Одним з найбільш популярних аспектів мережі Іnternet і в той же час найбільш дешевим є розробка Web- Сайтів.
Останнім часом мережа Іnternet стала для багатьох засобом заробітку грошей, який має значні переваги в порівнянні з традиційними сферами бізнесу. Відносно легкий спосіб розпочати власну справу часто вводить в оману, через яку початківці погано уявляють собі, як ці можливості правильно використовувати.
У цій статті ми спробуємо розібратися, що потрібно врахувати, щоб розробити успішний сайт. Також Ви дізнаєтесь: чому для того, щоб створити хороший ресурс, недостатньо знань декількох графічних редакторів, основ програмування чи розкрутки Web- Сайтів і, будемо сподіватися, зрозумієте наскільки складно стати в даній області фахівцем пристойного рівня.
Підготовчий етап створення сайту
Які сайти слід робити?
Спочатку спробуємо розібратися, які сайти потрібно створювати.
Тенденції в українському сегменті Іnternet свідчать, що цікавими для відвідувачів є вузькопрофільні, спеціалізовані ресурси. Як і в будь-якому іншому бізнесі тут важливо передбачити, що потребуватимуть Іnternet- Користувачі в майбутньому.
Тим не менш, в будь-якому випадку корпоративний сайт потрібно робити обов'язково! Навіть у випадку мінімальної віддачі.
Створювати загально популярні сайти (ресурси, які охоплюють багато сфер людської діяльності), а тим більше отримувати помітну грошову віддачу, дуже важко. Не забувайте також, що на боці Ваших конкурентів - досвід і авторитет. Ситуація загострюється ще й тим, що в Уарнеті із зростанням користувачів мережі з'явилися великі гроші (по-українських мірках).
Слід пробувати себе в вузькоспеціалізованіх проектах. Наприклад, якщо створити якісний ресурс по філателії (наука про марки), то завдяки відносно невеликій конкуренції, можна досить швидко бути поміченим фахівцями в цій галузі.
Примітка. Під "якістю сайту" розуміється сукупність властивостей Web- Ресурсу, які визначають його здатність задовольняти конкретні потреби користувачів.
Але вгадувати - справа невдячна! Більш правильно буде подивитися, що відвідувачі шукають в пошукових системах найчастіше і головне - не знаходять. І зайняти вільну нішу.
Інновації
Інновація сайту має не останнє значення серед заходів щодо забезпечення тривалості життєвого циклу сайту і його рентабельності.
Досліджуйте, куди "йде" прогрес. Ви повинні розуміти, що створення кінцевого продукту (сайту) займе певний час. Чим складніший сайт, тим більше часу потрібно на втілення всіх задумів. Не забувайте також про людський фактор. Адже, те, що Ви запланували "здати" сайт до Нового року, зовсім не означає, що так буде. І на момент завершення робіт може виявитися, що проект їсти не настільки інноваційним, як Ви задумували, або гірше - на ринку вже є аналоги. Тому спробуйте випередити час.
Бізнес-план - план розвитку Web- Сайту
Робити сайт, не замислюючись, допустимо лише для любительських сайтів. Для комерційних сайтів цей підхід - неприпустимий!
Важливо на початковому етапі остаточно розібратися з тим, як Ваш сайт планує заробляти гроші. Це положення щодо якого Ви повинні розраховувати іншого.
Не менш важливо правильно поставити цілі і завдання, заздалегідь вирішити: що, чому і як.
Фраза "Кадри вирішують все" є ключовою для комерційно-успішного сайту. Непрофесійний дизайн, слабкий рівень програмування, початківець SEO- Спеціаліст можуть "запороти" будь-які гарні починання.
Неодноразово траплялося, що конкуренти запозичували чужу ідею, реалізовували її на більш високому рівні і в кінцевому результаті сайт-джерело залишається біля розбитого корита.
Який звідси висновок? Не економте гроші на спеціалістах, особливо, коли ці гроші у Вас є! Зробіть сайт, покращити який - неможливо або дуже важко, і недоброзичливці не зможуть Вам нашкодити. А якщо спробують, то у Вас вже авторитет і час на Вашому боці, адже, Ви - перші.
Навіщо сайту якісний дизайн?
