Очевидну істину про те, що реклама в Інтернеті вже давно по ефективності перевершила інші рекламні напрямки, повторювати просто не варто. Необхідність наявності у компанії сучасного сайту також ніхто не буде заперечувати. Сьогодні мова поведемо про те, що робити після твердого рішення про потребу в веб-ресурсі.
Першим питанням, яке вчинить кожного майбутнього власника фірмового сайту, буде прийняття рішення про вибір конкретного веб-розробника. Адже ніхто не хоче помилитися вже на стартовому етапі, що призведе до необхідності починати все спочатку.
Нерідко веб-розробники вибираються за рекомендацією партнерів, колег або просто знайомих. Це, треба відзначити, дає позитивні результати. Якою б не була привабливою реклама, вона не зможе забезпечити стовідсотково успішний результат. Інша справа, коли вам когось конкретного рекомендують люди, які вже співпрацювали в ці розробником.
На жаль, далеко не у вас нас є такі друзі, які дадуть конкретну пораду відносного вашого майбутнього підрядника. Доводиться діяти самостійно, хоч іноді і боязно.
Спробуємо запропонувати деякі прості поради щодо вибору веб-розробника.
По-перше, необхідно проаналізувати сайти конкурентів, серед яких, безсумнівно, знайдуться гідні проекти. Дізнайтеся, хто створював кращі, не виключено, що це можуть виявитися ваші майбутні компаньйони. Навіть у тих випадках, коли вам особливо-то нічого і не сподобалося, все одно поспілкуйтеся з творцями переглянутих сайтів. Це дасть вам непоганий досвід та ідеї, які можуть стати в нагоді.
По-друге, важливо звернути увагу на рейтинг веб-студій, опублікований на Інтернет-сайтах. Він допоможе придбати повну картину стану справ в Сайтобудування. Ви не тільки знайомитеся зі студіями, але й отримуєте корисні знання про веб-розробки, про її вартості. Може пощастить знайти партнера зі свого регіону - так буде зручніше взаємодіяти.
По-третє, пошукові системи допомагають знаходити веб-студії ваших регіонів, але ставлення до рекламних зобов'язаннями має бути особливо уважним. Ці розробники вимагають ретельної перевірки.
Виконали всі вищенаведені рекомендації і нарешті склали попередній список можливих розробників вашого веб-сайту. Залишилося найменше: зробити остаточний вибір. А як? Знову-таки боязко. Ми порадимо деякі заходи.
По-перше, ретельний перегляд порт фоліо, наявного на сайтах кожної веб-студії. Придивляйтеся, чи відповідають їх розробки вашим естетичним вимогам і уявленням. Якщо зустрінете в портфоліо проекти спорідненої спрямованості, зверніть увагу на те, як вдало і настільки ефективно вони розкручені у Всесвітній мережі.
По-друге, детальна перевірка актуальності портфоліо. Роботи повинні бути свіжими, а не датовані позаминулими роками. Веб-студія середніх розмірів може випускати щомісячно по кілька проектів. Якщо це так, то це говорить про грамотно і правильно налагоджених в ній процеси, про злагодженій роботі колективу.
По-третє, все ж спробуйте отримати відгуки. Вибравши деякі реалізовані проекти за останні півроку, можете зв'язатися з їх власниками і отримати безцінну інформацію, як кажуть, з перших вуст. Подібний спосіб є досить трудомістким, але ефективним та інформативним.
Питання вартості навмисно залишений за рамками цієї статті. Хочеться лише нагадати прості істини. Компетентність коштувати дешево не може! Різниця у вартості у різних веб-розробників визначається пропозицією різних продуктів, що мають різні набори можливостей і масштабованість. Якщо обираєте розробника зі скромними розцінками, то втрачаєте деяких додаткових плюсів, про які навіть не замислюєтеся на першому етапі. Однак потурбують вас обов'язково надалі.
Переговори з розробниками не закінчуються при підписанні акту на розробку нового сайту. Таке спілкування тільки починається в тому випадку, коли плануєте отримати від свого дітища економічний ефект. Звичайний життєвий цикл сайту складає 2-3 роки. Протягом цього періоду його необхідно підтримувати і супроводжувати, наповнювати та актуалізувати інформацію, просувати і рекламувати. Покласти ці роботи доцільніше на виконавця, який створив даний сайт. Висновок: не треба абстрагуватися повністю від питання ціни, але варто в першу чергу звертати увагу на гнучкість і надійність свого Інтернет-партнера.
