Сучасні готелі влаштовують запеклу боротьбу за своїх клієнтів не тільки в реальному житті, але і в мережі інтернет. Працюючи над створенням сайту готелю, необхідно знати причини, з яких користувачі найчастіше закривають вікно браузера.
Фахівці впевнені, що якісний сайт готелю повинен утримувати потенційних постояльців, а не змушувати закрити вікно браузера. Тільки так можна добитися успіху. Серед найпоширеніших причин втрати відвідувачів інтернет-проекту вони виділяють наявність музики і спливаючій реклами на сайті, а також використання банерів-заставок. У пошуках готелю Росії недорого потенційний клієнт навряд чи очікує потрапити на сайт готелю і почути неймовірну какафонію. Вона просто зводить з розуму і змушує негайно закрити вікно браузера. Музика також сильно дратує, як і попап.
Так називають спливаючу рекламу, яка до цього дня зустрічається на деяких ресурсах. Чим раніше перед очима користувача з'являється попап, тим вище ймовірність, що він піде з сайту готелю. Якщо відмовитися від спливаючій реклами ви не можете, то показуйте її через 30-60 секунд після повного завантаження сторінки. У такому випадку потенційні постояльці виявляться більш-менш лояльними. Тим не менше, і це допустимо тільки при наявності цікавого контенту.
Не менш небезпечно використовувати банери-заставки. Навіть ресурси відомих компаній втрачають сотні відвідувачів, якщо починають використовувати дану технологію. Інформаційний тиждень перетворюється на заставочную. Як тільки відвідувач натискає на посилання, він потрапляє на іншу сторінку з величезною рекламою. Він же планує перейти до дійсно цікавить його сторінці.
Щоб зробити сайт привабливим для потенційних клієнтів, необхідно не тільки відзначити готелі Санкт-Петербурга на карті міста, а й відмовитися від пейджінга. ПЕЙДЖИНГ називають посторінкову навігацію, при якій кожне зображення відкривається в новому вікні. Сучасні користувачі не люблять подібні проекти, тому миттєво закривають вікно браузера. Вони вважають пейджинг дешевим трюком для збільшення кількості показів рекламних блоків на сайті, тому ставляться до нього негативно.
Якщо ви хочете розкрутити сайт готелю, то зробіть завантаження сторінок швидкою. Потенційний постоялець не чекатиме. Навіть якщо його інтернет не можна назвати дорогим, користувач піде на сайт готелю, який завантажується моментально і надає всю необхідну інформацію. Середньостатистичний користувач мережі не стане чекати завантаження сторінки більше 5 секунд.
Фахівці впевнені, що якісний сайт готелю повинен утримувати потенційних постояльців, а не змушувати закрити вікно браузера. Тільки так можна добитися успіху. Серед найпоширеніших причин втрати відвідувачів інтернет-проекту вони виділяють наявність музики і спливаючій реклами на сайті, а також використання банерів-заставок. У пошуках готелю Росії недорого потенційний клієнт навряд чи очікує потрапити на сайт готелю і почути неймовірну какафонію. Вона просто зводить з розуму і змушує негайно закрити вікно браузера. Музика також сильно дратує, як і попап.
Так називають спливаючу рекламу, яка до цього дня зустрічається на деяких ресурсах. Чим раніше перед очима користувача з'являється попап, тим вище ймовірність, що він піде з сайту готелю. Якщо відмовитися від спливаючій реклами ви не можете, то показуйте її через 30-60 секунд після повного завантаження сторінки. У такому випадку потенційні постояльці виявляться більш-менш лояльними. Тим не менше, і це допустимо тільки при наявності цікавого контенту.
Не менш небезпечно використовувати банери-заставки. Навіть ресурси відомих компаній втрачають сотні відвідувачів, якщо починають використовувати дану технологію. Інформаційний тиждень перетворюється на заставочную. Як тільки відвідувач натискає на посилання, він потрапляє на іншу сторінку з величезною рекламою. Він же планує перейти до дійсно цікавить його сторінці.
Щоб зробити сайт привабливим для потенційних клієнтів, необхідно не тільки відзначити готелі Санкт-Петербурга на карті міста, а й відмовитися від пейджінга. ПЕЙДЖИНГ називають посторінкову навігацію, при якій кожне зображення відкривається в новому вікні. Сучасні користувачі не люблять подібні проекти, тому миттєво закривають вікно браузера. Вони вважають пейджинг дешевим трюком для збільшення кількості показів рекламних блоків на сайті, тому ставляться до нього негативно.
Якщо ви хочете розкрутити сайт готелю, то зробіть завантаження сторінок швидкою. Потенційний постоялець не чекатиме. Навіть якщо його інтернет не можна назвати дорогим, користувач піде на сайт готелю, який завантажується моментально і надає всю необхідну інформацію. Середньостатистичний користувач мережі не стане чекати завантаження сторінки більше 5 секунд.
No comments:
Post a Comment