Дизайн сайту - особа особи / компанії в Іnternet. Якщо сайт зроблений не якісно, то виникає очевидне запитання: чи слід довіряти власнику такого Web- Ресурсу? Де гарантія, яка це не черговий аферист. Справедливо буде припустити, що особа / компанія, яка не приділяє належної уваги дизайну, легковажно ставиться до потенційного клієнта (або їй бракує грошей). Про яку довіру тоді йдеться ?!
Ваш сайт не тримається в пам'яті - Ви втрачаєте!
Дизайн повинен відкластися у підсвідомості людини, яка відвідала сайт. Важливу роль тут зіграє логотип (назва фірми, виконана в певному стилі, і / або знак, яке стилізовано зображення), гасло, кольорова гамма, графіка, стиль викладу і ще багато чого. Будь-яка дрібниця, навіть на перший погляд незначна, може зіпсувати загальне враження.
На Web- Ресурс, який запам'ятовується, є велика вірогідність повернення відвідувачів. Зазвичай ці спогади повинні бути позитивними.
Уявімо собі ситуацію. Власник невеликої фірми загорівся ідеєю мати сайт. Він переглядає в пошуковій системі з десяток ресурсів по цій темі і розуміє, що умови практично однакові. Куди він поверне? Напевно, на сайт, який справив на нього позитивне враження і "сидить" в його голові.
З сайтами компаній справа трохи більш легке. Оскільки, скоріш за все, у неї вже є фірмовий стиль, за яким її впізнають. У такому випадку на нього Вам і потрібно орієнтуватися, щоб зайшовши на сайт, відвідувач зрозумів: він не помилився адресою, а потрапив туди, куди прагнув.
Слідкуйте за розмірами Вашого сайту
Ви орієнтуєтеся на заможного відвідувача і тому навішали на свій сайт багато графіки, flash- анімацію з розрахунку: людина, яка не здатна закачати Ваш сайт, буде не здатна купити продукт, який Ви пропонуєте (т.з. ефект "відсіювання").
Це один бік медалі. Але є й інший!
Що найважливіше для забезпеченої людини? Напевно, не останнє місце займає час. Коли у неї зазвичай сторінка завантажується секунду-дві, а Ваша - п'ять. Чи дочекається завершення процесу вибагливий відвідувач? Не забувайте, час - це гроші! Ком, як не людині, який ці гроші має, знати про це. Тому, закладайте в свій сайт турботи про потенційного клієнта незалежно від його статків.
Будьте консервативними!
Що чекає від сайту вчитель? Інформації! Що чекає від сайту банкір? Надійності! Що чекає ... І так далі.
Вивчіть свою потенційну аудиторію. Дайте відвідувачам відчути, що вони на сайті, який здатний дати те, за чим вони прийшли. Як ?! Атмосферою, наповненням, функціональністю, ...
Уявіть собі: молодіжний розважальний ресурс, оформлений в темних тонах, в класичному стилі, який чимось нагадує музей. Це трохи не те, чого від нього чекають. Так?
Здогадки - згубні для Вашого сайту!
Засновники сайтів часто вважають, що велика кількість відвідувачів автоматично перетвориться на купу грошей. Але це найчастіше не так. Запитайте себе: "скільки з відвідувачів, які вперше прийшли на Ваш сайт, мають хоча б мінімальні здогади про що він?".
Якщо Ваш бренд недостатньо відомий, то на головній сторінці повинні бути видно, чим Ви займаєтеся. Не змушуйте відвідувача вгадувати. Дайте чітку однозначну відповідь. Але не перестарайтеся. Останнім, що хоче бачити користувач, є величезний анімаційний логотип.
Проте цього недостатньо! Підготуйте відвідувача до зустрічі з Вашим сайтом, підкажіть йому, куди він потрапить: англійською назвою домену, назвою сайту, коротким описом біля гіперпосилання на Ваш ресурс, якісно продуманими банерами на чужих сайтах, і т.п ..
Як Вам, напевно, відомо заголовок на кожній сторінці сайту (текст в тезі Приділіть належну увагу заголовкам.
Проектування
Швидкість завантаження, навігація і функціональність є основними початковими складовими, які повинні бути на високому рівні.
У користувачів повинен бути можливість знайти те, що вони шукають, в стислі терміни. Якщо Ви не можете забезпечити їх цим, то це зробить Ваш конкурент!
