Отже, навіщо потрібен сайт організаціям, компаніям, бізнесменам? Цілі, які ставляться перед сайтом:
а) Підтримка і просування іміджу компанії в Інтернет (іміджева складова)
б) Надання найбільш детальної інформації про послуги фірми (інформаційна складова)
в) Реклама фірми в Інтернет (рекламна складова)
г) Залучення нових клієнтів та партнерів, продаж послуг і товарів з сайту компанії (комерційна складова)
Розглянемо кожен з цих пунктів більш докладно:
а) Іміджева складова. XXІ сторіччя - вік інформаційних технологій. Величезна кількість людей в Росії і за кордоном використовують Інтернет для бізнесу. На візитці поважаючої себе фірми крім адреси і телефону завжди присутній адреси сайту, на якому можна ознайомитися з послугами компанії і emaіl. Сайт в Інтернет для нормальної компанії те саме що офіс, а компанія без офісу - це просто несолідно не кажучи вже про те, що чи про таку фірму можна сказати хоча б щось позитивне. Наявність у компанії сайту - це підтримка іміджу фірми. Це говорить про те, що компанія йде в ногу з часом і використовує всі досягнення технічного прогресу. Фірма без сайту завжди має меншу вагу в очах потенційного клієнта і ця тенденція невпинно зростає.
б) Інформаційна складова. Новим клієнтам доводиться розповідати одну і ту ж інформацію про послуги і тонкощі роботи фірми. Зараз часто можна почути: 'Більше детальну інформацію про нашу компанію, пропоновані товари і послуги Ви можете отримати на нашому сайті www.імя_фірми.ru. Адресу нашого сайту вказаний на візитній картці '. Інформація багатьох компаній періодично міняється, про нові зміни потрібно інформувати зростаюче число клієнтів і найчастіше це перетворюється в тягар, якщо не використовувати сайт. На сайті зручно відображати всі останні зміни компанії, новини фірми, зміни цін, послуг, умов і т.д., тоді кожен поточний клієнт легко може подивитися всю нову інформацію на сайті. Робота з клієнтською базою спрощується і стає дешевше.
в) Рекламна складова. Все більша кількість компаній вкладають гроші в Інтернет рекламу і це не дивно, адже це найдешевша реклама, яка дозволяє охопити величезну аудиторію і отримати максимальну віддачу. Обмовлюся, що реклама в Інтернет зручна не всім компаніям, це треба розуміти і попередньо проконсультуватися в агенстві Реклама-реклами-інтернет-реклами. Інтернет дозволяє донести великій кількості людей інформацію (рекламу) про товари і послуги компанії і це величезний плюс.
г) Комерційна складова. З сайту можна продавати товари та послуги компанії. Величезна кількість потенційних покупців (Росія і весь світ) роблять Інтернет привабливою торговим майданчиком. Непросто налагодити свій бізнес в Інтернет, але це дуже зручно. Знамениті Магазин- магазини-Інтернет-магазини Росії PORTA.RU, OZON.RU, BOOKS.RU, вже багато років успішно продають товари покупцям всієї Росії. Для наочності відзначу, що відвідуваність PORTA.RU становить близько 20.000 відвідувачів у пор! Навряд чи фізичний офіс витримає таку кількість покупців. Другим безсумнівним плюсом є автоматизація торгівлі через Інтернет. Всі операції по виписці документів, рахунків, запису інформації в базу даних відбуваються в автоматичному режимі і не вимагають великої кількості персоналу.
а) Підтримка і просування іміджу компанії в Інтернет (іміджева складова)
б) Надання найбільш детальної інформації про послуги фірми (інформаційна складова)
в) Реклама фірми в Інтернет (рекламна складова)
г) Залучення нових клієнтів та партнерів, продаж послуг і товарів з сайту компанії (комерційна складова)
Розглянемо кожен з цих пунктів більш докладно:
а) Іміджева складова. XXІ сторіччя - вік інформаційних технологій. Величезна кількість людей в Росії і за кордоном використовують Інтернет для бізнесу. На візитці поважаючої себе фірми крім адреси і телефону завжди присутній адреси сайту, на якому можна ознайомитися з послугами компанії і emaіl. Сайт в Інтернет для нормальної компанії те саме що офіс, а компанія без офісу - це просто несолідно не кажучи вже про те, що чи про таку фірму можна сказати хоча б щось позитивне. Наявність у компанії сайту - це підтримка іміджу фірми. Це говорить про те, що компанія йде в ногу з часом і використовує всі досягнення технічного прогресу. Фірма без сайту завжди має меншу вагу в очах потенційного клієнта і ця тенденція невпинно зростає.
б) Інформаційна складова. Новим клієнтам доводиться розповідати одну і ту ж інформацію про послуги і тонкощі роботи фірми. Зараз часто можна почути: 'Більше детальну інформацію про нашу компанію, пропоновані товари і послуги Ви можете отримати на нашому сайті www.імя_фірми.ru. Адресу нашого сайту вказаний на візитній картці '. Інформація багатьох компаній періодично міняється, про нові зміни потрібно інформувати зростаюче число клієнтів і найчастіше це перетворюється в тягар, якщо не використовувати сайт. На сайті зручно відображати всі останні зміни компанії, новини фірми, зміни цін, послуг, умов і т.д., тоді кожен поточний клієнт легко може подивитися всю нову інформацію на сайті. Робота з клієнтською базою спрощується і стає дешевше.
в) Рекламна складова. Все більша кількість компаній вкладають гроші в Інтернет рекламу і це не дивно, адже це найдешевша реклама, яка дозволяє охопити величезну аудиторію і отримати максимальну віддачу. Обмовлюся, що реклама в Інтернет зручна не всім компаніям, це треба розуміти і попередньо проконсультуватися в агенстві Реклама-реклами-інтернет-реклами. Інтернет дозволяє донести великій кількості людей інформацію (рекламу) про товари і послуги компанії і це величезний плюс.
г) Комерційна складова. З сайту можна продавати товари та послуги компанії. Величезна кількість потенційних покупців (Росія і весь світ) роблять Інтернет привабливою торговим майданчиком. Непросто налагодити свій бізнес в Інтернет, але це дуже зручно. Знамениті Магазин- магазини-Інтернет-магазини Росії PORTA.RU, OZON.RU, BOOKS.RU, вже багато років успішно продають товари покупцям всієї Росії. Для наочності відзначу, що відвідуваність PORTA.RU становить близько 20.000 відвідувачів у пор! Навряд чи фізичний офіс витримає таку кількість покупців. Другим безсумнівним плюсом є автоматизація торгівлі через Інтернет. Всі операції по виписці документів, рахунків, запису інформації в базу даних відбуваються в автоматичному режимі і не вимагають великої кількості персоналу.
No comments:
Post a Comment