Розробка дизайну сайту , подібно Сходу, справа тонка і досить копітка, тут важливу роль відіграють саме бажання клієнта. Від точності первинних інструкцій залежить швидкість роботи дизайнера і ступінь наближеності результату до ідеалу в очах Замовника. На жаль, далеко не всі готові працювати і думати над дизайном веб-сайту, повністю довіряючись фахівцям. У цій статті ми розповімо, чому так робити не можна і на які питання Вам потрібно буде відповісти.
1.Що будемо робити? Створення веб-дизайну для візитки - це одне, а розробка інтернет-магазину - це зовсім інше. У першому випадку дизайнеру потрібно передбачити стандартні розділи «Про компанії», «Перелік послуг» та «Контакти», у другому - місце для додаткового функціоналу. Крім того, корпоративний сайт передбачає велику свободу в оформленні, так як він може відрізнятися яскравим дизайном, нехай навіть на шкоду юзабіліті. Для інтернет-магазина такий підхід неприпустимий.
2.Структура сайту. Вам потрібно знати, які розділи Ви хочете бачити на сайті, чи будуть там статті, новини компанії, фотогалерея, магазин або щось ще. Від цього залежить кількість пунктів меню, їх розташування та оформлення. Наприклад, меню може бути випадаючим, розкривним або стандартним. Для сайту з великим списком послуг / товарів краще використовувати меню, що розкриваються, для невеликого ресурсу - випадають. По розташуванню меню може бути вертикальним і горизонтальним - це питання Вам теж належить вирішити.
3.Цвет і шрифти. У кожної компанії є корпоративні кольори, логотип і прийоми оформлення. Принцип однаковості вимагає використовувати їх і при розробці дизайну сайту. Найчастіше корпоративні кольори застосовуються при оформленні «шапки» сайту і її основного колірного рішення.
4.Сайти, які вам подобаються. Завжди краще один раз побачити, ніж сто разів почути, тому просто покажіть. На цьому сайті Вам подобається реалізація меню, на цьому - шапка і фільтрація товарів, а от на тому вдало вирішили проблему розміщення прайс-листів. Всю цю інформацію потрібно донести до дизайнера, краще - в письмовому вигляді. Веб-дизайн та створення сайтів будуються на запозиченні цікавих елементів і вдалому поєднанні їх з концепцією Вашої компанії.
Звичайно, Ви можете сказати дизайнеру: «Зробіть мені гарний сайт», і дизайнер зробить. Гарний сайт. Тільки Вам він не сподобається, тому що це буде не той сайт, який Вам потрібен. З чого ж почати? Візьміть аркуш паперу і схематично намалюйте свою веб-сторінку. Будьте готові до того, що створення веб-дизайну зажадає від Вас деякої посидючості - подивіться сайти конкурентів, сайти, якими Ви самі користуєтеся і просто цікаві знахідки (не забувайте зберігати посилання). Для спрощення процесу зателефонуйте своєму менеджерові - він допоможе Вам зорієнтуватися серед безлічі ідей і пропозицій, раса розробки дизайну сайту.
1.Що будемо робити? Створення веб-дизайну для візитки - це одне, а розробка інтернет-магазину - це зовсім інше. У першому випадку дизайнеру потрібно передбачити стандартні розділи «Про компанії», «Перелік послуг» та «Контакти», у другому - місце для додаткового функціоналу. Крім того, корпоративний сайт передбачає велику свободу в оформленні, так як він може відрізнятися яскравим дизайном, нехай навіть на шкоду юзабіліті. Для інтернет-магазина такий підхід неприпустимий.
2.Структура сайту. Вам потрібно знати, які розділи Ви хочете бачити на сайті, чи будуть там статті, новини компанії, фотогалерея, магазин або щось ще. Від цього залежить кількість пунктів меню, їх розташування та оформлення. Наприклад, меню може бути випадаючим, розкривним або стандартним. Для сайту з великим списком послуг / товарів краще використовувати меню, що розкриваються, для невеликого ресурсу - випадають. По розташуванню меню може бути вертикальним і горизонтальним - це питання Вам теж належить вирішити.
3.Цвет і шрифти. У кожної компанії є корпоративні кольори, логотип і прийоми оформлення. Принцип однаковості вимагає використовувати їх і при розробці дизайну сайту. Найчастіше корпоративні кольори застосовуються при оформленні «шапки» сайту і її основного колірного рішення.
4.Сайти, які вам подобаються. Завжди краще один раз побачити, ніж сто разів почути, тому просто покажіть. На цьому сайті Вам подобається реалізація меню, на цьому - шапка і фільтрація товарів, а от на тому вдало вирішили проблему розміщення прайс-листів. Всю цю інформацію потрібно донести до дизайнера, краще - в письмовому вигляді. Веб-дизайн та створення сайтів будуються на запозиченні цікавих елементів і вдалому поєднанні їх з концепцією Вашої компанії.
Звичайно, Ви можете сказати дизайнеру: «Зробіть мені гарний сайт», і дизайнер зробить. Гарний сайт. Тільки Вам він не сподобається, тому що це буде не той сайт, який Вам потрібен. З чого ж почати? Візьміть аркуш паперу і схематично намалюйте свою веб-сторінку. Будьте готові до того, що створення веб-дизайну зажадає від Вас деякої посидючості - подивіться сайти конкурентів, сайти, якими Ви самі користуєтеся і просто цікаві знахідки (не забувайте зберігати посилання). Для спрощення процесу зателефонуйте своєму менеджерові - він допоможе Вам зорієнтуватися серед безлічі ідей і пропозицій, раса розробки дизайну сайту.
No comments:
Post a Comment