Перша сторінка, яку перегляне користувач на Вашому сайті, повинні зацікавити його Вашим продуктом (контент, товар, послуга, тощо). Наприклад, якістю товару, найнижчими цінами, оригінальним контентом, швидкою доставкою, і т.п ..
Інформація на сайті повинні бути:
* Цікавою, тобто розважальної або пізнавальною. Припустимо, Ви створюєте сайт, який пропонує екскурсії по Львову. У такому випадку недостатньо буде просто вивісити на сторінці список екскурсій, час проведення і їх вартість. Слід також розмістити захоплюючі розповіді, факти, байки з історії міста та життя його жителів і підкреслити це все цікавими ілюстраціями.
* Переконливою. Вона повинні налаштовуваті відвідувача на потрібний настрій. І тоді користувач почне Вам довіряти.
* Постарайтеся поставити себе на місце користувача, зрозуміти, що саме він хоче знайти на Вашому сайті. І запропонувати йому це.
* Коротко ознайомте відвідувача з Вашими перевагами і досягненнями (якщо такі є). Витягніть зі свого продукту всі можливі переваги для клієнта і запишіть їх у вигляді списку.
* Користувач має Вас розуміти. Ваш мову повинна бути простою і доступною. Уникайте вузькоспеціалізованіх термінів, сленгу, і т.п ..
Розробка та тестування
Перенасичення сторінки аплетами, різного роду плагінамі, flash- анімацією, тощо, може бути негативним фактором для Ваших користувачів, оскільки відвідувачі, які не можуть переглянути сайт швидко і легко (без завантаження додаткового софту), за звичаєм починають нервувати і покидають Ваш, технічно вимогливий, ресурс.
Ахіллесовою п'ятою багатьох сайтів є:
* Мертві посилання на сайті;
* Javascrіpt'ові помилки;
* Відсутність картинок;
* Орієнтація на один браузер (наприклад, Іnternet Explorer).
Не повторюйте чужих помилок. Ретельно перевіряйте всі без винятку сторінки на сайті.
Експлуатація сайту
Кілька слів про рекламу
Відкриття сайту вимагає набагато більше, ніж прес реліз на популярних порталах та реєстрація в пошукових системах та каталогах. Великий обсяг планування необхідний в цьому випадку.
Часткове фінансування рекламних заходів - неприпустиме. Адже в силу миттєво вступає т.з. закон Мерфі, який говорить: "недостатні рекламні витрати приводять до безглуздої витрати грошей, тобто економія на рекламі - безглузда".
Крім звичайної реклами використовуйте також приховану рекламу. Що це таке? Це - позитивна, комерційно важлива для Вас інформація, яка явно не вказує на те, хто її замовив. Це - відгуки Ваших клієнтів поза Вашого сайту, статті авторитетних незалежних авторів про те, які Ви хороші, і т.п .. Така тактика дозволить створити позитивний імідж швидше, ніж традиційна реклама.
Кількість переважає над якістю
Якщо основою Вашого сайту є корисний контент, то помилкою буде використання виключно чужого матеріалу (винятком може бути переклад матеріалів з іноземної мови). Досить часто нові сайти намагаються отримати контент всяку ціну. Неправильно буде вважати, що велика кількість неоригінальної інформації є обов'язково негативним явищем, проте запорука успіху - власний ексклюзивний контент. Це прямо впливає на конкурентну здатність Вашого ресурсу, тобто на здатність сайту бути першим навещенним серед аналогічних Web- Ресурсів.
Дозволяйте іншим використовувати Ваш матеріал. Лише просите поставити посилання на джерело. Недоброзичливці (любителя пожівітіся за рахунок іншого) завжди виявляться і Ваші заборони їм не перешкода, а для здачі загрози є краще проявом недовіри з Вашого боку до користувача.
Шукайте в пошукових системах запити з Вашої тематики, за якими нічого путнього не знаходиться. Створюйте контент, якого ніде немає, і Ви обов'язково знайдете свого читача.
Висновок
Розробка успішного сайту - важкий і тривалий процес, і підходити до нього треба серьезно.Web- Ресурс в кінцевому результаті повинні бути добре відлагодженім механізмом, виконувати певну мету і поставлені перед ним завдання.
Ця стаття поверхнева та оглядова, і Ви повинні розуміти, що для цілісного, повнішого бачення, Вам не достатньо вивчення спеціальної літератури, навчальних курсів, статей. Важливу роль також матиме стажуванням під керівництвом професіоналів і власний досвід, який Ви придбаєте з часом.
