Friday, April 3, 2015

Нові тенденції веб-дизайну

Веб-дизайн, як і всі галузі мистецтва, схильний до сезонних змін, коли в масовому порядку з'являються і дублюються нові ідеї. Інтернет - це, мабуть, найбільш вільна середовище для вираження свого «Я», що і робить її мінливою і динамічною. У цій статті ми проаналізуємо тенденції поточного року на основі звіту на smashingmagazine.com - все-таки Рунет істотно відрізняється від західних сайтів.
1. Великий шрифт

Тенденція до збільшення заголовків та інших значущих текстових елементів з'явилася ще в 2008 році і успішно зберегла свої позиції і в 2010. Сучасні дизайнери прагнуть донести головну думку сайту або сервісу за допомогою великого шрифту більше 36 пікселів. Збільшення шрифту позначилося і на технічці роботи - дизайнерам доводиться приділяти більше часу деталям: типом шрифту, формі зарубок, інтерліньяжу і товщині ліній. Як наслідок - сайти стали красивіше і яскравіше за рахунок майже плакатних шрифтів.
2. Нові шрифти

Та, як завжди, варто відзначити переважання шрифтів Arial або Verdana, на Заході активно використовуються Georgia і Helvetica. Але останнім часом все частіше можна побачити нові шрифти. І, що цікаво, ці шрифти спеціально створюються для конкретного сайту і практично не використовуються самі по собі. Це збільшує індивідуальність сайтів і їх привабливість для користувача. Від себе додамо, що в такій справі головне не захопитися створенням красивих, але нечитабельних шрифтів.
3. Використання медіаблок

Повальна інтернетизація країни, збільшення швидкостей і нові технології зробили можливим активне використання відео- та аудіоматеріалів для інформування користувачів. Тепер користувач може відкинутися і насолоджуватися покроковими інструкціями та іншим відео, навіть не ворушачи пальцем (буквально). Важливо тільки пам'ятати, що користувач нетерплячий і розбивати відео на короткі фрагменти довжиною не більше 10 хвилин.

Розміщуючи відео, переконайтеся, що на сайті є й альтернативний варіант презентації. Далеко не у всіх користувачів варто необхідне програмне забезпечення, а завантажувати його для перегляду роликів ніхто не захоче.
4. Слайдшоу (карусель)

Це такий вид представлення навігації, де елементи обертаються по горизонталі або вертикалі. Для управління обертанням використовуються стрілки або просте переміщення курсора з боку в бік. Елемент вибирається кліком. У цього методу є й недоліки: при великій кількості елементів користувач не дочекається потрібного або може не встигнути клікнути, де потрібно. «Карусель» варто використовувати дуже обережно.

Ці тенденції характерні, як для західного, так і для російськомовного сегменту Інтернету. Будемо стежити за розвитком ситуації.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.dentalhygieneanswers.com www.dovmeyap.com www.elbacity.press www.eskisehirgocukduzeltme.com www.ds-clan.ru www.farmersforum.ir www.excluzive.net www.forum.sanctusfolium.com www.footie.by www.irantraveller.org