Першим питанням, яке вчинить кожного майбутнього власника фірмового сайту, буде прийняття рішення про вибір конкретного веб-розробника. Адже ніхто не хоче помилитися вже на стартовому етапі, що призведе до необхідності починати все спочатку.
Нерідко веб-розробники вибираються за рекомендацією партнерів, колег або просто знайомих. Це, треба відзначити, дає позитивні результати. Якою б не була привабливою реклама, вона не зможе забезпечити стовідсотково успішний результат. Інша справа, коли вам когось конкретного рекомендують люди, які вже співпрацювали в ці розробником.
На жаль, далеко не у вас нас є такі друзі, які дадуть конкретну пораду відносного вашого майбутнього підрядника. Доводиться діяти самостійно, хоч іноді і боязно.
Спробуємо запропонувати деякі прості поради щодо вибору веб-розробника.
По-перше, необхідно проаналізувати сайти конкурентів, серед яких, безсумнівно, знайдуться гідні проекти. Дізнайтеся, хто створював кращі, не виключено, що це можуть виявитися ваші майбутні компаньйони. Навіть у тих випадках, коли вам особливо-то нічого і не сподобалося, все одно поспілкуйтеся з творцями переглянутих сайтів. Це дасть вам непоганий досвід та ідеї, які можуть стати в нагоді.
По-друге, важливо звернути увагу на рейтинг веб-студій, опублікований на Інтернет-сайтах. Він допоможе придбати повну картину стану справ в Сайтобудування. Ви не тільки знайомитеся зі студіями, але й отримуєте корисні знання про веб-розробки, про її вартості. Може пощастить знайти партнера зі свого регіону - так буде зручніше взаємодіяти.
По-третє, пошукові системи допомагають знаходити веб-студії ваших регіонів, але ставлення до рекламних зобов'язаннями має бути особливо уважним. Ці розробники вимагають ретельної перевірки.
Виконали всі вищенаведені рекомендації і нарешті склали попередній список можливих розробників вашого веб-сайту. Залишилося найменше: зробити остаточний вибір. А як? Знову-таки боязко. Ми порадимо деякі заходи.
По-перше, ретельний перегляд порт фоліо, наявного на сайтах кожної веб-студії. Придивляйтеся, чи відповідають їх розробки вашим естетичним вимогам і уявленням. Якщо зустрінете в портфоліо проекти спорідненої спрямованості, зверніть увагу на те, як вдало і настільки ефективно вони розкручені у Всесвітній мережі.
По-друге, детальна перевірка актуальності портфоліо. Роботи повинні бути свіжими, а не датовані позаминулими роками. Веб-студія середніх розмірів може випускати щомісячно по кілька проектів. Якщо це так, то це говорить про грамотно і правильно налагоджених в ній процеси, про злагодженій роботі колективу.
По-третє, все ж спробуйте отримати відгуки. Вибравши деякі реалізовані проекти за останні півроку, можете зв'язатися з їх власниками і отримати безцінну інформацію, як кажуть, з перших вуст. Подібний спосіб є досить трудомістким, але ефективним та інформативним.
Питання вартості навмисно залишений за рамками цієї статті. Хочеться лише нагадати прості істини. Компетентність коштувати дешево не може! Різниця у вартості у різних веб-розробників визначається пропозицією різних продуктів, що мають різні набори можливостей і масштабованість. Якщо обираєте розробника зі скромними розцінками, то втрачаєте деяких додаткових плюсів, про які навіть не замислюєтеся на першому етапі. Однак потурбують вас обов'язково надалі.
Переговори з розробниками не закінчуються при підписанні акту на розробку нового сайту. Таке спілкування тільки починається в тому випадку, коли плануєте отримати від свого дітища економічний ефект. Звичайний життєвий цикл сайту складає 2-3 роки. Протягом цього періоду його необхідно підтримувати і супроводжувати, наповнювати та актуалізувати інформацію, просувати і рекламувати. Покласти ці роботи доцільніше на виконавця, який створив даний сайт. Висновок: не треба абстрагуватися повністю від питання ціни, але варто в першу чергу звертати увагу на гнучкість і надійність свого Інтернет-партнера.
No comments:
Post a Comment