Останнім часом мережа Іnternet стала для багатьох засобом заробітку грошей, який має значні переваги в порівнянні з традиційними сферами бізнесу. Відносно легкий спосіб розпочати власну справу часто вводить в оману, через яку початківці погано уявляють собі, як ці можливості правильно використовувати.
У цій статті ми спробуємо розібратися, що потрібно врахувати, щоб розробити успішний сайт. Також Ви дізнаєтесь: чому для того, щоб створити хороший ресурс, недостатньо знань декількох графічних редакторів, основ програмування чи розкрутки Web- Сайтів і, будемо сподіватися, зрозумієте наскільки складно стати в даній області фахівцем пристойного рівня.
Підготовчий етап створення сайту
Які сайти слід робити?
Спочатку спробуємо розібратися, які сайти потрібно створювати.
Тенденції в українському сегменті Іnternet свідчать, що цікавими для відвідувачів є вузькопрофільні, спеціалізовані ресурси. Як і в будь-якому іншому бізнесі тут важливо передбачити, що потребуватимуть Іnternet- Користувачі в майбутньому.
Тим не менш, в будь-якому випадку корпоративний сайт потрібно робити обов'язково! Навіть у випадку мінімальної віддачі.
Створювати загально популярні сайти (ресурси, які охоплюють багато сфер людської діяльності), а тим більше отримувати помітну грошову віддачу, дуже важко. Не забувайте також, що на боці Ваших конкурентів - досвід і авторитет. Ситуація загострюється ще й тим, що в Уарнеті із зростанням користувачів мережі з'явилися великі гроші (по-українських мірках).
Слід пробувати себе в вузькоспеціалізованіх проектах. Наприклад, якщо створити якісний ресурс по філателії (наука про марки), то завдяки відносно невеликій конкуренції, можна досить швидко бути поміченим фахівцями в цій галузі.
Примітка. Під "якістю сайту" розуміється сукупність властивостей Web- Ресурсу, які визначають його здатність задовольняти конкретні потреби користувачів.
Але вгадувати - справа невдячна! Більш правильно буде подивитися, що відвідувачі шукають в пошукових системах найчастіше і головне - не знаходять. І зайняти вільну нішу.
Інновації
Інновація сайту має не останнє значення серед заходів щодо забезпечення тривалості життєвого циклу сайту і його рентабельності.
Досліджуйте, куди "йде" прогрес. Ви повинні розуміти, що створення кінцевого продукту (сайту) займе певний час. Чим складніший сайт, тим більше часу потрібно на втілення всіх задумів. Не забувайте також про людський фактор. Адже, те, що Ви запланували "здати" сайт до Нового року, зовсім не означає, що так буде. І на момент завершення робіт може виявитися, що проект їсти не настільки інноваційним, як Ви задумували, або гірше - на ринку вже є аналоги. Тому спробуйте випередити час.
Бізнес-план - план розвитку Web- Сайту
Робити сайт, не замислюючись, допустимо лише для любительських сайтів. Для комерційних сайтів цей підхід - неприпустимий!
Важливо на початковому етапі остаточно розібратися з тим, як Ваш сайт планує заробляти гроші. Це положення щодо якого Ви повинні розраховувати іншого.
Не менш важливо правильно поставити цілі і завдання, заздалегідь вирішити: що, чому і як.
Фраза "Кадри вирішують все" є ключовою для комерційно-успішного сайту. Непрофесійний дизайн, слабкий рівень програмування, початківець SEO- Спеціаліст можуть "запороти" будь-які гарні починання.
Неодноразово траплялося, що конкуренти запозичували чужу ідею, реалізовували її на більш високому рівні і в кінцевому результаті сайт-джерело залишається біля розбитого корита.
Який звідси висновок? Не економте гроші на спеціалістах, особливо, коли ці гроші у Вас є! Зробіть сайт, покращити який - неможливо або дуже важко, і недоброзичливці не зможуть Вам нашкодити. А якщо спробують, то у Вас вже авторитет і час на Вашому боці, адже, Ви - перші.
Навіщо сайту якісний дизайн?
Дизайн сайту - особа особи / компанії в Іnternet. Якщо сайт зроблений не якісно, то виникає очевидне запитання: чи слід довіряти власнику такого Web- Ресурсу? Де гарантія, яка це не черговий аферист. Справедливо буде припустити, що особа / компанія, яка не приділяє належної уваги дизайну, легковажно ставиться до потенційного клієнта (або їй бракує грошей). Про яку довіру тоді йдеться ?!
