Sunday, March 29, 2015

Логотип, торгова марка, створення сайтів

З чого починається будь-яка компанія? Не тільки з реєстрації, а й з вигадуванням торгової марки та фірмового стилю: логотип, назву, кольори, шрифти, слоган, візитки і ще багато іншого, необхідного в будь-якому бізнесі.

Через те, що фірмовий стиль, як правило, потрібен швидко і терміново, то весь цей серйозний комплекс заходів створюється в похапцем, часто не замислюючись про його важливість. А даремно!

Фірмовий стиль - це сукупність заходів і ряд прийомів (графічних, колірних, мовних і т.д.), які протиставляють фірму і її вироби конкурентним товарам.

Торгова марка - це позначення, здатне відповідно відрізняти товари і послуги одних юридичних або фізичних осіб від однорідних товарів і послуг інших юридичних або фізичних осіб. Один з об'єктів промислової власності. Підлягає спеціальній реєстрації.

Тобто створюючи компанію, Ви паралельно створюєте набір візуальних засобів, які відрізняють саме Вас від багатьох інших. Але Ви ще нікому невідомі, Вас не знає споживач.

Роль торгової марки полягає в наступних параметрах:

    ідентифікація, як уже говорилося вище;
    комунікація, тобто спілкування зі споживачем через Вашу торгову марку№
    цінний актив, тобто у імені з'являється вартість. Представив теоретично у скільки Вам обійдеться покупка бренду наприклад Apple :)

Чому ж так важливо продумувати все, аж до дрібниць? Чому не можна пускати на самоплив створення назви та логотипу? Ось про це подальший текст статті.

Коли Ви створюєте компанію, Ви вже напевно можете (а найголовніше, просто зобов'язані) відповісти собі на чотири найбільш важливих питання:

    Що я продаю?
    За якою ціною?
    Де і кому я продаю?
    І як це буде продаватися?

Ці ж питання повинні враховуватися при розробці фірмового стилю. Важливо зрозуміти на кого Ви орієнтуєтеся при плануванні продажів. Підходимо до найголовнішого - визначаємо цільову аудиторію, для Которро створюється фірмовий стиль.

Ознаки цільової аудиторії, за якими визначається фірмовий стиль, прості: стать, вік, поведінкові моделі, властивості стосунки.

Ну наприклад, створюємо фірмовий стиль для компанії, що займається продажем товарів для майбутніх і справжніх мама, у відповідності з нашими параметрами цільова аудиторія буде наступною: жінки у віці від 18 до 40 років, поведінкова модель: мати і «все найкраще дітям», властивості відносин: купуємо не продукт, а «турботу», «відхід», «ніжність» та ін.

Ставимо перед нашою торговою маркою наступні цілі:

    ставимо споживача до відома про те, що у нас є нова продукція і відповідно нова торгова марка. Споживач до відома ставиться як правило за допомогою рекламних засобів та маркетингових заходів (наприклад релакма на білбордах або створення сайту).
    розвиток торговельної марки, створення і зміцнення сприятливого думки у споживача про торгову марку. Ну це вже більше до якості продукту, сервісу й увазі до споживача.
    зміна поведінки споживача, щоб провокувати його на покупку саме Вашої торгової марки. Тобто за допомогою реклами та психологічного впливу на споживача, Ви змушуєте його купувати саме Ваш продукт.

Звернемо Вашу увагу так само і на те, що споживче враження від Вашої торгової марки може бути:

    стихійним, тобто протікати саме по собі без Вашого впливу
    керованим (брендинг) - тобто Ви самостійно контролюєте процес формування враження та думки у користувача.

Картина більш-менш прояснилося, тепер стало зрозуміло: для кого ми створюємо торгову марку і які цілі перед собою ставимо, переходимо до характеристик марки, які необхідно продумати:

    атрибути торгової марки - це асоціації, які, дивлячись на Ваш знак, будуть виникати в голові у можливих клієнтів.
    сутність торгової марки - це характеристика, ідея Вашої торгової марки, а також вирішальний аргумент на користь Вашої марки для клієнта.
    індивідуальність торгової марки. Без коментарів.
    створення іміджу - в даному випадку, мається на увазі створення сьогочасної асоціації, яка формується в уяві користувача і закріплюється там раз і назавжди.

