш сайт навіть по низькочастотних запитах одномоментно виявиться в ньому за межами першої сотні видачі. Для старих сайтів з великою посилальної масою негативний ефект може бути значно менше або не спостерігатися зовсім, втім для таких сайтів додаткова розкрутка за допомогою каталогів зазвичай і не потрібно. З цих спостережень випливає і спосіб виправлення ситуації для сайтів, що реєструвалися в каталогах - потрібно розбавляти кількість посилань "нормальними" посиланнями.
2) Велика кількість низькоякісних посилань на сайт призводить до зниження PR! Безумовно, це суперечить класичному алгоритму розрахунку PR, проте це факт - сайти з невеликим числом зовнішніх посилань, які поставлені з авторитетних, розкручених сайтів, мають значно більший PR, ніж сайти з величезним числом зовнішніх посилань, отриманих безкоштовно або куплених за копійки на біржах.
3) Для Яндекса велике значення відіграє фактор часу проставляння посилань і тривалості їх існування. Яндекс любить, якщо на сайт багато старих і стабільно існуючих зовнішніх посилань, і зовсім не любить, якщо ці посилання весь час з'являються і зникають. Т. о., Деякі поширені стратегії просування сайтів, начебто прогону по дошках оголошень, тим же каталогам (значна частина посилань з яких з часом "відвалюється"), стають вкрай небажаними з точки зору просування сайту в Яндексі. Яндекс терпить, якщо непостійних посилань не надто багато, але починає знижувати сайт у видачі, як тільки їх кількість перетинає якийсь межа.
Підсумок: якщо ви все-таки вирішили реєструвати сайт в каталогах, виберіть невелике число каталогів (особливо невелике, якщо реєструєте новий сайт), при цьому ні в якому разі не відбирайте каталоги з низькими, тим більше нульовими значеннями ТІЦ і PR. Тільки така тактика може принести вашому сайту невеликий позитивний ефект.
No comments:
Post a Comment