Ваш сайт не тримається в пам'яті - Ви втрачаєте!
Дизайн повинен відкластися у підсвідомості людини, яка відвідала сайт. Важливу роль тут зіграє логотип (назва фірми, виконана в певному стилі, і / або знак, яке стилізовано зображення), гасло, кольорова гамма, графіка, стиль викладу і ще багато чого. Будь-яка дрібниця, навіть на перший погляд незначна, може зіпсувати загальне враження.
На Web- Ресурс, який запам'ятовується, є велика вірогідність повернення відвідувачів. Зазвичай ці спогади повинні бути позитивними.
Уявімо собі ситуацію. Власник невеликої фірми загорівся ідеєю мати сайт. Він переглядає в пошуковій системі з десяток ресурсів по цій темі і розуміє, що умови практично однакові. Куди він поверне? Напевно, на сайт, який справив на нього позитивне враження і "сидить" в його голові.
З сайтами компаній справа трохи більш легке. Оскільки, скоріш за все, у неї вже є фірмовий стиль, за яким її впізнають. У такому випадку на нього Вам і потрібно орієнтуватися, щоб зайшовши на сайт, відвідувач зрозумів: він не помилився адресою, а потрапив туди, куди прагнув.
Слідкуйте за розмірами Вашого сайту
Ви орієнтуєтеся на заможного відвідувача і тому навішали на свій сайт багато графіки, flash- анімацію з розрахунку: людина, яка не здатна закачати Ваш сайт, буде не здатна купити продукт, який Ви пропонуєте (т.з. ефект "відсіювання").
Це один бік медалі. Але є й інший!
Що найважливіше для забезпеченої людини? Напевно, не останнє місце займає час. Коли у неї зазвичай сторінка завантажується секунду-дві, а Ваша - п'ять. Чи дочекається завершення процесу вибагливий відвідувач? Не забувайте, час - це гроші! Ком, як не людині, який ці гроші має, знати про це. Тому, закладайте в свій сайт турботи про потенційного клієнта незалежно від його статків.
Будьте консервативними!
Що чекає від сайту вчитель? Інформації! Що чекає від сайту банкір? Надійності! Що чекає ... І так далі.
Вивчіть свою потенційну аудиторію. Дайте відвідувачам відчути, що вони на сайті, який здатний дати те, за чим вони прийшли. Як ?! Атмосферою, наповненням, функціональністю, ...
Уявіть собі: молодіжний розважальний ресурс, оформлений в темних тонах, в класичному стилі, який чимось нагадує музей. Це трохи не те, чого від нього чекають. Так?
Здогадки - згубні для Вашого сайту!
Засновники сайтів часто вважають, що велика кількість відвідувачів автоматично перетвориться на купу грошей. Але це найчастіше не так. Запитайте себе: "скільки з відвідувачів, які вперше прийшли на Ваш сайт, мають хоча б мінімальні здогади про що він?".
Якщо Ваш бренд недостатньо відомий, то на головній сторінці повинні бути видно, чим Ви займаєтеся. Не змушуйте відвідувача вгадувати. Дайте чітку однозначну відповідь. Але не перестарайтеся. Останнім, що хоче бачити користувач, є величезний анімаційний логотип.
Проте цього недостатньо! Підготуйте відвідувача до зустрічі з Вашим сайтом, підкажіть йому, куди він потрапить: англійською назвою домену, назвою сайту, коротким описом біля гіперпосилання на Ваш ресурс, якісно продуманими банерами на чужих сайтах, і т.п ..
Як Вам, напевно, відомо заголовок на кожній сторінці сайту (текст в тезі Приділіть належну увагу заголовкам.
Проектування
Швидкість завантаження, навігація і функціональність є основними початковими складовими, які повинні бути на високому рівні.
У користувачів повинен бути можливість знайти те, що вони шукають, в стислі терміни. Якщо Ви не можете забезпечити їх цим, то це зробить Ваш конкурент!
Перша сторінка, яку перегляне користувач на Вашому сайті, повинні зацікавити його Вашим продуктом (контент, товар, послуга, тощо). Наприклад, якістю товару, найнижчими цінами, оригінальним контентом, швидкою доставкою, і т.п ..
