Контроль є необхідною умовою виконання якісної роботи і усунення всіх недоліків.
Його мета - виявлення всіх можливих похибок в дизайні, верстці і функціонуванні програмного забезпечення.
Формами контролю можуть бути план реалізації та технологічна документація.
Перш за все, основним контролем є час і якість її виконання роботи. Тут важливо знати, що будь-який контроль хороший до тих пір, поки в ньому є необхідність. Надмірна увага замовника до виконавця і його роботі може викликати в останнього нервозность.Не варто безвідривно спостерігати за виконавцем, це не прискорить процес розробки. Більш того, в питаннях і рішеннях, безпосередньо не впливають на передбачуваний бізнес в Інтернеті, цілком можна покластися на підрядників.
Контроль здійснюється за двома напрямками: терміни і якість
Терміни. Ступінь деталізації плану реалізації інтернет-проекту визначається складністю самого проекту, а зміст плану залежить від його (проекту) характеру. Але в будь-якому випадку вам знадобляться два плани:
базовий календар, який визначає етапи проекту та комплекси робіт на кожному етапі;
короткостроковий календар, що включає детальний перелік та об'ями робіт, терміни їх початку і закінчення, прізвища відповідальних осіб.
Контроль фактичного виконання робіт по проекту здійснюється за допомогою звітних документів. Інформація про виконання робіт і витратах повинна надходити від розробників, звірятися з плановими завданнями для внесення коректив. Тут необхідно зазначити, що контроль над створенням сайтасостіт не тільки в підтримуванні ходу робіт відповідно до плану, але й при необхідності і в коригуванні самого плану. Необхідність вносити зміни в план можна спрогнозувати для будь-якого проекту з високим ступенем ймовірності, і ви повинні бути готові до цього проекту заздалегідь.
Існує два способи внесення коректив у план реалізації проекту:
перерозподіл наявних ресурсів для виконання існуючого плану. Як правило, це призводить до необхідності переглянути обсяги фінансових і трудових витрат;
розробка нового плану від поточного моменту до моменту завершення проекту. Найчастіше це пов'язане зі змінами строків і тимчасових інтервалів, відведених на кожний етап.
Якість. Контроль якості виконання робіт необхідно здійснювати ні при загальній приймання робіт, як помилково вважають багато замовників, а на кожному конкретному етапі розробки. Це пов'язано в першу чергу з тим, що виправлення деяких помилок або невідповідностей на ранніх етапах розробки може зайняти у виконавця кілька хвилин, в той час як на більш пізніх етапах у процесі виправлення помилок і неточностей, можливо, доведеться залучити всіх субпідрядників, які працюють над проектом .
Для типового проекту існують наступні точки здачі робіт:
твердження загального оформлення (дизайн) і структури сайту;
тестування програмного забезпечення;
інтегрування програмного забезпечення та оформлення;
первинне наповнення сайту;
загальне тестування робіт з сайту на робочому обладнанні.
Щоб оцінити якість на кожному етапі, необхідно попередньо визначити його критерії та документально оформити їх як Додатки до Договору і визначити методику тестування.
Для невеликих проектів критерії якості можуть визначатися таким чином: досить оцінити такі показники, як час завантаження сторінки, гранично допустиме навантаження, відпрацювання пошукових запитів, реакцію користувачів на збільшення бази даних. Якщо ж ви займаєтеся великий проект, то необхідно перевіряти не тільки якість результатів, але і якість проведення робіт, одержуваних документів. Для цього розробляється так званий профіль програмного засобу: перелік документів та стандартів, що регламентують якість проекту на кожному етапі.
Організація зворотного зв'язку замовник-виконавець
Тут важливо запам'ятати, що від того наскільки добре буде налагоджена система взаємодії замовник-розробник, тим простіше буде першим бути в курсі того, що відбувається і впливати на процес побудови сайту. Дуже важливим моментом в отриманні бажаного вами результату є те, як вас сприймуть. Багато хто погодиться, що дуже важко працювати з людьми, які не подобаються. Людських фактор відіграє роль завжди і скрізь. І завжди справляють краще враження люди, що домагаються своєї мети, впевнені у своїх словах і вчинках. Помилка замовників полягає в тому, що вони не завжди формулюють свої думки чітко і не завжди продумують свої ідеї.
Двосторонній зв'язок між замовником і виконавцем - вкрай важливе для успішної реалізації проекту умова.
Для встановлення зв'язку з цим можна скористатися такими способами:
1. Регулярні зустрічі з розробниками для узгодження різних деталей і внесення змін.
2. Призначення відповідального співробітника вашої організації за вирішення оперативних питань.
3. Твір контролю над роботами допомогою Інтернету: Ел. пошта, ICQ, оператори сайту.
Який з варіантів контролю вибрати, вирішувати вам, але одне можна сказати з упевненістю: якщо ви хочете отримати від виконавця саме те, що замовляли, вести поетапний контроль робіт необхідно.
