На тлі останнього за часом алгоритму Яндекса «Обнінськ» все знову згадали про ранжирування посилань і почали в масовому порядку нарощувати кількість посилань. Однак аналіз останніх тенденцій і історій просування сайтів показує, що скільки Яндекс посиланнями не годуй, а він все одно на контент дивиться. Іншими словами, необхідно вкладати гроші в приріст контенту, а не посилальної маси. Хоча баланс необхідно дотримуватися у всьому.
Рік тому Яндекс опублікував інформаційний бюлетень, згідно з яким лише 88% всього тексту в Рунеті знаходиться менш ніж на 1% сайтів. Дуже нагадує розподіл національних багатств в в «молодих демократичних країнах», втім, і Рунет поки ще дуже молодий. Про що це говорить? Про те, що з 15 мільйонів сайтів (за даними Яндекса на минулий рік) 14000000 не наповнені ніякими текстами. Приблизно половина сайтів і зовсім складаються з однієї сторінки. Це говорить про те, що значна частина сайтів або занедбана, або ніяк не розвивається. Ми вважаємо, що цю тенденцію необхідно змінювати, розвиваючи сайти наших клієнтів.
Як працює просування сайту в Яндексі-2010?
Для просування ресурсу в Яндексі необхідна відповідна оптимізація - підготовка сайту до сприйняття пошуковими роботами саме Яндекса. Враховуючи жорсткі вимоги пошукача цієї оптимізації цілком достатньо і для інших пошукових систем, тобто не доводиться додатково оптимізувати під Google і так далі. Оптимізація під Яндекс будується на трьох великих китах, які враховують особливості пошукачів і людського сприйняття інформації.
Перше і основне - грамотний розподіл запитів по сторінках. Пройшли ті часи, коли оптимізація сайту під Яндекс полягала у великій тексті на головній сторінці. Зараз необхідно працювати з 10-15 сторінками і більше, залежно від кількості запитів. При цьому важливо створювати і оптимізувати особливі, «тематичні» сторінки: запити зі словом «ціни» повинні бути на сторінці «Прайси», запити зі словом «адреси» - на контактній сторінці і так далі. Звичайно, це збільшує копірайтерського роботу, але воно того варте.
Друге - це людяність текстів. Раніше пошукове просування сайту в Яндексі передбачало написання просто тексту, зараз необхідна фантазія. «Переспа» ключових слів у текстах і метатегах негайно карається зниженням позицій. Позбутися від переспама можна тільки перерозподілом запитів по сторінках або створенням нових розділів. Що робити, якщо слів дуже багато? Писати під них статті та ставити посилання на основну просувається сторінку.
Третє - активна співпраця з Яндексом. Історія розвитку Яндекса показує нам, що пошуковик орієнтований на роботу з веб-майстрами і жодним чином не бажає пессімізіровать сайти просто так. Зараз є чудові інструменти - Яндекс.Вебмайстер і Яндекс.Метрика, за допомогою яких будь-який власник сайту може працювати з ресурсом. А тепер можна навіть швидко переіндексувати нові сторінки після додавання тексту!
Рік тому Яндекс опублікував інформаційний бюлетень, згідно з яким лише 88% всього тексту в Рунеті знаходиться менш ніж на 1% сайтів. Дуже нагадує розподіл національних багатств в в «молодих демократичних країнах», втім, і Рунет поки ще дуже молодий. Про що це говорить? Про те, що з 15 мільйонів сайтів (за даними Яндекса на минулий рік) 14000000 не наповнені ніякими текстами. Приблизно половина сайтів і зовсім складаються з однієї сторінки. Це говорить про те, що значна частина сайтів або занедбана, або ніяк не розвивається. Ми вважаємо, що цю тенденцію необхідно змінювати, розвиваючи сайти наших клієнтів.
Як працює просування сайту в Яндексі-2010?
Для просування ресурсу в Яндексі необхідна відповідна оптимізація - підготовка сайту до сприйняття пошуковими роботами саме Яндекса. Враховуючи жорсткі вимоги пошукача цієї оптимізації цілком достатньо і для інших пошукових систем, тобто не доводиться додатково оптимізувати під Google і так далі. Оптимізація під Яндекс будується на трьох великих китах, які враховують особливості пошукачів і людського сприйняття інформації.
Перше і основне - грамотний розподіл запитів по сторінках. Пройшли ті часи, коли оптимізація сайту під Яндекс полягала у великій тексті на головній сторінці. Зараз необхідно працювати з 10-15 сторінками і більше, залежно від кількості запитів. При цьому важливо створювати і оптимізувати особливі, «тематичні» сторінки: запити зі словом «ціни» повинні бути на сторінці «Прайси», запити зі словом «адреси» - на контактній сторінці і так далі. Звичайно, це збільшує копірайтерського роботу, але воно того варте.
Друге - це людяність текстів. Раніше пошукове просування сайту в Яндексі передбачало написання просто тексту, зараз необхідна фантазія. «Переспа» ключових слів у текстах і метатегах негайно карається зниженням позицій. Позбутися від переспама можна тільки перерозподілом запитів по сторінках або створенням нових розділів. Що робити, якщо слів дуже багато? Писати під них статті та ставити посилання на основну просувається сторінку.
Третє - активна співпраця з Яндексом. Історія розвитку Яндекса показує нам, що пошуковик орієнтований на роботу з веб-майстрами і жодним чином не бажає пессімізіровать сайти просто так. Зараз є чудові інструменти - Яндекс.Вебмайстер і Яндекс.Метрика, за допомогою яких будь-який власник сайту може працювати з ресурсом. А тепер можна навіть швидко переіндексувати нові сторінки після додавання тексту!
No comments:
Post a Comment