Інформація на сайті повинні бути:
* Цікавою, тобто розважальної або пізнавальною. Припустимо, Ви створюєте сайт, який пропонує екскурсії по Львову. У такому випадку недостатньо буде просто вивісити на сторінці список екскурсій, час проведення і їх вартість. Слід також розмістити захоплюючі розповіді, факти, байки з історії міста та життя його жителів і підкреслити це все цікавими ілюстраціями.
* Переконливою. Вона повинні налаштовуваті відвідувача на потрібний настрій. І тоді користувач почне Вам довіряти.
* Постарайтеся поставити себе на місце користувача, зрозуміти, що саме він хоче знайти на Вашому сайті. І запропонувати йому це.
* Коротко ознайомте відвідувача з Вашими перевагами і досягненнями (якщо такі є). Витягніть зі свого продукту всі можливі переваги для клієнта і запишіть їх у вигляді списку.
* Користувач має Вас розуміти. Ваш мову повинна бути простою і доступною. Уникайте вузькоспеціалізованіх термінів, сленгу, і т.п ..
Розробка та тестування
Перенасичення сторінки аплетами, різного роду плагінамі, flash- анімацією, тощо, може бути негативним фактором для Ваших користувачів, оскільки відвідувачі, які не можуть переглянути сайт швидко і легко (без завантаження додаткового софту), за звичаєм починають нервувати і покидають Ваш, технічно вимогливий, ресурс.
Ахіллесовою п'ятою багатьох сайтів є:
* Мертві посилання на сайті;
* Javascrіpt'ові помилки;
* Відсутність картинок;
* Орієнтація на один браузер (наприклад, Іnternet Explorer).
Не повторюйте чужих помилок. Ретельно перевіряйте всі без винятку сторінки на сайті.
Експлуатація сайту
Кілька слів про рекламу
Відкриття сайту вимагає набагато більше, ніж прес реліз на популярних порталах та реєстрація в пошукових системах та каталогах. Великий обсяг планування необхідний в цьому випадку.
Часткове фінансування рекламних заходів - неприпустиме. Адже в силу миттєво вступає т.з. закон Мерфі, який говорить: "недостатні рекламні витрати приводять до безглуздої витрати грошей, тобто економія на рекламі - безглузда".
Крім звичайної реклами використовуйте також приховану рекламу. Що це таке? Це - позитивна, комерційно важлива для Вас інформація, яка явно не вказує на те, хто її замовив. Це - відгуки Ваших клієнтів поза Вашого сайту, статті авторитетних незалежних авторів про те, які Ви хороші, і т.п .. Така тактика дозволить створити позитивний імідж швидше, ніж традиційна реклама.
Кількість переважає над якістю
Якщо основою Вашого сайту є корисний контент, то помилкою буде використання виключно чужого матеріалу (винятком може бути переклад матеріалів з іноземної мови). Досить часто нові сайти намагаються отримати контент всяку ціну. Неправильно буде вважати, що велика кількість неоригінальної інформації є обов'язково негативним явищем, проте запорука успіху - власний ексклюзивний контент. Це прямо впливає на конкурентну здатність Вашого ресурсу, тобто на здатність сайту бути першим навещенним серед аналогічних Web- Ресурсів.
Дозволяйте іншим використовувати Ваш матеріал. Лише просите поставити посилання на джерело. Недоброзичливці (любителя пожівітіся за рахунок іншого) завжди виявляться і Ваші заборони їм не перешкода, а для здачі загрози є краще проявом недовіри з Вашого боку до користувача.
Шукайте в пошукових системах запити з Вашої тематики, за якими нічого путнього не знаходиться. Створюйте контент, якого ніде немає, і Ви обов'язково знайдете свого читача.
Висновок
Розробка успішного сайту - важкий і тривалий процес, і підходити до нього треба серьезно.Web- Ресурс в кінцевому результаті повинні бути добре відлагодженім механізмом, виконувати певну мету і поставлені перед ним завдання.
Ця стаття поверхнева та оглядова, і Ви повинні розуміти, що для цілісного, повнішого бачення, Вам не достатньо вивчення спеціальної літератури, навчальних курсів, статей. Важливу роль також матиме стажуванням під керівництвом професіоналів і власний досвід, який Ви придбаєте з часом.
No comments:
Post a Comment