Його мета - виявлення всіх можливих похибок в дизайні, верстці і функціонуванні програмного забезпечення.
Формами контролю можуть бути план реалізації та технологічна документація.
Перш за все, основним контролем є час і якість її виконання роботи. Тут важливо знати, що будь-який контроль хороший до тих пір, поки в ньому є необхідність. Надмірна увага замовника до виконавця і його роботі може викликати в останнього нервозность.Не варто безвідривно спостерігати за виконавцем, це не прискорить процес розробки. Більш того, в питаннях і рішеннях, безпосередньо не впливають на передбачуваний бізнес в Інтернеті, цілком можна покластися на підрядників.
Контроль здійснюється за двома напрямками: терміни і якість
Терміни. Ступінь деталізації плану реалізації інтернет-проекту визначається складністю самого проекту, а зміст плану залежить від його (проекту) характеру. Але в будь-якому випадку вам знадобляться два плани:
базовий календар, який визначає етапи проекту та комплекси робіт на кожному етапі;
короткостроковий календар, що включає детальний перелік та об'ями робіт, терміни їх початку і закінчення, прізвища відповідальних осіб.
Контроль фактичного виконання робіт по проекту здійснюється за допомогою звітних документів. Інформація про виконання робіт і витратах повинна надходити від розробників, звірятися з плановими завданнями для внесення коректив. Тут необхідно зазначити, що контроль над створенням сайтасостіт не тільки в підтримуванні ходу робіт відповідно до плану, але й при необхідності і в коригуванні самого плану. Необхідність вносити зміни в план можна спрогнозувати для будь-якого проекту з високим ступенем ймовірності, і ви повинні бути готові до цього проекту заздалегідь.
Існує два способи внесення коректив у план реалізації проекту:
перерозподіл наявних ресурсів для виконання існуючого плану. Як правило, це призводить до необхідності переглянути обсяги фінансових і трудових витрат;
розробка нового плану від поточного моменту до моменту завершення проекту. Найчастіше це пов'язане зі змінами строків і тимчасових інтервалів, відведених на кожний етап.
Якість. Контроль якості виконання робіт необхідно здійснювати ні при загальній приймання робіт, як помилково вважають багато замовників, а на кожному конкретному етапі розробки. Це пов'язано в першу чергу з тим, що виправлення деяких помилок або невідповідностей на ранніх етапах розробки може зайняти у виконавця кілька хвилин, в той час як на більш пізніх етапах у процесі виправлення помилок і неточностей, можливо, доведеться залучити всіх субпідрядників, які працюють над проектом .
Для типового проекту існують наступні точки здачі робіт:
твердження загального оформлення (дизайн) і структури сайту;
тестування програмного забезпечення;
інтегрування програмного забезпечення та оформлення;
первинне наповнення сайту;
загальне тестування робіт з сайту на робочому обладнанні.
Щоб оцінити якість на кожному етапі, необхідно попередньо визначити його критерії та документально оформити їх як Додатки до Договору і визначити методику тестування.
Для невеликих проектів критерії якості можуть визначатися таким чином: досить оцінити такі показники, як час завантаження сторінки, гранично допустиме навантаження, відпрацювання пошукових запитів, реакцію користувачів на збільшення бази даних. Якщо ж ви займаєтеся великий проект, то необхідно перевіряти не тільки якість результатів, але і якість проведення робіт, одержуваних документів. Для цього розробляється так званий профіль програмного засобу: перелік документів та стандартів, що регламентують якість проекту на кожному етапі.
Організація зворотного зв'язку замовник-виконавець
Тут важливо запам'ятати, що від того наскільки добре буде налагоджена система взаємодії замовник-розробник, тим простіше буде першим бути в курсі того, що відбувається і впливати на процес побудови сайту. Дуже важливим моментом в отриманні бажаного вами результату є те, як вас сприймуть. Багато хто погодиться, що дуже важко працювати з людьми, які не подобаються. Людських фактор відіграє роль завжди і скрізь. І завжди справляють краще враження люди, що домагаються своєї мети, впевнені у своїх словах і вчинках. Помилка замовників полягає в тому, що вони не завжди формулюють свої думки чітко і не завжди продумують свої ідеї.
Двосторонній зв'язок між замовником і виконавцем - вкрай важливе для успішної реалізації проекту умова.
Для встановлення зв'язку з цим можна скористатися такими способами:
1. Регулярні зустрічі з розробниками для узгодження різних деталей і внесення змін.
2. Призначення відповідального співробітника вашої організації за вирішення оперативних питань.
3. Твір контролю над роботами допомогою Інтернету: Ел. пошта, ICQ, оператори сайту.
Який з варіантів контролю вибрати, вирішувати вам, але одне можна сказати з упевненістю: якщо ви хочете отримати від виконавця саме те, що замовляли, вести поетапний контроль робіт необхідно.
No comments:
Post a Comment