Після всіх характеристик, необхідно сісти і подумати, яке найважливіша перевага буде давати Ваш товар (відповідно і торгова марка), яке буде не тільки подобається споживачеві, але й підтримувати його лояльність до Вашої торгової марки.

Торгові марки можуть бути як online так offline. При чому існують торговельні марки, що прийшли з offline в Інтернет, так і марки, які існують тільки в середовищі online. Марок, які перейшли повністю з online в offline, поки не існує.

В Інтернет-мережі є величезна перевага, перш ніж щось фундаментально і грунтовно створювати, Ви можете недорого в порівнянні з offline провести маркетингове дослідження, відтестувати отримані відомості на фокус-групах або просто на знайомих людях. Не забудьте, що у створення і формування торгової марки входять також і характеристики Вашого сайту: дизайн, домен, швидка загружаемость сайту, зручна навігація, достатній обсяг інформації і ін.

Перш ніж придумувати назву, визначаємося з його типом:
1. Описовий тип назви. Наприклад «Авто-сервіс», досить говорить назва, але є свої неясності: для яких автомобілів компанія надає послуги, і які послуги: кузовні роботи, тюнінг, технічне обслуговування або всі разом відразу? Можна смислове навантаження назви звузити наприклад: «БМВ-тюниг-авто-сервіс». М-да, тепер все зрозуміло, але занадто довго, не звучно і нудно, швидше за все, така назва не запам'ятають. І так, плюси описового типу: з назви зрозуміло, чим займається компанія, і виникають «потрібні» асоціації у споживача з назвою. Мінуси: великий ризик зустріти таку ж назву, невдале назва не буде говорити ні про що або викликати невірні асоціації у споживача.
2. Асоціативні назви. Наприклад, бренд VISA якраз і орієнтований на створення у споживачів певних асоціацій. Подумайте, які у Вас виникають асоціації при цьому слові і зрозумієте, що творці попали в точку. Плюси: свобода уяву і наділення продукту властивостями, які найбільш ближче до конкретного споживача. Мінуси: неправильно підібране назва може викликати неправильний асоціативний ряд, що призведе до того, що споживач може проігнорувати Ваш продукт або послугу.
3. Неологізми - ці назви формуються з певних наборів звуків, наприклад: Yandex, Kodak, Rambler. В принципі вони ні про що не говорять і є абстракцією, але зате який абстракцією. Плюси: повтори практично виключені, запам'ятовуваність відмінна, асоціації тільки з Вашою компанією і Вашим продуктом. Мінуси: невдало складений неологізм може перетворитися на безглуздий набір звуків, який нічого не буде говорити, а у зв'язку зі своєю трудністю у вимові буде формувати негативний образ торгової марки.

Рекомендації фахівців при створенні торгової марки:

    Не робіть те, що роблять всі
    надавайте значення тому, як Ваша назва і Ваша торговельна марка будуть звучати на міжнародному ринку
    задумайтесь, що говоритиме споживачам Ваш товарний знак
    вкладайте в назву весь сенс діяльності Вашої компанії, всю її корпоративну політику і атмосферу
    вкладайте в назву і логотип привабливу для споживача обіцянку
    розкажіть про себе
    значення це не все, не забувайте про семантику і фонетику
    уникайте штампів і стандартів, типу super, pro, global, ultra
    використовуйте в торговій марці неперехідні цінності: наприклад: «Toyota: керуй мрією!», «Мегафон: Майбутнє залежить від тебе», L'Oreal: адже Ви цього варті, «MasterCard: чоловік у будинку - безцінне, все інше можна купити за допомогою MasterCard »,« Hewlett-Packard: Все можливо »тощо.
    використовуйте загальні психологічні правила для формування торгової марки:
    людям легше розуміти і засвоювати прості твердження.
    люди розуміють нову інформацію з точки зору того, що засвоєно.
    не забувайте про несвідомі мотивації.
    не забуваємо найголовніше, що торговельна марка, в першу чергу, спирається на емоції і волає до підсвідомості до споживача. Споживач купувати не Toyota, а мрію, що не мегафон, а майбутнє, яке залежить від нього і пр.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.dentalhygieneanswers.com www.dovmeyap.com www.elbacity.press www.eskisehirgocukduzeltme.com www.ds-clan.ru www.farmersforum.ir www.excluzive.net www.forum.sanctusfolium.com www.footie.by www.irantraveller.org