15 грудня пошукова система Яндекс офіційно оголосила про введення свого нового алгоритму "Краснодар". Згідно з повідомленням системи новий алгоритм Яндекса заснований на принципово новому модулі "Спектр" і стосується переважно односкладових багатозначних запитів. Наведемо приклад: при введенні запиту "наполеон" користувач може шукати рецепт торта, біографію історичного діяча, якусь компанію з такою назвою. Отже запит «наполеон» належить двом тематиками: кулінарія та історичні діячі.
У той же час змінилися і пошукові алгоритми Яндекса щодо складних комерційних запитів: товарів і послуг. На думку пошукової системи користувач може шукати не тільки товар, але відгуки та огляди, відповідно зараз в ТОП-10 будуть з'являтися ті сайти, які містять докладні описи товарів, статті з їх порівнянням, відгуки користувачів і багато іншого. А з цього випливає, що молодим і маленьким сайтам буде все складніше і складніше просуватися в заповітну першу десятку пошуковика.
Треба сказати, що зміна алгоритму Яндекса була помічена нашими фахівцями вже три тижні тому, два тижні ми з упевненістю попереджали наших клієнтів про це. Поки рано судити які конкретні кроки можна робити для просування сайту і підтримки позицій, оскільки після зміни алгоритму буде ще пара тижнів доробок вже готової системи. Поки можемо сказати тільки одне: у найближчі два тижні можна очікувати невиправданого руху позицій сайтів і вгору, і вниз - через так званих "подкруток" алгоритму. Після Нового року ситуація стабілізується, і можна буде робити конкретні висновки.
Просування сайту в Яндексі після "Краснодара"
Поки ж з упевненістю можна зробити кілька висновків і прийняти рішення щодо своїх сайтів. Яндекс прагне змішати у видачі інформаційні та комерційні дані: відгуки про товар, огляди і пропозиції. Це, в принципі, не новина, в тому чи іншому вигляді це працювало вже близько року. Отже, пошукове просування сайту в Яндексі буде йти з великим успіхом, якщо на вашому сайті є товари, відгуки про них та огляди лінійок продукції. Якщо ви надаєте послуги, то корисно буде зробити розділ відгуків про компанію і написати кілька оглядів ринку послуг.
У той же час, практика довела, що компанія Ньюмарка дуже своєчасно ввела послугу пошукової оптимізації сайтів - саме написання оптимізованих оглядів, статей і описів товарів дозволить практично будь-яким просуваються сайтам зайняти міцне місце в ТОП-10 по всіх вибраних запитах.
У той же час змінилися і пошукові алгоритми Яндекса щодо складних комерційних запитів: товарів і послуг. На думку пошукової системи користувач може шукати не тільки товар, але відгуки та огляди, відповідно зараз в ТОП-10 будуть з'являтися ті сайти, які містять докладні описи товарів, статті з їх порівнянням, відгуки користувачів і багато іншого. А з цього випливає, що молодим і маленьким сайтам буде все складніше і складніше просуватися в заповітну першу десятку пошуковика.
Треба сказати, що зміна алгоритму Яндекса була помічена нашими фахівцями вже три тижні тому, два тижні ми з упевненістю попереджали наших клієнтів про це. Поки рано судити які конкретні кроки можна робити для просування сайту і підтримки позицій, оскільки після зміни алгоритму буде ще пара тижнів доробок вже готової системи. Поки можемо сказати тільки одне: у найближчі два тижні можна очікувати невиправданого руху позицій сайтів і вгору, і вниз - через так званих "подкруток" алгоритму. Після Нового року ситуація стабілізується, і можна буде робити конкретні висновки.
Просування сайту в Яндексі після "Краснодара"
Поки ж з упевненістю можна зробити кілька висновків і прийняти рішення щодо своїх сайтів. Яндекс прагне змішати у видачі інформаційні та комерційні дані: відгуки про товар, огляди і пропозиції. Це, в принципі, не новина, в тому чи іншому вигляді це працювало вже близько року. Отже, пошукове просування сайту в Яндексі буде йти з великим успіхом, якщо на вашому сайті є товари, відгуки про них та огляди лінійок продукції. Якщо ви надаєте послуги, то корисно буде зробити розділ відгуків про компанію і написати кілька оглядів ринку послуг.
У той же час, практика довела, що компанія Ньюмарка дуже своєчасно ввела послугу пошукової оптимізації сайтів - саме написання оптимізованих оглядів, статей і описів товарів дозволить практично будь-яким просуваються сайтам зайняти міцне місце в ТОП-10 по всіх вибраних запитах.
No comments:
Post a Comment